Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://www.cas.sk/clanok/134595/miliardova-investicia-v-bratislave-metropolis-zamestna-10-tisic-ludi.html

Poloha Las Bratislavas Casinos
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=sk&msa=0&ll=48.081921,17.111893&spn=0.04335,0.078363&z=14&msid=116711819615699218078.000475e705a349df220e8

Som zvedavy, ci nebola podmienka investora, aby DPB zakupil CapaCity pre nich ? A by ma zaujimalo, ako by chceli vyriesit dopravu do tej oblasti 🙂 (ci to budu abusy, alebo rovno potiahnu "elektricku na papiery" az tam :))
Práve som si prečítal e-mail od Ing. Alexander Rozin, Jr. (námestník GR) že v dňoch 21. až 23. októbra 2009 sa bude konať v Inchebe Neformálne stretnutie ministrov obrany členských krajín NATO s vysokou ostrahou a okrem iného aj že v uvedených dňoch bude zrušená autobusová zastávka na Einsteinovej ulici.
Pred chvíľou bolo na Markíze o tom odťahovaciom špeciále a konkurencia si myslí (a ináč aj ja), že jeho kúpa bola zbytočnosť lebo na celom Slovensku ich je 41 (teraz teda 42) a ani jeden nemá prácu... Ale zase na druhej strane bude DPB vykonávať aj komerčné odťahy i keď myslím, že zrovna tak veľa ich nebude... ?
Reply on: no.ev.di. #138297:
ano, cest vynimkam
Reply on: Brnso #138295:
no niečo podobné sa stalo presne v L95 keď si malé dievča cvaklo lístok a v ruke malo malé šteniatko... lístok si cvakla ale neodviezla sa, šofér ju vyhodil s tým, že nemá náhubok. Videl som prípady, že väčšie psy boli v autobuse bez náhubku ale to už pán šofér nebol taký boss... ? a je to pravda, že šoféri vedia byť väčšinou sprostí akurát tak na ženy. Kedysi ešte v #4508 na L68 jeden šofér vyletel na jednu babu za to, že jedla tyčinku v autobuse. Ale keď na Šafku nastúpil chlapík s bagetou z ktorej trčala kapusta od tatarky (zhodou okolností zas L95), tak to si nevšimol pričom chlapíka mal hneď pri dverách a veselo mu tam tancoval s tým žrádlom, tak že som myslel, že za chvíľu bude obsah tej bagety na kabíne alebo na niekom naokolo ? proste to sú obyčajní zasraní pokrytci, ktorí občas niekoho vyhodia z autobusu aby mali pocit vnútorného pokoja, že si plnia povinnosti. Musím ale vyzdvihnúť jedného šoféra na L93 (Ik435 48xx) ktorý vyhodil bezdomovca čo nastúpil do vozidla (samozrejme bez lístku) s nejakým veľkým ťažkým kusom železa čo dakde ukradol. Len bohužial tento šofér asi patrí k menšine.
Reply on: luky133 #138292:
Veru, radšej nepíš. Ešte viacej by si sa zaplietol. ?
Reply on: no.ev.di. #138290:
kebyze sa urobi okruh stylom KV-PKO-Zochova-Racianske-Trnavske-ASMN-NM-KV tak by to bolo skvele ? Kto pojde so mnou tento navrh podat branovy? 😃
Reply on: Majo #138283:
vedel by si ten návrh nejak modifikovať aj do verzie pred vystavaním trate do Petržalky?
Reply on: Ik #138289:
S prepáčením, ale môže byť niekto tak nechápavy ako ty? Píšem tu snáď !!!10 krát!!!, že CapaCity majú prehnanú cenu na to, že sú len o meter a pol dlhšie, než klasické autobusy a dokonca 18 metrové autobusy majú temer rovnakú kapacitu. A takej 95 alebo 21 určite lepšie pomôže ak príde častejšie v najkritickejších časoch 18m busov ako jeden CapaCity, ktorý zoberie možno o 10-15 ľudí viac nemyslíš? ? Aj kecho sa ti tu už snažil vysvetliť problem ceny CapaCity... A teraz už definitívne končím túto tému z mojej strany lebo sa mi to tu nechce písať dookola a teda spamovať toto fórum. ☺
Reply on: Ik #138289:
Capacity sú zbytočnosť hlavne, to treba uznať, že dajú sa kúpiť aj lacnejšie vozidlá, s kapacitou o 10ľudí menej a porovnateľne komfortné. Capacity pôsobí ozaj luxusne, ale nestačilo by Citaro alebo MAN? Prípadne aj Van Hool vyrába pekné 18metráky. Všetko sa dá keď sa chce, ale pre 40ks Capacity opäť nabúravať jednotnosť vozového parku je magorina.
Reply on: Petto #138288:
pri celej tej intelektuálnej biede v DPB (síce ja na tom niesom podľa niektorých o nič lepšie...) už mohli aspoň každý druhý spoj L133 viesť na Zochovu a zo Zochovej! Bolo by to celkom dobré riešenie. A možno radšej mohli spraviť L133 aj celotýždenne s intervalom 12/20/12//- a viesť ju nie k SND ale na Zochovu a obsluhovať ju Solarismi. To by som bral ako opodstatnený krok vzhľadom na to, že z nábrežia sa dá na Zochovu dostať len s L31+39, ktoré majú o vyťaženosť postarané vďaka intrákom na SÚ.
Reply on: luky133 #138287:
Ahaaa, takže celý problém je vlastne ten, že tebe sa Citelisy páčia a CapaCity sú škaredé a zlé , lebo v nich nemôžeš vzadu stáť! To znie logicky... ? ? ? ?
Reply on: no.ev.di. #138269:
ja chodím tiež na EUBA,ale aj napriek tomu že zvyknú bývať ráno zápchy na nábreží, tak idem až na Landererovu a tam na L88 ( stále je to rýchlejšie ako vystúpiť pod NM a voziť sa s 88kou celou Petržalkou až na EUBA ) Rýchla trasa je ešte aj s 184kou a elinou cez tunel - lenže teraz sa to nedá.
Reply on: Ik #138285:
Tak si vyberú Citelis lebo je to moderný autobus. ? Minule tu obhajovalo aj české osadenstvo tohto fóra Citelisy keď som povedal, že vychádzajú zo starého konceptu takže majú na nich dobrý názor a aj ja osobne mám na Citelisy viac-menej dobrý názor... Pri Mercedese sa platí aj za značku to je pravda. A čo také ďalšia spoločné diely ako prevodovke, pri niektorých autobusoch motory, ABS, ASR to sú pri väčšine výrobcov spoločné diely... Ale ja už končím diskusiu na túto temu. Jednoducho nebudem tu 100x písať, že nie je normálne si priplácať niekoľko miliónov na jeden a pol metra čo pri MB CapaCity tvorí len ten úžastný zadný sedací priestor, kde človek nemôže ani stáť len sedieť... ?

Re #138286 Ik: Aha takže Solaris SU 18 je potom starý? ?
Reply on: luky133 #138275:
Lenže voľakedy sa rátolo 8 osôb/meter štvorcový a dnes sa počíta s 5 osobami/meter štvorcový.
Nie všetky údaje, ktoré si si prečítal na internete sú jednoznačné. Keby si čítal trošku lepšie tak zistíš, že aj tie tvoje nápravy a "kĺby" patria pri veľkých výrobcoch pod ich "Know-How"
Reply on: luky133 #138274:
Tak týmto si to zabil. Kľudne ostaň vo svojom svete ilúzií a ver v to, že Tedom a Mercedes je jedno a to isté akurát Mercedes všetko strašne predražuje.

Ty chceš nakupovať Citelisy, choď sa spýtať našich susedov do Čiech čo si o tých vozoch myslia! Keby si mali vybrať medzi starou Karosou 700 radu , Ikarusom 200 radu, alebo tvoj Citelis.
7915 - 7916 na miesto Ursinyiho a Vysokej (a inych zastavok) pise DOMA TA CAKA LASKA 😉
Reply on: kecho #137962:
Na to Ti budem asi vedieť odpovedať lepšie ako Valec. ? Tým návrhom som sa sústredil len na linkové vedenie. To je možné uviesť do praxe prakticky bez akýchkoľvek stavebných zásahov, zatiaľ čo na zmenu počtu a polôh zastávok stavebné úpravy potrebuješ.

Re #138104 Martin Fundárek: Ďakujem za konštruktívnu kritiku. 12 som prečísloval na 4 jednak z dôvodu zachovania postupnosti, ale hlavne preto, že v karlovesko-dúbravských linkách je určitý systém - nižšie čísla (4, 5) idú až do Dúbravky a vyššie (6, 7) končia už v K. Vsi. Posilové 9-ky by som skôr ukončil jednak preto, že tým ušetrím 2 vlaky, ale tiež preto, lebo križovatka na Šafku by ich nemusela kapacitne zvládať - idú tadiaľ aj linky do Petržalky v dosť krátkom intervale.

Ešte poprosím zmazať dva moje predošlé príspevky, technická chyba... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.