Reply on: Mike #138353:
Vysoko pravdepodobne tu v roku 2015 nebude ani električka ani železničný tunel.Čo je ale smutné, že spomínané železničné riešenie má už aj negatívne následky na víziu NS MHD v Bratislave. Momentálny hybrid, čo zostal z trate A (vetvenie v centre) zmenil umiestnenie stanice na Kamennom námestí (Zmeny a doplnky 01 územného plánu). Namiesto prestupnej stanice medzi linkami A a B na ploche pred Tescom sa posunula pod Dunajskú ulicu. Na pôvodnej územnej rezerve držanej pomaly štyridsať rokov sa už plánuje výstavba podzemných garáží (http://eia.enviroportal.sk/detail/parkovacia-garaz-kamenne-namestie-bratislava).
no.ev.di.
Dneska som išiel do KV zo Šafka na L12. Ešte než mi spoj prišiel, tak sa postavil najprv vodič so SORku na L50 (smer OD Slimák) do fronty, ale tak "geniálne", že okrem toho, že on naberal meškanie, tak naberala ho aj elina č.4. To isté vykonal za 2-3min vodič Citelisu, takže aj L12 si ešte počkala nejakú 1-2minútky kým sa Citelis odprace. Idem z Karlovky, pozerám na stojisko L95 - výborne, stojí tam Ik435, ešte nešla L95,stihnem ju. A repete - idiot s Citelisíkom sa tak ponáhľa, že zas ostane na trati, pričom hneď pred ním je tiež voz L50 smer OD Slimák!!! To by ho zabilo keby nerobili vláčik do kelu?! Takže kým sa druhá časť 50-kového vláčiku odpratala z trate tak som si akurát vypozeral L95 ako odchádza zo Šafka ? týmto sa chcem poďakovať šoférom L50, čo zdržujú električky na Šafku. Určite niesú ani oni nadšení keď im nejaký magor stojí na zastávke s autom alebo keď im inak prekáža a určite by neboli nadšení ani ako šoféri električky keby museli stáť 10m pred zastávkou pre jeden autobus.