Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: vlado13 #137800:
Tu ide hlavne o to, že pri skrátení 28 a 29 by sa s vozmi nestalo nič, počet vozov by ostal rovnaký, teda v rannej špičke by z 28 zmizol jeden voz, ale 133 je najväčšie plytvanie vozami aké len mohlo byť ?
Reply on: Solider #137797:
Od budúceho roka?! A kto bude čakať 3/4 roka? Ľudia sa tam potrebujú dostať teraz a nielen pacienti ale aj zamestanci. Takisto môžeme povedať ľuďom na DD, že L133 nemusí premávať, že za 3roky bude trolejbusová sieť na DD spojená so zvyškom a musia si vystačiť s prestupom L33/tram, alebo zrušiť L95 a povedať, že o dva roky bude električka... ľudia nemajú ani najmenší dôvod veriť sľubom, že niečo bude, keď nie je nič...
Reply on: MatejBA #137769:
prečo na Molecke? ako by sa odtiaľ L28 a 29 jednoducho vrátili na Devínsku?
neviem, či ste zažili, keď L28 chodila na Hviezdoslavovo nám., a to električka L7 chodila do KV za kostol sv. Michala po dnešnú odbočku k poliklinike, Devínčania mali priame spojenie do centra, vtedy sa nad súbehmi veľa neuvažovalo, toto tradičné spojenie pretrvalo
Reply on: no.ev.di. #137796:
133 nie je tak čisto predvolebná spúšťala sa ešte v roku 2006 vtedy ešte nebol Záhradník vo vedení, ale ja som zvedavný na nový CP 133... Ten bude možno nabudúci týždeň a predpokladám skoršie začatie premávky a silnejšie intervaly ráno, ale no som zvedavý a snáď to nepreženú...
Preßburg.Germane

Preßburg.Germane

Reply on: S499.1023 #137739:

-s tým odlišným označením autobusov a trolejbusov som to písal v tom zmysle, že to môže mať určité výhody aj nevýhody tak ako koniec-koncov všetko. Inak, ja osobne, tiež v tom opodstatnenie veľmi nevidím pre T mať zvlášť číselný rad z praktického hľadiska. Je to skorej otázka estetiky, že niektorý podnik má linky zatriedené podľa trakcií a iný nie.
Pre prevádzku, než spôsob číslovania, je omnoho dôležitejšie aby boli v premávke moderné vozidlá v dobrom technickom stave, dostatočné intervaly a pod. ...
Inak tiež pravda, vyznelo by komicky ak by pri výluke boli nasadzované autobusy na nejakú inak T-linku a malo by to stále označenie napr. T71 .
Keď sa človek nad tým zamyslí tak trend by mal byť A a T skôr zlučovať do jedného číselného radu už aj preto lebo trolejbusy aj tak postupne stratia opodstatnenie a časom vymiznú z miest.
No v súčastnosti, predsa len vačšina aspoň tých vačších miest má zaužívané trakcie odlišovať. Vminule som aj mylne napísal, že všetky mestá SR + CZ majú Trolejbusy zvlášť čís. rad, tak by som aj ako opravu tu teraz uviedol:

Chomutov + Jirkov - A a T číslované zvlášť, T od 20vyššie
Teplice - A a T číslované zvlášť, T po 20
Mariánske Lázne - tiež v podstate zvlášť , T po 10
Plzeň - A a T číslované zvlášť , T 11 - 19
České Budejovice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Pardubice - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade
Hradec králové - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade (aj keď medzi T je len pripletená A linka 5)
Jihlava - označenie T liniek zvlášť písmenami
Opava - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade v rámci ODIS ( tu je pripletená medzi A linky T L221
Ostrava - A a T číslované zvlášť, T od 100 vyššie
Zlín - A a T číslované zvlášť, T po 20
Brno - A a T číslované zvlášť, T 20 - 29
Bratislava - A a T zvlášť - poznáme
Žilina - A a T číslovanie teraz už zvlášť, T po 20
Banská Bystrica - A a T číslované zvlášť, T 1 - 9
Prešov - A a T číslovanie zlúčené v jednom rade ( medzi A je len pripletená T linka 38)
Košice - A a T číslované zvlášť, T 71 - 79

Tak hádam som na nič nezabudol.
Reply on: no.ev.di. #137796:
Ako? Od budúceho roka predsa s 211tkou.
Reply on: vlado13 #137794:
L22?! A po jej zrušení by ako chodili ľudia z Patrónky na Kramáre?! To ako môžeš porovnávať stálicu, rokmi overenú linku, ktorá ešte prebrala funkciu po L49 s volebnou L133. Kvôli tej poondiatej L133 komplikujú cestovanie invalidom na L88 a 96. Viem čo hovorím, videl som ako sa nestačila pani s dcérou na vozíčku diviť, že došla na L96 Karosa B741 CNG...
Reply on: david1 #137785:
mal som tú česť ísť L51...nádherne blbá trasa v úseku Hálkova - Polus ? dakto by umrel keby L51 zastavovala tam kde L50. Ak by dakto chcel vedieť tak Polus má aj druhú bránu rovno pri prechode k zastávke kde stoja L98 a 50, fakt čistý amaterizmus toto a som myslel, že si robí dakto srandu keď som to videl na mape a ste mi to tu hovorili, alebo aspoň som dúfal, že je to odstránené. Nestačím sa diviť aké magoriny dokáže DPB vyprodukovať ? mimochodom tá obchádzka je des, sme sa posúvali po 10m, ba ani to nie, bezohľadní šoféri áut, neuhnú autobusu ani o mm ? a navyše SOR B 9.5 z roku 2005 #3528 a teda zvuk motora, alebo čo to bolo z popod podlahy ako keby bus prežil desaťročie ?
Reply on: no.ev.di. #137758:
Devím som použil ako príklad, kde by to išlo, ale "cena" by bola neúmerná, neviem, či je dôležitý hodinový údaj, ak jedna premáva len v špičke a druhá celý deň,
čo taká L22, ktorá má súbeh aj s električkami, aj s t-busmi, tá má asi tých % súbehu dosť na porovnanie s L133,
tým nechcem povedať, že L133 je šťastným riešením, ale pre DD to má funkciu "odmeny" za roky trpezlivosti, iste, B.Z. za to očakáva svoju "odmenu", ale taký je už život v malom meste a KV i s DD to je také naše malé mesto - naši volia našich a len tých príšelcov, za ktorými stoja naši rodáci, najlepšie takí, čo sú 3. generáciou bývajúcou tu u nás,
Reply on: drink #137771:
no v BID sa teda toho riadne pomenilo a nejde mi do hlavy prečo na Záhorí je presne 13 tarifných pásiem s jednou dedinou, 7 má dve dediny/obce... naproti tomu v rade 5xx sú len Svätý Jur, Vištuk a Blatné osamotené v pásme, v ostatných zónach sú osamotené len Bernolákovo, Ivanka pri Dunaji, Hurbanova Ves, Rovinka a Vlky. Pri Ivanke a Bernolákove ma napadá otázka, že ako tie dve dediny čo sú od seba minimálne vzdialené mohli tí magori dať do dvoch separátnych pásiem?!
Reply on: no.ev.di. #137790:
Trať bola plánovaná 20 rokov, ale s tým variantom, že bude napojená na zvyšok teda je logické, že tam musia stále premávať aj autobusy lebo v BA nemáme duobusy, ktoré by dokázali premávať napr. na 32... Tie "duobusy" tam jazdiť nemôžu... To, že je 133 je zase iný problém...
Reply on: MatejBA #137768:
akých 200m? Si kde počítal?! Neskúšaj na mňa blbosti, ten súbeh s električkou od Molecky po Šafko/Malá scéna určite nie je 200m!
Reply on: MatejBA #137769:
dám ti na to dobrú odpoveď - pre Devín sa nevyhodili peniaze na trolejbusovú trať aby tam potom každý druhý spoj robil autobus!!!
Reply on: 810zssk #137787:
? To ako si myslela že tá električka čo ide na Zlaté, smeruje do Ružinova?? Asi sa tu nevyzná
Reply on: TeBeCe #137783:

Predvolebna kampan Branislava Zahradnika pripomina primatorsku kampan Andreja Durkovskeho spred niekolkych rokov. Ani by som sa necudoval, ak by sa manekynsky ksicht pana predsedu a multifunkcneho troj-poslanca coskoro objavil nielen na billboardoch (platenych "nezistnymi priatelmi"), ale aj na kazdom stlpe v Bratislave...
Dámy a páni, toto tu ešte nebolo!!! ? Dnes som šiel dojazdom 9ky do Jurajovho dvora a pri Poluse nastúpila cestujúca s otázkou "To teraz chodia odtialto električky priamo do Ružinova?" ? ? ?
Reply on: eripmav #137774:
To len aby sa dva krat nemenil cp. Realne sa to ma menit az od oktobra (transparenty, hlasenia, oznacniky).
Opravte si info o presmerovani L51. Nahradna zastavka Europska vzdelavacia akademia nebola zrusena a je zriadena v oboch smeroch na krizovatke Nobelova-Odborarska.
Reply on: TeBeCe #137783:
On má priateľov aj na magistráte, teda dotácie pre DPB od mesta sú tiež príspevky od priateľov ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.