Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark #137915:
áno ale myslím, že keby sa to platilo tak by sa šoféri aj premohli, každé EURO navyše je doma dobré a to málokto poprie a myslím, že dnes môže byť človek len rád ak je nejaká práca. Alebo nemusel by to ponúkať len vodičom. Kľudne by tá ponuka mohla platiť pre celý DPB alebo aj brigádnikov. Dakto by ich dostal pod palec, na jedného šéfa skupiny (pracovník DPB) asi tak 9 ľudí (3autobusy) a hor sa na to. Skrátka by hneď aj kvalitu odvedenej práce kontroloval pracovník DPB a nebolo by to na svete čo máme teraz : autobus po "hĺbkovom" čistení je skôr ako po hĺbkovom zanedbaní
Ak by to niekoho trápilo, tak napíšem (ukážem fotky) čo vystavoval SOR a Tedom na Autosalóne v NR.

SOR
Na webe má iba strohú správu. Tak ja to opíšem viac. Vystavoval prototyp 3 nápravového busu CN13.5, zadná náprava sa dá natáčať, motor Iveco o výkone 194KW. Bude zaujímavé sledovať ako si tento bus bude viesť pri testoch. Potom tu bola krátka CN 8.5 a NB18 (pravdepodobne 023) určená pre najskôr pre Prahu.
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3989975201/

Tedom
Všetko podstatné uviedol na svojej stránke: http://bus.tedom.cz/zprava-dva-autobusy-tedom-v-nitre-30.htm
http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/3990696816/

Inak, Tedom by mal stavať / mal mať už postavený prototyp kĺbového busu. Mal by mať okolo 18 metrov a 4 dvere. ?

Iveco síce malo peknú expozíciu s Pepkom námorníkom, ale žiadny bus z Irisu tam nebol.

Ľudia hovoria, že autosalón nestál za nič. V čase krízy to ani neprekvapí. Ale zato dievčatá stáli za to. ? Link: http://www.flickr.com/photos/bubakslovakia/sets/72157622508485004/
Reply on: no.ev.di. #137914:
dobry napad. Akurat by mozno nie vsetci vodici boli za.. Ale to sa da vyriesit jednoducho, ti vodici, ktori si vozy cistit chcu, by si ich cistili sami (samozrejme za priplatok), zvysok by "cistila" firma ?
Kazdopadne si myslim, ze ti vodici, ktori si vozy cistia, by za to mali dostavat peniaze..keby som bol riaditel DPB, tak tym najlepsim (1803 a pod.) by som tie premie za cistenie vyplatil aj spatne ?
ČISTENIE VOZIDIEL :
Napadla ma jedna vec, keď som videl nejaký čas nazad ako si vodič na L96 umýva "svoj" Solaris pred poslednou jazdou alebo keď počujem, že sú vodiči, ktorí sa o svoj voz príkladne starajú a len vďaka nim niektoré vozidlá vyzerajú naozaj ako po hĺbkovom čistení. Nápad : nebolo lepšie priplatiť radšej šoférom za to, že sa jeden deň navyše dostavia do vozovne a vyčistia si svoje vozidlo, teda tí čo majú voz pridelený. Neviem koľko šoférov sa strieda na jednom vozidle a či majú stabilné vozidlá, ale tak keby sa na jeden voz vrhli traja šoféri, verím, že by bol oveľa čistejší ako po tom pseudočistení firmy, ktorú DPB vybral. Neviem nakoľko by to šoféri prijali aj za cenu, že by boli finančne odmenení.
Reply on: Eury #137906:
no dalo by sa ušetriť si prácu s električkovou traťou cez Pražskú a to tak, že pri vlakovom tuneli vyraziť ešte jednu rúru pre električkou trať so zastávkou pri Hroboňovej. Pred Patrónkou by to však chcelo urobiť odbočku tak aby sa električka dostala na miesto zastávky kde stoja prímestské a MHD linky, alebo urobiť električkovú zastávku "Pri suchom mlyne" a tam prestup medzi trolejbusmi a odbočku električky do Dúbravky spraviť až pri TESCU Lamač.
Reply on: S499.1023 #137899:
nie, je niečím výnimočný? ak je reč o filmoch tak skús film Begotten od E.Merhigeho z roku 1991.
Reply on: Z #137897:

6. nikdy sa to tak nerobilo
7. cestujuci by to nepochopili alebo zneuzili
atd... ?
Reply on: kecho #137887:
zaujímavé. S použitím tejto politiky sa potom dá veľmi čudovať Prahe, keď tam je sms lístok relatívne lacnejší, ako jeho papierový variant. Oba stoja 26 Kč, ale papierový lístok platí 75 min. cez pracovné dni a 90 min. po nociach, cez víkendy a sviatky, zatiaľčo sms lístok platí 90 minút vždy. Ako to ten DPP robí? Zabudli im povedať, že na tom prerábajú, alebo im natoľko ide o rozšírenie sms lístka u verejnosti?
Reply on: Z #137897:
dovolím si poznamenať, že nástup s bicyklom do štandardnej pražskej T3 alebo T6 mi trvá asi 15-20 sekúnd vrátane uloženia bicykla do stabilizovanej polohy. (v Prahe sa ukladá na zadnú plošinu.) Výstup je ešte rýchlejší, asi 5 s. Ver, že nástup a výstup s bicyklom (do vysokopodl.električky) zaberie menej času ako nástup a výstup s kočíkom.
Reply on: no.ev.di. #137876:
áno sťažujú si, ale kto je dnes úplne spokojný?
k navrhovanej trase len toľko, už viackrát som písal, že línia Pražská - Patrónka - Lamač - DNV s prepojením na Dúbravkú časť trate by bol dobrý príspevok mesta k lákaniu cestujúcich na MHD, problémom je však projekt Prestavba prednádražia (IPR Slovakia), ktorý ráta s takou úpravami Pražskej a príjazdu električiek do druhého suterénu zo Štefanovičovej, ktoré vylučujú koľajové spojenie medzi Pražskou a hl. stanicou, ak z Pražskej majú byť pripojené (t)busy do prvého suterénu,
bolo by teoreticky možné spojenie, ale musel by to byť dosť dlhý tunel a vo väčšine trasy medzi Patrónkou a hl. stanicou aj veľmi hlboko uložený, s najväčšou pravdepodobnosťou by sa musel raziť, čo by stálo mimoriadne veľa peňazí,
aký-taký zmysel by som videl, ak by sa zmenil koncept križovatky pod hl. stanicou a vzniklo by spojenie aj so súčasnou traťou na Štefanovičovej, možná je aj alternatíva "popred" hl. stanicu v suteréne,
najväčším problémom Bratislavy je, že chýba seriózna dlhodobá vízia dopravnej obslužnosti, ktorá by vznikla kompromisom medzi názormi odborníkov a verejnosti a postupne by sa napĺňala jednoltivými projektmi, bez ohľadu na typ investora,
Reply on: S499.1023 #137843:

Re #137844 S499.1023:
urobím výnimku a zareagujem
takých, čo by chceli prepájať DD s Devínom je asi viacero, najradšej cez Kráľovu horu, v rámci UŠ Devína a ÚPN BA 2007 zmeny a doplnky č. 2 už územie plánujú čiastočne zastavať, potom prídu s neodbytnou požiadavkou na MHD a zokruhovanie,
všetci Devínčania od radosti vyskočia z (pred)kožky, keď sa budú môcť povoziť cez DD a vychutnať krásy Molecovej, H.Meličkovej, ..., navyše tak 15 - 20 min. a hlavne návštevníci a "obyvatelia" lesa si nebudú vedieť vynachváliť tú zlepšenú dopravnú obslužnosť, umožní im migrovať medzi Devínom a DD,
poznám úžasnú skratku - hore na "vežu" a dole z nej, oproti ceste po rovine má viacero výhod, človek získa veľký prehľad o dianí tam dole a čas na premýšľanie ?
predstavy o jednoduchých predstavách druhých máte Vy,
nepísal som, že vrstvy zvršku nemajú byť oddelené od vrstiev výplne, buďte takí láskaví a nedomýšľajte si, čo nepíšem, divím sa, že vôbec reagujete na moje príspevky, keď podľa Vás som sa zabudol v minulom režime, doprave nerozumiem a nie sú mi cudzie výmysly a nezmysly,
Reply on: no.ev.di. #137892:
Ved zhruba tadial pojde tunelom ten koridor, kde by mali chodit aj regionalne vlaky tak v ramci BIDky by to mohlo byt vyriesene v buducnosti... ja som sice za stavanie elektricky ale mozno by to bola zbytocne duplicita ked ju treba aj na inych miestach...
Reply on: S499.1023 #137903:
Nepostrehol si ze luky1 je slovak obycajny?
Reply on: M3go #137884:
Prišiel od Lamača, a ďalej pokračoval smerom na VW po ceste II/505.
Reply on: luky1 #137891:
Za prvé, figurovanie v obchodnom registri neznamená žiadny "flek", za druhé tých pozícií môže zastávať aj niekoľko súčasne a za tretie tie záznamy sú tam duplicitne (Mgr. a PhDr.)
Ad. meno: On niekde spomínal že ma mat krátke A, ale do rodného listu mu napísali Á a preto to tak niekedy používa... niečo také.. mne napriklad tiež do polovice preukazov píšu dlhý ypsilon aj keď ho tam nemám mať 😃
Reply on: TeBeCe #137883:
Möj švagor je zhodou okolností tiež Zahradník (s dotyčným televízno-dopravným mlamodyjom nemá NIČ spoločného, žadne, ani vzdialené príbuzenstvo, pokiaľ sme zistili ? ) a tiež mu všade vytrvalo píšu Záhradník.
Reply on: Preßburg.Germane #137872:
Trolejbusy v Nemecku sa vo veľkom rušli hlavne po prevrate. Už dlhý čas sú tam stabilne 3 prevádzky - Solingen, Esslingen, Eberswalde a žiadna z nich sa nechystá na rušenie.
Rakúšania nech si robia, čo chcú, ich pseudoekologické cítenie najlepšie dokumentuje postoj k jadrovej energetike.
Reply on: no.ev.di. #137854:
Videl si film Knoflíkáři?
Reply on: hoppusmark #137531:
Vieš, ono tu nejde len o cyklocesty a ich (ne)využívanie. Po meste sú mizivé možnosti normálneho pohybu s bicyklom - niet ho kde zaparkovať, o čo ho uzamknúť, zastaviť sa niekde na kávu alebo pokecať pri koláči ako cyklista je u nás v meste takmer nemožné, ak nie je leto a nesedíš niekde na terase... A mnohé aj fungl nové cyklocesty (tie výhradne pre cyklistov, nie kombinované s chodcami) sú niekedy kľučkujúcim labyrintom, lebo na výhodnejšie situovanú cyklocestu ako chodník sa razom nasťahujú chodci, psíčkari (konkrétne napríklad cyklocesta Antolská). A myslím, že je jasné, že ak bude mráz a poľadovica, alebo "len" prietrž mračien, nebude využitie permanentné...ale prečo by nemala byť možnosť? Ja napríklad jazdím celoročne a určite nie som v meste jediná...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.