vieš dúfam, že L133 je rýchlejšia len preto, že nestojí všade kde električka, resp. autobus. Inak je to možno obdoba L59 s tým rozdielom, že L133 bude mať o chvíľu takú frekvenciu spojov, že to bude nenormálne a to už dúfam, že si DPB aj sám zistí, že vozenie vzduchu je neefektívne. Stačí, že električky jazdia už teraz poobede celkom voľné, akurát 1,5 a 12 pretože idú až do Dúbravky sú plnšie, ale DPB asi potrebuje linky 4,9 a 17 vyprázdniť alebo čo, alebo si myslí, že to dokáže. Podľa mňa električke a trolejbusu môže minimum autobusových liniek konkurovať pri ceste do centra mesta. L133 je Záhradníkov sebeklam keď si myslí, že zožne tá linka megaúspech.
Neviem prečo sa v súvislosti s prestupným terminálom furt točí len o Molecovej do riti?! Pardon ale videl si Šafárikovo nám. kde prestupuje ešte väčší počet ľudí z autobusov na električky? V prípade Molecovej sa dá hovoriť aspoň o opravenom chodníku, prístreškoch! Ale na Šafku sú na autobusovom nástupišti 3 prístrešky, lavičky na sedenie sú úplne zničené a na zastávke pre električky nie je prístrešok žiadny a nikoho to nezaujíma ?
Tak ja neviem ale napr. česi čo by došli autobusom z čieh a išli by do hotelu na trase tak by im nebolo príjemné v tej tlačke trepať kufre hore schodami.(To je iba môj názor)
Inak s tvrdenim, ze 18m Tbusy zvladaju stupanie lepsie ako 18m abusy by som moc netvrdil - ked tu bol ten ikarus 28x, tak slapal jak tbus hore kopcom ?
Ako som vravel, podla mna by bolo najlepsie spojit DD Tr. trat zo zvysok a zriadit 2 linky:
1) DD - KV - Kramare - Hl. St
2) DD - KV - Budkova - Hodzovo - ASMN
Na linku "1" nasadit NP vozy (25 Tr - kvoli kramarom) a na "2" by stacili 14Tr popr 15Tr
A preco jeden dunco nevie pochopit, ze ta posrata KV su asi 30 ludia, co byvaju v rovnakom vchode ako brano a vkuse piXXju, ze im to a to nevyhovuje? Zvysku by stacilo ak by Molecka bola RIADNE NA EUROPSKEJ UROVNI urobena ako prestupny terminal!
A ver tomu, ze tych 30 ludi bude piXXovat stale, ked 133 bude rychlejsia v mnohych pripadoch ako elektricka.
Trolejbusy tam ale boli nasadené preto lebo to sú kĺbové vozidlá, ktoré ľahšie zvládajú stúpanie ako autobusy. 18m trolejbusy mali problém DD vyriešiť. DPB sa na doriešenie problému DD vysral a teraz to kompenzuje debilnými riešeniami, ktoré vôbec nesúhlasia s vyhlásením o ich cieľoch akým chcú aby sa linkové vedenie uberalo. A keď už chce DPB v tom celom bordeli čo robí aspoň niečo rozumné urobiť tak by mohol každý druhý spoj L133 viesť nie k SND ale na Zochovu!
Električka by bola fajn,ale už ju tam podľa mňa nenapcháš - a bus či tbus máš zajedno - tie budú stáť v zápche spolu s autami, pokiaľ by sa neurobil BUSPRUH.
keby boli ľudia na DD vďační za trolejbusovú linku tak by požadovali dokúpenie zvyšných kusov 25Tr to by ale peniaze nemohol DPB spreneveriť na SORky a za tie peniaze čo sem došli Tedomy mohol DPB radšej stavať trolejbusovú trať z Riviéry do centra. Keď mohli prestupný systém pochopiť Petržalčania prečo ho jedna posraná Karlova Ves nevie pochopiť?! Ľudia si zvykli na 5 električkových liniek do celého mesta a tak skúšajú, že či sa im podarí aj z DD viesť linky do celého mesta. Daj psovi prst, bude chcieť ruku! ☠
Eurovea si vyžaduje niečo iné ako obyčajnú špičkovú linku, ktorá vďačí vzniku ne-tvorom bez chrbtovej kosti, ktorí ešte prezlečú stranícke triko ak nebude fúkať dobrý vietor do plachiet. V prípade EUROVEA treba uvažovať o trolejbuse, alebo električke ak sa nestihne komplet voľný priestor zastavať.
Treba vydržať do volieb a linka 133 sa vráti do normálu ( 12 min. interval ) alebo sa zruší. Aj keď jej opodstatnenie sa zvýši dokončením Eurovey a Twinshity.
Je to nepotrebné. Prekladať linku s krátkymi vozidlami s linkou s kĺbovými vozidlami je somarina. Podľa mňa by L133 mala ísť 2min po L33, teda pozbierať to čo sa nezmestilo do L33 a nie aby to bolo naopak, že sa všetko nahrnie do L133 a L33 ide prázdna. Myslím, že trolejbusová trať sa stavala pre to aby tam premávali kapacitnejšie trolejbusy a nie 12m smrady. Radšej mohli postaviť trolejbusovú trať na letisko, alebo spraviť trolejbusovú trať do Petržalky. Určite by sa dočkali trolejbusy väčšej vďaky ako na DD.
ak mám byť sprostý tak ti poviem, že aspoň ak sa nájde na DD sebevrah nemusí sa hádzať po vlak alebo ísť zbytočné dole na Karloveskú ulicu. A k veci... Ak vidím koľaje, tak sa pozerám či po nich niečo nejde. To by potom mohol aj vlak pred každým priecestím spomaľovať na rýchlosť 10-20km/h keby náhodou dakto chcel prejsť... Samozrejme, vlak a električka sú dosť odlišné veci ale ani električka nemôže brzdiť všade a mnoho miest po svete z nej spravilo ozaj rýchly dopravný prostriedok. Avšak museli ľudia v tom meste pochopiť, že niečo musí električke ustúpiť a ak chceme mať cez el. trať prejazdy každých 100-200m, rátať s tým, že električka bude dávať prednosť chodcom, tak môžme rovno zabudnúť, že električka bude konkurencieschopná. Navyše tie trasy podzemného koľajového sytému v trasách električkových tratí sú nosenie vody do studne, lebo vyhodíme peniaze akurát tam kde už máme postavené električkové trate kde je ešte dosť kapacity na zvýšenie frekvencie spojov. Ak by sa mala budovať podzemná trasa tak jedine Dúbravka - TESCO - Patrónka - Kramáre - Hl.st. - Kollárovo nám. - AS - Prievozská (cca) - Prievoz - Cint. Ružinov (obratisko REGIO liniek,P+R) - Vrakuňa/P.B. Neviem prečo sa neschopnosť magistrátu a DPB zabezpečiť bezkolíznosť alebo minimalizovať prejazdy a zdržania električiek má zakrývať ponúkaním vybudovania podzemnej dráhy. Navyše jednotlivé radiály nemajú žiadne varianty napojenia na sieť v centre. Napr. taká Ružinovská radiála by si zaslúžila spojenie s centrom cez AS.
no.ev.di.
Neviem prečo sa v súvislosti s prestupným terminálom furt točí len o Molecovej do riti?! Pardon ale videl si Šafárikovo nám. kde prestupuje ešte väčší počet ľudí z autobusov na električky? V prípade Molecovej sa dá hovoriť aspoň o opravenom chodníku, prístreškoch! Ale na Šafku sú na autobusovom nástupišti 3 prístrešky, lavičky na sedenie sú úplne zničené a na zastávke pre električky nie je prístrešok žiadny a nikoho to nezaujíma ?