Reply on: martiner #13424:
myslím že by to bolo absolútne zbytočné a hlavne drahé zakopávať + dalšie už spomenuté argumenty, keď už tak hádam zastávky zvýšiť.
V budúcnosti keby sa celá trať prerobila a zapustila, prípadne zvýšili ostrovčeky a kúpili by sa nízkopodlažne eliny tak potom čo? Zas späť?
Myslím že sú dôležitejšie veci.
KLF
J: Zapustene kolaje - neni zly napad, ale zas martiner to odovodnil, preco by to nebolo take jednoduche. NAVYSE - musel by si prerabat vozy (odstranovat schodiky). Btw. zajtra to teda plati ! Ja do 17: nieco jazdim, ale na 19:00 to stiham.
Riko: spojenie Petrzalskej stanice so Starym mestom ? Nuz, tak vidim len 2 moznosti co tym Doprastav myslel: 1) nejaka rekonstrukcia trate medzi Hl. stanicou a Petrzalkou (nevidim v tom ale zmysel a ani preco by to robil Doprastav) a 2) postavenie stanice niekde pri Umeleckej besede a trate odtial k mostu Hrdinov Dukly (ci jak sa teraz vola), tam spiralou na most a do petrzky. Fakt neviem ako inak chcu ZELEZNICNE spojit STARE MESTO s petrzalkou. A navyse mam SILNY dojem, ze Hlavna stanica nepatri Staremu mestu, ale Vinohradom, resp. Novemu mestu. Cize - je to nejaka blbost.