Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #138353:
Vysoko pravdepodobne tu v roku 2015 nebude ani električka ani železničný tunel.

Čo je ale smutné, že spomínané železničné riešenie má už aj negatívne následky na víziu NS MHD v Bratislave. Momentálny hybrid, čo zostal z trate A (vetvenie v centre) zmenil umiestnenie stanice na Kamennom námestí (Zmeny a doplnky 01 územného plánu). Namiesto prestupnej stanice medzi linkami A a B na ploche pred Tescom sa posunula pod Dunajskú ulicu. Na pôvodnej územnej rezerve držanej pomaly štyridsať rokov sa už plánuje výstavba podzemných garáží (http://eia.enviroportal.sk/detail/parkovacia-garaz-kamenne-namestie-bratislava).
Rozpraval som sa s jednym reporterom TV Markiza a hlada sa clovek ochotny postavit sa pred kameru, trebars aj odchrbta a porozpravat o vsetkych tych preslapoch pana Zahradnika a vedenia DPB.
Myslene Dlhe Diely, Capacity, Bojovnik proti spine a podobne.
Podmienkou by snad malo byt len vek nad 18 rokov aby to vyznelo vierohodne.
Hladam cloveka naozaj znaleho nie duncoidneho.
Reply on: m@rtin #138367:
nie asi nie je. Konkurenciou je ULF, ktory je zda sa lacnejsi ako 15T ? ? ?
Reply on: kacka #138371:
tak aspoň cestou do volebnej miestnosti, na DD máš na výber 4 linky
Reply on: IGIs #138370:
to by bolo aj tak prd platne lebo hlasovaci listok sa hadze do volebnej krabice ?
Reply on: luky1 #138368:
skôr si myslím, že v deň volieb bude hlasovací lístok považovaný za električenku... ☺
Reply on: luky1 #138368:
tyzden je dlha doba. staci v ten den alebo den predtym ?
Obrábanie a hnojenie predvolebnej pôdy dobrým záhradníkom z pozície šéfa DPB teda pokračuje. Ombudsman, mediátorka - čím nás prekvapí najbližšie? Možno bude týždeň pred voľbami MHD v Bratislave zadarmo ...
Reply on: luky133 #138365:

Protože má pevné podvozky! Solaris Tramino je obyčejná 100% nízkopodlažní tramvaj s neotočnými podvozky a s vysokými nápravovými tlaky. Žádná nová koncepce...

Bude záležet na ceně. Rozhodně to není konkurent pro tramvaj Škoda 15T se 4 podvozky na 30 metrů dlouho tramvaj, které jsou plně otočné a hnané. Solaris Tramino je spíš konkurence pro Škodu 14T, Končar Crotram, Pesu nebo Citadis.

Srovnávání s 15T je míchání jablek s hruškama.
Reply on: m@rtin #138364:
waw ? ? ak bude mať jazdné vlastnosti takej kvality ako interiér, ktorý sa tak aspoň na pohľad javí, tak to bude iná konkurencia pre ostatných výrobcov ☺
Reply on: m@rtin #138364:
Fíha zdá sa mi lepšia než ForCity teda 15T... Hlavne interiér je priestranejší a ani v kĺboch nie je zúžený ako u väčšine konkurencie. ?
Reply on: TeBeCe #138325:

Priamo z ŮVO.
Reply on: S499.1023 #138360:
ok... no negujem, lebo už som sa dozvedel od chlapíka čo bol/je šoférom, že môžu byť opletačky ak by bol niekto iniciatívny moc... mne tej malej bolo ľúto lebo si cvakla lístok a ten pes bol fakt špunt a nebehal jej, mala ho na rukách, tak ale snáď už si z toho zobrala ponaučenie a kúpila mu dačo na ňufák ?
Reply on: drink #138349:
vsak este nikto neprezentoval ani len napojenie na safku, ani most, ani vlastne tu otocku na bosakovej.. ako super.. namiesto trate sa to fakt posunie o 300 m.. o nicom ..

magoriat je totalne neschopny, ani v roku 2015 z elektricky nic nebude.. vlastne uz ani na starom moste sa nerobi.. len sa tuneluje.. uz 2 miliardy dali na projekty a studie a ksefty s metro a.s.

inak ak postavia urovnovy variant elektricky s urovnovym krizovanim, tak to bude to najhorsie co moze byt .. teda okrem nuloveho variantu..

uprimne.. ak nejaka elektricka do roku 2020 dojde do janikovho dvora tak prasknem sampus
Reply on: no.ev.di. #138358:
Sorry, myslel som #138297.
Reply on: ufo #138335:
Autor článku, okrem toho, že je politológ a člen iniciatívy "Slávik-Dulla", je najmä niečo, čo by robocenzor aj tak vyhviezdičkoval ?
Reply on: S499.1023 #138355:
ale ten príspevok ktorý si tam dal nie je môj... ak myslíš, ten skorší príspevok, tak som sa na vec nepozeral z hľadiska, že niekto môže šoféra nahlásiť.
Reply on: Mike #138353:
Zaujímalo by ma, aké by malo byť "dostatočné" využitie tunela? Vážne by to bol problém? Na koľko % to vychádza bez centropetržalskej vetvy?
VODIČI L50 ?

Dneska som išiel do KV zo Šafka na L12. Ešte než mi spoj prišiel, tak sa postavil najprv vodič so SORku na L50 (smer OD Slimák) do fronty, ale tak "geniálne", že okrem toho, že on naberal meškanie, tak naberala ho aj elina č.4. To isté vykonal za 2-3min vodič Citelisu, takže aj L12 si ešte počkala nejakú 1-2minútky kým sa Citelis odprace. Idem z Karlovky, pozerám na stojisko L95 - výborne, stojí tam Ik435, ešte nešla L95,stihnem ju. A repete - idiot s Citelisíkom sa tak ponáhľa, že zas ostane na trati, pričom hneď pred ním je tiež voz L50 smer OD Slimák!!! To by ho zabilo keby nerobili vláčik do kelu?! Takže kým sa druhá časť 50-kového vláčiku odpratala z trate tak som si akurát vypozeral L95 ako odchádza zo Šafka ? týmto sa chcem poďakovať šoférom L50, čo zdržujú električky na Šafku. Určite niesú ani oni nadšení keď im nejaký magor stojí na zastávke s autom alebo keď im inak prekáža a určite by neboli nadšení ani ako šoféri električky keby museli stáť 10m pred zastávkou pre jeden autobus.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.