Meskanie linky cislo 11 (neviem ci to bolo na dispeceri, ci tu): Tak ja neviem, ja som mal meskanie na 11 aj 6 minut !!!!! Akoze tam mas meskania vacsie ako na 5 pocas spicky ! By si neveril, co to je zac, ked sa Ti polka mesta sere do voza a to JEDNYMI dverami !!! Chcem ta videt jazdit na 11 cez spicku, kolko by si mal TY meskanie. 3 minuty je ABSOLUTNA pohoda, to sa vodic nad tym ani nepozastavi. neviem kto to pisal - tusim COLOR - ten je taky expert.
J: Zapustene kolaje - neni zly napad, ale zas martiner to odovodnil, preco by to nebolo take jednoduche. NAVYSE - musel by si prerabat vozy (odstranovat schodiky). Btw. zajtra to teda plati ! Ja do 17: nieco jazdim, ale na 19:00 to stiham.
Riko: spojenie Petrzalskej stanice so Starym mestom ? Nuz, tak vidim len 2 moznosti co tym Doprastav myslel: 1) nejaka rekonstrukcia trate medzi Hl. stanicou a Petrzalkou (nevidim v tom ale zmysel a ani preco by to robil Doprastav) a 2) postavenie stanice niekde pri Umeleckej besede a trate odtial k mostu Hrdinov Dukly (ci jak sa teraz vola), tam spiralou na most a do petrzky. Fakt neviem ako inak chcu ZELEZNICNE spojit STARE MESTO s petrzalkou. A navyse mam SILNY dojem, ze Hlavna stanica nepatri Staremu mestu, ale Vinohradom, resp. Novemu mestu. Cize - je to nejaka blbost.
d3ko: Yo to si pamatam ze jeden nas nemenovany redaktor kradol odtialto veci. Nastastie, nebol to jeho jedinny priekak (po cesky pruser ) takze letel aj bez kridielok
Igorko: hmm to bude tazke, vies sme bulvarny dennik a tu ide o to ci by to ludia citali alebo nie. Ale poradim Ti skontaktuj sa napr s nejakym redaktorom od nas, to by bola schodnejsia cesta.Ak chces poslem ti mailom nejake kontaktne maily alebo cisla
Pozeral som sa na stránku Doprastavu a v stavbách v realizácii majú uvedenú stavbu:
Prepojenie Žel. stanice "BA-Petržalka-Staré mesto" dátum začatia stavby 15.2.2003, ukončenie 15.12.2003.
Nevie niekto čo to má byť, kadial to pôjde?
Igor: Nepoznam tam dobre miestne pomery, len usudzujem ako je to asi v skutocnosti. Z navratnostou priecestneho zab. zar. je to sice pekne, ale fakt je ze napr. hlasky na trati NZ - PD sa rusili tiez kvoli priecestiam asi 3 roky. Ale na Slovensku je to tak.
All: Predvcerom som videl na ASMN pekny-udrzovany SAD Ikarus 280.08 s SPZ BAA 25-99. To je tak z roku 1983-84. Kde sa hrabe nasa "historicka" 2881.
J: trat o niekolko cm pod urovnou vozovky napadla aj mna, ale je tu jeden zasadny argument proti (na gumokoly v centre mesta teraz mozme kaslat) a to, ze ked nasnezi, tak z ryhy hlbokej asi 30cm ho nijako neodhrnies... nehovoriac o bordeli, ktory sa tam nanosi aj v lete. Naklady na prestavbu dost velke a na udrzbu este vacsie.
Igorko: Co sa tyka Noveho casu, tak sranda bola, ked minuly rok vykradal nase novinky o tom, ako sa testuje T3AS c. 7303 a podobne. O bulvarnom denniku by som nepovedal, ze bude vykradat cisto odborne veci
romanca: neignorujeme to, aspoň ja nie. Ja si každý deň prejdem prílohy BA v Pravde a Sme a hladám zaújmavosti. To že už sa dosť stých vecí o mhd v BA nedostane na imhd to sa spýtaj deka prečo to nedáva na úvodnú stránku.
A to že nebude metro, to je mne známi fakt od vyhlásenia výsledkov komunálnych volieb.
Mimochodom nedávno sme tu mali diskusiu, že či nízkopodlažné eliny alebo vysoké zastávky. A čo takto, nie vysoké zastávky,ale pri prerábaní trate a reko ju zapustiť nižšie o x cm. Malo by to všetky plus. Bezbariérový prístup na zastávky aj do vozidiel a nízkopodlažné eliny by nenivočili trať, antihlukov ochrana?! To by predsa bolo ideálne riešenie.
v poslednom case tu vsetci moc politizujete a ignorujete, ze v mediach sa pomerne vela pise o bratislavskej mhd. napriklad tento clanok http://www.pravda.sk/dennik/2003/02/05/bratislava/67/article.93452.html v pravde pise o pripravovanej rekonstrukcii trate pri redute, ktora zda sa plne vyhovujete tomu, co sa v tomto fore pisalo pred casom.
z medii mam tiez pocit, ze metro je uz definitivne opustena idea a stale viac sa hovori a pise o vasej vysnenej elektricke.
Ad schôdza: Ak som to správne pochopil tak tento rok by tých nových informačných systémov do trolíkov malo byť na 20 až 25 trolov. Tých VP by malo byť v DPB 6-7 uvidi ako s dodávateľskými firmami. Tento rok ak nové autobusy, tak iba kompreSORy a v 2004 tender na plyňáky, ale zrejme aj nafta. To znamená, že dodávky asi 2005, mne to tak vychádz Tá 7114 sa mi nezdá, lebo tá ma schované transparenty, to by muselo bať ináč vymyslené.
Jasne nech sa martin vráti nech sem chodí to je v pohode, ale nech nezabúda, že sem chodia lokalpatrioti, hlavne BA, tak nech na ňu nenadáva. Robí si nepriateľov a silných odporcov. Zo mňa áno.
tulenique: hento som nečítal, ale už dávnejšie som počul, že stiahli všetko čo bolo vyrobené v čechách a potrebujú pomoc od okolitých štátov. Hm... zlaté české ručičky. Že tie vozne boli životu nebezpečné.
KPMHaRD schodza newz: Najblizsie maju ist na VPcku vozy 6268 a 6294. V nejakej 14Tr ma byt osadeny bocny transparent, na ktorom budu informacie aj znutra. To iste 7114 (neoverene). Viac informacii vam prinesie zvysok osadenstva schodze
Ahoj, ste ochotní uverejniť v Novom Čase fundovaný článok o situácii na železniciach? S jedným ste ma už do riti poslali, že ako neredaktor môžem písať len do rubriky Názory či Ohlasy alebo také čosi a že tam nemáte toľko priestoru.
I.
V Hradišti pod Vrátnom nemusí sedieť žiadny závorár. Prejazd je tesne pri zastávke, tak tam môžu byť kľudne kríže a "10", ten jeden manipulák za deň by pribrzdil. Inak cena PZZ sa vráti asi za dva roky.
I.
Skutočne by asi bolo lepšie sa spýtať niekoho iného. Ako to KLF niekde píše, dá sa ale treba známosti. V Čechách ako kde, v HK brigádnika zoberú, ak si všetko zaplatí sám, myslím, že aj napr. v Tepliciach ale v Pardubiciach nie. Hoci aj tam by som sa cez nejakých ľudí dokázal pretlačiť. V DP Praha sa to líši od vozovne k vozovni.
Igorko