Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #137859:
technicky by to išlo, ale nemá to nič spoločné s bezpečnosťou a plynulosťou dopravy,
križovanie trate električky v mieste bez svetelnej signalizácie nie je dobré riešenie,
aj tá zastávka za Shelkou je málo ľudský variant prestupu na električky do centra mesta,
Reply on: vlado13 #137858:
tak nemyslel som, ze L33 sa toci tam, ale nenapadlo ma vtedy, ako inak povedat, aby sa tocili o "180°" na tej krizovatke 🙂 (alebo by mohli koncit na zastavke "Molecova" smer Dubravka, otocit sa na priecesti (tam ako kedysi oddychovali pred spickou TAMBUSy a otacali sa) a potom ficat ako 32 a odbocit smerom na devin 🙂 (alebo bez toho oddychu sa tocit)
Reply on: MatejBA #137856:

od jednej križovatky po druhú je cca 100 m,
pri Shelke sa 33 netočí, zatiaľ, a mnohí dúfajú, že sa ani tociť nebude,
ak sa pod Molecovou do centra myslí názov zastávky pred ZUŠ, je na zváženie, ako by sa tam dostal pri dodržaní bezpečnosti a nenaušení cyklu, teraz pri signále voľno pre ľavé odbočenie z Karloveskej na Molecovu majú voľno najprv chodci na priechode medzi nástupným ostrovčekom električiek v smere do centra a chodníkom pred ZUŠ a potom autá pre pravé odbočenie z Molecovej na Karloveskú v smere do centra, na otočenie autobusu v križovatke by možno bol priestor, ale súhlas DI by sa nezískal,
Reply on: Petto #137811:
psst, nie tak nahlas, najmenej hrozí nemilé oslovovanie ?
L133 - interval v špičke 12 a v sedle 0, že by to bola spása,
i keď v smere ASMN - Nový most by pomohlo pre ľudí, ktorí potrebujú prestúpiť na L28, 29, 30, 37 alebo 91, 191
Reply on: no.ev.di. #137791:
tych 200m som myslel od krizovatky Molecova-Karloveska po krizovatku Karloveska-Riviera

Re #137800 vlado13: V pohode - isli by ako 33 🙂 (tj tocili by sa pri Shelke a zastavili na Molecovej smerom do centra (a potom odbocili smer Devin))

2 Brano:
# Zavedenie minibusových liniek 35, 135, 147
# Predlženie trasy linky č. 133 a zahustenie intervalov
# Zavedenie linky č.36 (Karlova Ves - Lamač)
? ? ? ?
Reply on: no.ev.di. #137835:
Zmeny v tom zmysle, že žiadna BID najbližšie roky nehrozí? ?
Reply on: S499.1023 #137846:
nebolo to zapotrebí to oslovenie jeho z mojej strany... ale povedal som nepravdu v opise L75?

Prečo by som nemal jesť mäso? Práveže ma musia v konzumácii mäsa brzdiť...
Reply on: 15TrM #137851:
ale on je trtko trápny a ak ho ľudia zvolia tak je najvyšší čas odísť odtiaľto... Som zvedavý na čom presne on tak úmorne pracoval, že si to na tej stránke tak spisuje?! Skôr by som radšej poznal tých ľudí čo museli trpieť jeho a Kadnárove imbecilné úlety. Ďalej som zvedavý aj na toto - Keď sa niekde požaduje nová linka, alebo lepší interval, tak DPB argumentuje, že navýšenie vzkm nie je zo strany magistrátu schválené. V prípade KV ide všetko zázračne bez problémov, takže aj magistrát prispieva k tejto dá sa povedať mafiánskej hre? ☠
Reply on: AAA #137817:
Pravda ?
Reply on: luky133 #137849:
BH zabudol pripomenúť,že tie prvé SORy kúpil za peniaze čo boli na Tbusy,tie nohavice k uniformám NEMALI byť zo 100% polyesteru!!! A ešte taká maličkosť 14Tr 6313 !!! Hlavne, že prioritou sú Abusy!!!
Reply on: luky133 #137849:
Vyzerá to byť skromný človek, keď ani linku 180 nespomenul... ?
A čítajte toto: http://branozahradnik.sk/praca-v-dpb.htm ? A nezabudnite aj druhú a tretiu stranu kde spomína zavedenie nových a liniek a posilnenenie liniek hlavne z KV. ?
Tak toto ma dostalo čo má Záhradník na svojom webe: "Zároveň som pôsobil aj ako miestny poslanec na úrovni mestskej časti, či ako mestský poslanec – mám preto blízko ku komunálnym problémom a viem, že kraj sa nesmie otočiť chrbtom mestám a obciam vo svojom teritóriu." ? ? ? On keď viedol/vedie DPB sa neobrátil ostatným chrbtom? ?
Reply on: Preßburg.Germane #137833:
Mhm, a že 12 medzi tým jazdila do Hloubětína a neviem kam, na druhej strane je predĺžená na Barrandov, že si pravidelne prehadzujú konečné 15 a 5 na jednej strane, 1, 8 a 25 na druhej strane, to by som fakt stabilitou linkového vedenia nenazýval. Ani to, že pri každej zmene CP má ROPID niekoľkostránkové letáky o zenách tom,u nenasvedčuje.
A tá Budapešť na tejto stránke je pravda - treba sa pozrieť na dátum článku.
Že tu práve truľko, ktorý za hádam dva roky zúrivého diskutovania (=nadávania na všetko) nenasal ani trošku odbornosti, bude nazývať trúbou človeka, ktorý sa tej doprave seriózne venuje ? .
Okrem toho oevidentne nežerieš mäso (pdc).
Reply on: Preßburg.Germane #137798:
V akom čase očakávaš stratu opodstatnenia a vymiznutie trolejbusov? Jedni už pred 50-70 rokmi očakávali stratu opodstatnenia električiek a dnes slávnostne otvárajú nové trate - najmä v istej krajine, kde obyvateľstvo konzumuje časti tiel obojživelníkov a mäkkýšov ako veľkú lahôdku.
Ja očakávam stratu opodstatnenia a vymiznutie trolejbusov až potom, čo bude v praxi RUTINNE využívaný palivový článok.
Reply on: vlado13 #137803:
Héééj? To je veľmi jednoduchá predstava. V skutočnosti musí byť zatrávnenie úplne oddelené od traťového zvršku.
Reply on: vlado13 #137800:
A čo takto prepojiť dlhodielske linky s devínskymi, čím by sme eliminovali potrebu otočky a výrazne zlepšili dopravnú obslužnosť Devína ? ?
Reply on: anbis #137839:
Najlepšie by bolo, aby sa eliny točili na Račku 🙂
Reply on: luky1 #137829:
to sú už "len" vyvolané náklady, a keďže sa nenašiel nikto, kto by bol schopný toto logo ználepkovať, musela sa "obetovať" nejaká spriaznená firma a spraviť to-ale účet som nikde nevidel, ani to, či bolo na lepenie nálepiek vypísané VK...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.