Ináč také poukazanie na linku 36. Myslíte si, že ľudia z DD pôjdu na obyčajný nákup potravín do Tesca Lamač linkou 36 (oranžová je jej približná trasa + gulička oranžová je Tesco) alebo pôjdu do Tesca na DD (zelená bodka). A žltá je trasa linky 33. http://i28.tinypic.com/2lcmqok.png Ja si myslím, že väčšina ľudí pôjde radšej do Tesca na Dlhé diely ako do Tesca Lamač... Tesco na DD sa má otvárať začiatkom októbra zhruba. Už sú tam vozíky, tovar a je zariadené. Nachádza sa oproti pizzerie Alfredo... ?
Preßburg.Germane
Bratislava nebude zdaleka vypadať jako západní mesto aj keď sem príde tých 40 vozov Capacity. Bratislava bude stále výrazne zaostávať aj naďalej za mestami nie len na "Západe" ale aj od miest ČR a to nielen v doprave. To ešte potrvá 30let než sa zmení zmýšľanie ľudí...-no to nie je už celkom predmetom tohoto fóra.
K MHD.
Ja nevidím tento nákup nejak tragicky. Koniec-koncov hlavne Bratislaváci nech sú všetci radi, že sa niečo KONEČNE kupuje.
Ja si myslím, že čo sa dĺžky týka sa tieto autobusy v Bratislave viac než zídu. A to hlavne na nosných linkách, najviac na L 95 coby zatím náhrada za električku.
Bratislava na Rozdiel od Prahy nemá Metro ani takú rozsiahlu električkovú sieť. Kým v Prahe autobusy sú vačšinou doplnkovou dopravou (napájače na metro + nejaká kde tu tangenciálna linka) , Bratislava je na tom inak -Hlavne 120 tisícová Petržalka. Autobusy tu pokrývajú častokrát hlavné Radiálne linky preto je vhodné Capacity. Pravda, menej vhodné sú už na miestami menej kvalitný povrch vozoviek.
Ja by som dal ohľadom tohoto aj protiotázku - prečo Praha kúpila tramvaje Forcity a neuspokojila sa s Variami-LF? Aj po dodávke tých 250ks bude dál ulicami Prahy behať dosť súprav T3 a T6.
-To je to isté.
Okrem toho bude predsa další tender na 18m autobusy.
Tu nechcem tvrdiť, že električkovú dopravu nie je treba modernizovať, no tu treba prvé riadne opraviť koľajové trate až potom nové električky. A netreba mať strach, keby sa chcelo našli by sa peniaze aj na 5-10 vozov VarioLF, ktoré ale akosi DPB nechce.
A vôbec, keby mesto Bratislava lepšie hospodárilo a inak by vedenie mesta + DPB všeobecne zmýšľalo - nebol by problém aby po BA behalo aj 100ks CapaCity, 50ks Škoda ForCIty a aj dávno by bola trať do Petržalky aj do Devínskej Novej Vsi, len na to treba vôľu.
Mimochodom, Mercedesy vo veľkom nakupuje napr. aj mesto Děčín.