Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #135643:
Ak by zakázali parkovať autám na ulici tak by ten človek čo sa snaží o predvolebnú kampaň stratil veľa hlasov takže asi aj preto to nie je možné. Už teraz sa hľadá miesto na parkovanie večer dosť dlho a potom by to bolo ešte horšie... A to, že je nedostatok miest spôsobujú tri faktory a to nedostatok parkovacích miest (to je temer všade), vela ľudí má autá a tretia, že niekto má aj 5 áut a využíva jedno maximálne dve... Takých nechápem... ☠ Jediné ako by sa to dalo vyriešiť je postaviť podzemné parkoviská, ale financie na to nikto nemá a ak by to postavil nejaký investor tak možno 20% vodičov si tam zaplatí parkovanie a ostatných 80% bude stále parkovať na ulici...
Reply on: MatejBA #135634:
v mojom príspevku bolo aj toto "Bolo by potreba tam kde parkujú autá na ulici aby sa to zakázalo pre prejazd autobusov, alebo nastaviť odchody tak aby sa autobusy križovali inde ako na Sološníckej, resp. Kuklovskej ulici."
Reply on: AAA #135636:
Varšava ? tam už to síce trochu poobmedzovali, ale paralelne s metrom na úseku viac km (okolo 4 zastávky metra, asi dva krát toľko električky) idú súbehy a ešte k tomu aj expresné autobusy kopírujú eliny aj metro zároveň (linky radu 500 sú expresy)
Reply on: 810zssk #135640:
Kto vie, či to nebolo skôr výlukou, pre ktorú ide častokrát z Jesenského kopa súprav naraz a potom aj 7 minút nič.
Reply on: AAA #135638:
No, nechodim tam denne, ale tych par poobednych ciest smerom do KV to bolo dost brutalne (a to uz popri tom jazdila aj 133)..
Reply on: 810zssk #135637:
Za socializmu sa tak aj uvažovalo, napr. som čosi také čítal v jednej VŠ učebnici z 80. rokov.
Reply on: 810zssk #135620:
Lenže poobede sú tie električky poloprázdne.
Reply on: AAA #135636:
Uz tu bola vyslovena myslienka ze autobusy by mali byt expresne a elektricky obsluzne ? ? ?
Reply on: d3k0 #135616:
Mne sa zas páči ako sa deklaruje električka za NS MHD, no nenapadá mi mesto, kde by v súbehu s NS premával v takej dĺžke expresný autobus.
Reply on: Diggi #135633:
Boli tu len s veľkým vetrákom... Tieto s malým nie. Vyzerajú pekne len tam chýba naozaj ta klíma. Ale tak v 50tke to nejako prežijú. ? Stále tam bude lepšie ako v 25Trkách lebo tie nemajú stropné vetráky.
Reply on: no.ev.di. #135632:
Mas tam ale trhlinu - cesta medzi Karlovou vsou a Kuklovskou je pomerne uzka a kebyze sa tam stretnu 2 busy tak je problem.
Neviem či to tu už bolo, ale niečo u nás pre Vás? ?

http://www.k-report.net/discus/nahledy/329514.jpg
Reply on: 810zssk #135631:
Heh, to by nebolo čo na DD, zlepšovať už keby tam bola električka. Nedala by sa tam robiť každého pol roka predvolebná reklama novými autobusmi a linkami. 35 a 135 uznávam, ale znechucuje ma to, že na L135 sa našlo vozidlo, zatiaľ čo na L147 sa druhé pre 30min interval nenašlo ? Keby mal Záhradník rozum, tak by namiesto Tedomov, dal peniaze na zvyšné 25Tr-ky nech je nejaká záloha pre DD - a čert to vzal nech ide všetkých 12ks na DD, ale nech je tam doprava vyriešená. A čo sa týka zvyšku Karlovej Vsi, tak mohli riešiť obsluhu oblastí kde teraz premávajú L35+135 radšej presmerovaním linky 32 do danej oblasti v trase Hl.ST. - Kramáre - ZOO - Botanická - Karloveská - Karloveská - Sološnícka - Kuklovská. Bolo by potreba tam kde parkujú autá na ulici aby sa to zakázalo pre prejazd autobusov, alebo nastaviť odchody tak aby sa autobusy križovali inde ako na Sološníckej, resp. Kuklovskej ulici.
Reply on: d3k0 #135629:
Co sa elektricky tyka, neviem nakolko by to bolo technicky realizovatelne, ale prislo by mi celkom vhodne keby bola podzemna - dve vyhody: prva je ze by nezaberala miesto, druha ze by teoreticky nemusela stupat az tak prudko ako samotne DD s tym ze v konecnej stanici by boli trochu dlhsie eskalatory 😃

Ale stalo by to straaaasne vela penazi, ak by to vobec bolo mozne.
Reply on: d3k0 #135629:
daná dokumentácia bola vydaná v Decembri 1992, vtedy ešte neboli DD tak rozostavané a už sa nápad o električke zavrhol.
Reply on: 810zssk #135628:
A len dodam, ze sa uvazovalo so zrusenim 44 a 151 a so zavedenim novej 145 s trasou Na revine - Jaskovy rad - Pionierska - Racianska - Lopenicka 🙂 Len ktovie, ci je v case pozehnavania travnikov a krizovatiek politicky prijatelne, aby 145 nesla popri kostole na Kramaroch ?

Re #135625 no.ev.di.: Vsetko sa dalo, keby sa chcelo. Myslim, ze tam bol trosku iny problem - bolo sa treba niecim pred volbami prezentovat a elektrickovu trat by dovtedy nestihli postavit... Plus je tu strach pred rusenim parkovacich miest...

Re #135626 no.ev.di.: Zial, po posilnovani 32 a 133 je teraz rano na Molecke taky stav, ze uz existuje priestor na obmedzovanie elektrickovej dopravy (zrusenie L17) 😞
Reply on: Peon #135627:
145
Reply on: d3k0 #135617:
Aha, dobre. Potom ale aké číslo dostane minibus na Kramároch (dnešná 44-ka), keď aj číslo 144 bude obsadené - pre sezónnu mimoriadnu terajšiu 213-ku?
Reply on: intony #135622:
prečo nejde posilniť električky z KV? Ak je problém frekvencia a plynulosť dopravy, tak ako si potom mesto predstavuje plynulosť na Dúbravsko-KV radiále keď ešte bude premávať električkové linka do Lamačskej brány, čo bude určite zvýšená požiadavka na kapacitu ?
Reply on: d3k0 #135616:
k tej električkovej trati na DD, dúfam vieš, že to nie je už možné. Dávnejšie tu aj niekto dal link na stiahnutie dokumentácie pre rôzne varianty riešenia električky na Dlhé diely. Vyplynulo z toho, že je to finančne neúnosne náročné a technicky v určitých miestach viac ako ťažko realizovateľné. Môžem ti to poslať cez nejaký web, má to 44Mb - ak chceš samozrejme ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.