začína to budova s úradmi a firmami (bývalý ObNV), pokračuje poisťovňa, poliklinika, pošta, MÚ MČ KV a koniec predstavuje Metrologický ústav a celý areál pri otočke L4 a 9,
Môže byť. Ja osobne cestuvávam len do centra L93 alebo 95 tak situácia s cestovaním do Ružinova mi nie je veľmi známa. Ale keď sa vezme, zase tí čo cestujú L68, 96, 98 tak mnohým by električka bola málo platná i tak. Jedine tí čo chodia do okolia trhoviska Miletičova a dalej popri Ružinovskej trati sú viacmenej už len Bytovky....ale to moja polemika. Či také alebo onaké linkovanie to už závisí len od DPB. Každopádne žiadna priama linka z A do B nie je na škodu.
Ešte by som sa vyjadril ku kĺbovým autobusom pre BA keď je o tom taká obsiahla diskusia.
Ono aj tie Capacity je celkom dobré že sa kúpili - ja ani si nemyslím, že je to celkom zbytočnosť. Bratislava je hlavné mesto Slovenska a patrilo by sa, aby tu bola aj určitá úroveň dopravných prostriedkov. Capacity ozaj veľa miest nekupuje ani Hlavných nie. No tu si treba uvedomiť, že málo ktoré mesto je tak výrazne postavené na autubusovej doprave ako Bratislava.
Všade je autobusová doprava skôr ako doplnková a primárne je metro a prip. električky. Pre Viedeň sú Capacity na nič - je tam metro a rozsiahla električková sieť kde nakupujú ULF-y. Berlín - tiež má metro a východná čast tiež početné električkové trate atď...Bratislava nemá Metro, ani rýchlodráhu a električky nechodia všade.
Každopádne Capacity sú tak či tak objednané a aké vozidlá ďalej by bolo vhodné dodať?
- asi každý nebude súhlasiť ale ja osobne by som vybral buď Citelis alebo Mercedes Citaro a to z dôvodu čo najvačšej unifikácie vozového parku aj vrátane sólo vozidiel. Sólo Citelisov je 35 a do unifikácie možno zaradiť aj 6ks 25Tr.
Citara by zase mali do určitej miery unifikáciu so 40ks Capacity - tu ale neviem celkom lebo Capacity má iné čelo.
Ešte možno Sor NB18 ale takisto nevie koľko má spoločné rada NB s BN, karosérie sú úplne odlišné.
Tak ten cyklotrón nie je až na 100% istý takže ten beriem s5. Nakoľko na jeho dokončenie chýba stále cca 3,3 miliardy Sk, ale ževraj ho vláda plánuje dokončiť nakoľko hlavné zariadenie je už vyrobené a cena jeho uskladnenia by stála temer toľko ako dokončenie tohto centra. Ale ak sa zariadenie dokončí temer 3000 ľudí bude pravidelne ožiarovaných... ?
Asi chudáci novinári nemali vlastného fotografa, tak poprosili náhodného okoloidúceho či by im nejaké neposlal. A zrovna mali šťastie na kohosi známeho.
K najväčším zamestnávateľom v Karlovej Vsi patrí Slovenský metrologický ústav http://www.smu.sk
V čase x rokov (neviem kedy má byť stavba presne dokončená ale prebieha už niekoľko rokov nakoľko ide o zložitú stavbu) sa tu má otvoriť Cyklotrónové centrum a proti jeho stavbe tu boli aj väčšie protesty, lebo sa ľudia báli/boja žiarenia (bude tam použitá Ruská technika pre vyrovnanie Ruského dlhu voči Slovensku ? ). Ostatný zamestnávatelia sú tu už len ako si spomínal školy, obchody, kancelárie, niekoľko menších firiem, autoservis atď... A teraz na DD sa rozmáha veľký reštauračný booom takže tam je ešte zopár miest.Takže DD teda KV je hlavne mestská časť, ktorá slúži na bývanie o čom svedčí aj to, že na celom územi KV sa nenáchadza žiaden výrobný podnik - fabrika...
Včera to "Bratislavský kuriér" so svojou servilnosťou voči občianskému kandidátovi, Človekovi ako my, naozaj trochu prehnal, keď v eletronickej verzii umiestnil rovno pod titulok "Svetová výstava psov" veľkú fotku pána BZ. Nemal by sa mu ospravedlniť? Veď ho tým urazil...
V KV je jedno veľké sídlisko (Dlhé diely), ktoré je a do decembra 2010 aj bude stredom vesmíru a preto by sa tam mal povinne každý aspoň raz denne pozrieť. Ak sa to začne doržiavať, budú aj tie priame linky. Momentálne tam však nie je prečo cestovať, však ani Kaufland tam nemajú a Lidl je tam tiež len jeden. ?
je vôbec v KV nejaký objekt, ktorý poskytuje pracovné príležitosti? Mám na mysli niečo iné ako školy a obchody. L68 je najlepšia varianta pri ceste do Ružinova z Petržalky. Keby chodila trošku častejšie, bolo by to super. Netreba ani Capacity.
Keďže to nie je môj návrh nechcem sa zbytočne vyjadrovať, ale k tvojím návrhom musím vyjadriť nesúhlas.
Ružinov má síce na rozdiel od Karlovej Vsi s Petržalkou priame spojenie (L68, 96, 98), ale isto viac petržalčanov cestuje za prácou do Ružinova, ako do Karlovky. Koniec koncov, tie plné autobusy tomu aj nasvedčujú. Cesta cez Prístavný most (najmä v špičkách) rýchlejšia ani nie je, ráno radšej cestujem v kombinácii 94+8 (16) ako priamou 196-tkou.
Ak sekať linky na stanicu, tak potom je naozaj najlepšie ponechať priamu linku na Vajnorskú, Ružinovčania majú (na miestne pomary) veľmi pohodlný prestup na L201 na zastávke Saleziáni. Ponechaním L8 na stanicu ružinovčanom vezmeš jednu linku do centra (a teda ponecháš len jednu) čomu sa isto nepotešia a podľa tvojho návrhu sa na rozdiel od ostatným MČ nedostanú priamo nikam ďalej ako do centra.
K poslednému len toľko, že ak L9 do Dúbravky, tak potom na úkor L4 (nech sú teda len po 2 linky na radiálu) a že tvojim vyčistením liniek v KV by si im riadne preriedil aj kapacitu, keďže žiadna linka by v KV nezačínala.
Re #138268 Ik: Ja sa tými linkami vozievam a som toho názoru, že CapaCity rozhodne nepotrebujeme. Navyše si skús tipnúť, koľko z nich pôjde do Petržalky.
A ako ďalej čítam tvoje príspevky, tak vidím že neuveriteľne trepeš. Ale to už by som ponechal na osobnú diskusiu. ?
Re #138300 derik: Aj Aupark by mohli zavrieť, a pre ešte vyššiu bezpečnosť z diaľnice spraviť vodnú priekopu.
"Vykonáva aj vnútroštátnu a medzinárodnú nepravidelnú autobusovú dopravu." Nevykonáva DPB od čias linky 901 už pravidelnú medzinárodnú autobusovú dopravu? Alebo sa mýlim?
Kedy date pokoj tej sotousovine ze linky musia byt v ciselnom rade za sebou? A rusit zauzivane cislo linky s odovodnenim ze ma byt nahradena sotosystemom "linky s vyssim cislom idu az do Dubravky", ktory beztak cestujuci vyuzivat NEBUDU to cele dovadza do sotohaluze.. Nepoviem kebyze rad 10-19 ma ist na ine linky, ale toto je strasne samoucelne.
Som zvedavy, ci nebola podmienka investora, aby DPB zakupil CapaCity pre nich ? A by ma zaujimalo, ako by chceli vyriesit dopravu do tej oblasti (ci to budu abusy, alebo rovno potiahnu "elektricku na papiery" az tam :))
Práve som si prečítal e-mail od Ing. Alexander Rozin, Jr. (námestník GR) že v dňoch 21. až 23. októbra 2009 sa bude konať v Inchebe Neformálne stretnutie ministrov obrany členských krajín NATO s vysokou ostrahou a okrem iného aj že v uvedených dňoch bude zrušená autobusová zastávka na Einsteinovej ulici.
Pred chvíľou bolo na Markíze o tom odťahovaciom špeciále a konkurencia si myslí (a ináč aj ja), že jeho kúpa bola zbytočnosť lebo na celom Slovensku ich je 41 (teraz teda 42) a ani jeden nemá prácu... Ale zase na druhej strane bude DPB vykonávať aj komerčné odťahy i keď myslím, že zrovna tak veľa ich nebude... ?
no niečo podobné sa stalo presne v L95 keď si malé dievča cvaklo lístok a v ruke malo malé šteniatko... lístok si cvakla ale neodviezla sa, šofér ju vyhodil s tým, že nemá náhubok. Videl som prípady, že väčšie psy boli v autobuse bez náhubku ale to už pán šofér nebol taký boss... ? a je to pravda, že šoféri vedia byť väčšinou sprostí akurát tak na ženy. Kedysi ešte v #4508 na L68 jeden šofér vyletel na jednu babu za to, že jedla tyčinku v autobuse. Ale keď na Šafku nastúpil chlapík s bagetou z ktorej trčala kapusta od tatarky (zhodou okolností zas L95), tak to si nevšimol pričom chlapíka mal hneď pri dverách a veselo mu tam tancoval s tým žrádlom, tak že som myslel, že za chvíľu bude obsah tej bagety na kabíne alebo na niekom naokolo ? proste to sú obyčajní zasraní pokrytci, ktorí občas niekoho vyhodia z autobusu aby mali pocit vnútorného pokoja, že si plnia povinnosti. Musím ale vyzdvihnúť jedného šoféra na L93 (Ik435 48xx) ktorý vyhodil bezdomovca čo nastúpil do vozidla (samozrejme bez lístku) s nejakým veľkým ťažkým kusom železa čo dakde ukradol. Len bohužial tento šofér asi patrí k menšine.
Brnso