Reply on: no.ev.di. #137517:
To je podľa mňa argumentáci na vode. NORMÁLNY človek sa orientuje podľa čísla linky, nie podľa toho, či ten autobus má na streche palice. Alebo ty, keď chceš ísť z ASMN na Dolné Hony, tak proste vlezieš do prvého trolejbusu?Oddelené číslovanmie trolejbusových liniek je proste blbosť, úplne rovnaká ako oblastné číslovanie. Týmto diskusiu končím.
Valec
- označovanie radiálnych liniek nie je podľa poradia, ale je oblastné,
- trojciferné označovanie liniek ani tak nesúviselo s tým, že boli na okraji mesta ako skôr s tým, že tieto linky priamo nadväzovali na kmeňovú linku s dvojmiestnym označením,
- WL vôbec nepotrebuje odstraňovať medzery v číselnej rade, keďže to číslovanie vychádza z oblastného označovania a v prípade (i keď toho sa vonkoncom neobávam) stavby trate do oblasti 8 by tie medzery opäť vznikli.
- súčasné prečíslovávanie bolo (v prípade liniek N a J) resp. malo byť (v prípade linky 71) sprevádzané aj so zmenou trasy. A keďže tangenciálne linky by zostali len 2 (z pôvodných takmer 20-tich) je zbytočné pre ne držať extra (a naviac písmenkovú) radu a tak by bolo jednoduchšie zahrnúť ich do rady 1-19.
Re #137499 no.ev.di.: Pri svojom výpočte regionálnych liniek rátaj aj s tým, že do budúcnosti by sa BIDka mala (a ministerstvo dopravy s tým priamo počíta) aj do TTSK, kde už ale číslovanie nebude vychádzať z BA. Takže je lepšie v tomto duchu ponechať navrhnutý stav, ako dnes naučiť ľudí že linky rady 220-239 smerujú do Trnavy a niekedy za 50? ? rokov k nim prifáriť aj linky 450-469, resp. 780-799 a pod.