Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Bol som sa teda odviezť tou 6638. Na prvý pohľad to isté ako všetky predtým, všimol som si jednu zmenu. Má iný design okenných rámov(zvnútra vidno rozdiel na prvý pohľad), a vnútri pribula lišta pod oknami pozdĺž celého trolejbusu. Hlási zastávky.
Neopl@n: jasne ze moze :-))
Pytam sa uplne sprostu otazku, a dufam, ze sa mi nebudete smiat. Toto mi nedá spať: MOZE TROLEJBUS CUVAT????? (sak ide proti hlaviciam nie?

A ja osobne mam t-busy radsej jak tramy
Reply on: J #13291:
Co ti konkretne nejde? Mne to nerobi problemy. A pliz napis mi mail, lebo ja si uz tuto diskusiu citam len sporadicky - zo znamych dovodov 🙂
DOBREE, tak sa spýtam takto: Ako sa dá v DPB brigádovať?
Andy: 🙂 Nechytam nervy, len som Ti chcel poradit ja. Sak nic, pohodka, OK... 😉
J: #13288, #13284: neuvedomil som si, ze ty vlastne nechces spoznat cudzie nazory a argumenty, pretoze mas svoje vlastne, ktore ti stacia. Well, nebudem ti ich brat. Prepac, ze som chcel poucovat.

dusoft #13285: ty by si chcel na DD elektricky spolu s trolejbusmi? Veru odvazne riesenie, ale myslim, ze zbytocne drahe (rozumej: nebude.)

V San Franciscu jazdia elektricky nie na pantograf, ale na tycovy zberac, podobne ako trolejbusy. Tento tycovy zberac tahaju po tom istom vedeni, ako trolejbus, akurat, ze ho maju len jeden a druhy drot nechavaju prazdny. Nie som si isty, ale u nas je snad predpis, ze pre trol a tram musia byt oddelene meniarne, takze by to asi ani nefungovalo.

Zberac prudu pri zemi sa skusal v Nemecku v ramci tzv. vedenia autobusu/trolejbusu v kolajach. Ked chces, napisem o tom blizsie, ale vela o tom neviem, mozno by vedel viac niekto iny.
Andy: skor tvoja reakcia je neadekvatna, pretoze je logickejsie spytat sa ludi ktori brigaduju (v sucasnosti) v bratislavskom DP. A jednym z nich je aj KLF.
Reply on: Andy #13292:
bez urazky, ale tu asi by naozaj bolo namieste spytat sa KLF-a. len s tvojim pristupom neviem neviem ... 😉 tak-ci-tak, mohlo by ti byt jedno, kto Ti na otazku odpovie, hlavne ze dostanes odpoved. ide mi len o to, ze toto su take zabo-mysie spory typu "co zas chytas nervy...", ktore su dost neproduktivne 😞

btw. v Petrzalskych novinach vysiel taky clanok o Durkovskom aj o elinach v Petrzalke. neviem odkial maju ten projekt, ale ste si to prestudujem, len mi prosim objasnite, co znamena "triangel viedenskeho typu". vdaka.
Reply on: KLF #13289:
Čo zase chytáš nervy? Asi o tom vie, keď chce brigádovať (aj keď v iných mestách).
d3k0: prečo mi nejde si pozrieť 1 linku?
J: Kua, kua... vidis, dnes som dokoncil sluzbu a hned sme sli sadnut. 😢 Keby som mal na Teba kontakt... skoda. Nevedel som ako Ta zohnat. 😢 Ale sak chodime pravidelne, takze myslim, ze sa v najblizsich dnoch dohodneme.
Andy: ty si uz uplny ... ? Tak Ty sa pytas Igorka, ci sa da v DPB brigadovat, ked Igorko tu uz 10 rokov nerobi (tentoraz pri seckej ucte) a MNA tu mas brigadnika z DPB. Neskrabes sa lavou rukou za pravym uchom suhajko ?
Keď som zbadal dĺžju tvojho príspevku tak sa mi ho nechcelo čítať. Sorry. Aj keď som časť začal, no vymenovaním firiem som nedokončil. Ale mám približnú predstavu, čo tam asi bolo, už si tu pár krát také veci písal.

Ja som na túto tému skončil. Každý máme svoj názor a s obmedzencom, ktorý nedokáže počúvať argumenty druhých nemám o čom. Ja som ti nikdy nespochybňoval, že na začiatku nám česi veľmi pomohli, no nezabudni, keby sme sa nespojili vtedy tak nás rozdelia medzi Rakúsko a Maďarsko. Dúfam, že o tomto historickom fakte nebudeš polemizovať. A ak chceš porovnávať histórie tak by si vnej mál zájsť až do 17 - 18. storočia. Hlavne v časoch keď Mária Terézia rozhodla, kde budú fabriky a že horné uhry budú poľnohospodárska časť krajiny a bude živiť ostatok ríše. Vieš vtedy sa nerozhodoval investor kde bude stavať, bolo to trochu inač. Hlavne pri aboslutistickej vláde až do konca 19. storočia. No a avie sú vyrábané v licencii z Francúzska aj keď lietadlá to boli uznávané. HOUK

Papyr: tá hnusná ČSR bola na margo ako sa o našom spoločnom štáte vyjadroval martin. To slovné spojenie vyšlo z toho, aj keď ja som rád, že sme sa rozišli. A neviem aký má zmysel hodnotiť podľa pravopisu, niekto ho vie niekto nie. Ja osobne mám najhorší pravopis práve na compe, ale to tak povedľa.

d3k0: ale nie aj my sme si mnohému na vine. A veľa vecí mohlo byť inak. No keby nebolo keby boli by sme v nebi.
dusoft: to co spekulujes by vyslo drahsie a (z hladiska prevadzky kolajovej dopravy) by to bolo aj horsie, ako tahanie troleja nad cestou alebo aj zapriahnutie dieselgeneratora za vozidlo...
napriklad v SF: maju trolejbusy a elektricky spolocne trate... samozrjme hore su dva kable...
ludia neviete ohladne trolejbusov na dlhych dieloch:
nemohli by chodit po elektrickovej trati s nejakym zeleznym zvodom dotykajucim sa kolaji a s jednym trolejom hore? a potom by uz smerom za rivierou dolava isli na normalne dvoj-troleje. bol to iba napad, ako nevymyslat blbosti ako obojzivelnik...
Igorko: a tebe vážne nestačí, že moj ujo, ktorý po vojne sa oženil s češkou prešiel do Pradubíc (bol tam na letisku) prešiel do telekomunikácií v Pardubiciach a vzrástla mu mzdová tabuľka. A to bolo okolo roku 1975.
Reply on: Neopl@n #13281:
To bude asi chodiť tak ako terajšia 49ka. Bude to vtedy keď natiahnu tie dráty 🙂 A keďže jeden stĺp stojí 300 tisíc, tak neviem či sa dožijeme.
Reply on: Neopl@n #13281:
Načo vojenskú službu? Polovica vodičov podľa mňa nemala.. No vodičák najprv B v 18tich, potom c alebo d, to sa da tiež spraviť hneď, potom niekde zohnať potvrdenie o praxi vo vedeni vozidla c alebo d a potom este kurz na trolejbus. Myslim, že keď chceš na električke, tak nemusíš mať tú prax, ale mňa by električka nebavila. Keď tak, trolejbus. A len par krat do mesiaca 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.