A len dodam, ze sa uvazovalo so zrusenim 44 a 151 a so zavedenim novej 145 s trasou Na revine - Jaskovy rad - Pionierska - Racianska - Lopenicka Len ktovie, ci je v case pozehnavania travnikov a krizovatiek politicky prijatelne, aby 145 nesla popri kostole na Kramaroch ?
Re #135625 no.ev.di.: Vsetko sa dalo, keby sa chcelo. Myslim, ze tam bol trosku iny problem - bolo sa treba niecim pred volbami prezentovat a elektrickovu trat by dovtedy nestihli postavit... Plus je tu strach pred rusenim parkovacich miest...
Re #135626 no.ev.di.: Zial, po posilnovani 32 a 133 je teraz rano na Molecke taky stav, ze uz existuje priestor na obmedzovanie elektrickovej dopravy (zrusenie L17)
prečo nejde posilniť električky z KV? Ak je problém frekvencia a plynulosť dopravy, tak ako si potom mesto predstavuje plynulosť na Dúbravsko-KV radiále keď ešte bude premávať električkové linka do Lamačskej brány, čo bude určite zvýšená požiadavka na kapacitu ?
k tej električkovej trati na DD, dúfam vieš, že to nie je už možné. Dávnejšie tu aj niekto dal link na stiahnutie dokumentácie pre rôzne varianty riešenia električky na Dlhé diely. Vyplynulo z toho, že je to finančne neúnosne náročné a technicky v určitých miestach viac ako ťažko realizovateľné. Môžem ti to poslať cez nejaký web, má to 44Mb - ak chceš samozrejme ?
napr. včera večer bola 4960 na predposlednej L83 smer Petržalka ? nikdy som ešte BB Karosy nevidel na L83. Konečne, že DPB dal nejaké poradia vypravovať z Petržalky a robia tie 83-ky dojazdy.
Šafko je podľa mňa v ešte horšom stave! Cestujúci čo čakajú na L50,78 a 95 sa majú aspoň kde schovať pred dažďom, aj keď tie 3 prístrešky od JCD sú nepostačujúce - najlepší by bol jeden dlhý prístrešok, moderného vzhľadu, čo by sa tiahol od konca zastávky po začiatok, keďže tam neraz stoja aj dva autobusy naraz. Najhoršie na tom je električkové nástupište. Pri mizernom intervale električiek sa nie je kde schovať, okrem toho stromu čo tam visí ponad lavičky a priestor okolo bufetu pri označníku je úplne na prd. Ľudia si tam potrebujú pozrieť CP, pričom okolo nich sa ženú ľudia na/z Štúrova ulica. Skrátka Šafko je jeden veľký bordel.
Ad.: linka 133. Pomerne dlhé súbehy s elektrickou trakciou má na oboch koncoch aj linka 75, ale zatiaľ som nepočul, že by sa mala preto skrátiť na úsek medzi Gagarinovou a Pionierskou. Prečo?
Už dávno necestujem z Dlhých dielov, ale myslím si, že vrámci mesta by cestujúci mali mať možnosť sa odviezť do cieľa na jeden prestup, zvlášť ak nejde o nejakú "dedinu" či "Lieskovec", ale o cestovanie z väčšieho sídliska.
Reláciu, ktorú obsluhuje 133 (t.j. oblasť Nív, Pribinova s jedným prestupom smer Prievozská, Vlčie hrdlo alebo aj Ekonomická univerzita) električka neobsluhuje a zrejme obsluhovať, žiaľ, ani nikdy nebude. Linka 133 bola skutočne bezvýznamnou a zbytočnou, ak by bol opak pravdou.
Osobne som toho nazoru, ze pokial elektricky v spicke napor nezvladaju tak sa nic nestane pokial odtial niekolko cestujucich prejde do autobusov.. inak povedane, naco tlacit ludi do elektricky do ktorej sa ledva zmestia?
Ak by neslo o technicky problem, aky iny vplyv by na tuto nehodu a hlavne co mohlo mat??? Tazke vozidla jazdiace okolo??? Zle poveternostne podmienky??? Zly tlak, alebo silne UV ziarenie???
tak treba pre ine linky hladat ine oznacenia - preto 69 a nie 60. Navyse aj tak posledna cislica na 50% nesuhlasi s koncovou oblastou, takze nie je dovod sa nou zaoberat, lebo v tom aj tak nie je system.
Fakt niekedy nechapem logiku uvazovania v zmysle "linka XYZ je dobra preto, lebo ked vypadnu elektricky, tak je cim cestovat". Preco riesit MIMORIADNY stav RIADNOU linkou? Ak je problem, ked vypadnu elektricky, potom treba vypracovat iny plan hradenia elektriciek a nie 250 dni v roku prevadzkovat nejaku linku "keby nieco..."
A ked uz sme pritom, za rocne peniaze urcene na prevadzku takejto linky by sa kludne dalo pouvazovat nad eliminaciou vypadkov elektriciek.
Ad prestup z DD - ak malo mesto zaujem, aby sa z DD cestovalo do mesta priamo, malo moznost tam miesto trolejbusovej trate postavit elektrickovu (jednorazova investicia). Druhou moznostou bolo zmiernit negativa prestupu vybudovanim prestupneho terminalu (jednorazova investicia). Miesto toho ale budeme kazdorocne prispievat na priamu linku kopirujucu elektricku. Skutocne "ekonomicke" riesenie. Ale BA je asi natolko bohata, ze si luxus pre tychto vyvolenych moze dovolit...
USA? Zaujimave, ak mas zdroj, prosim ozvi sa na mail
Turkom by tu bol base na nic. Akurat tu tusim chcu lietat Turkish z Istanbulu (?).. a co sa full serviceov tyka, tych je dost vo VIE. BTS sa im zatial neoplati.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0
Re #135625 no.ev.di.: Vsetko sa dalo, keby sa chcelo. Myslim, ze tam bol trosku iny problem - bolo sa treba niecim pred volbami prezentovat a elektrickovu trat by dovtedy nestihli postavit... Plus je tu strach pred rusenim parkovacich miest...
Re #135626 no.ev.di.: Zial, po posilnovani 32 a 133 je teraz rano na Molecke taky stav, ze uz existuje priestor na obmedzovanie elektrickovej dopravy (zrusenie L17)