Reply on: Martin Fundárek #134051:
Ale predsa vidím rozdiel v tom, že u nás prv padne osobná doprava na lokálne trati, potom až nákladná. Teda nie všade,ale väčšinou to tak je. Na trati 175 dožila nákladná a potom až osobná doprava ak sa nemýlim. Ale napr. na 134 (Šaľa - Neded, tam už nákladný vlak nechodí vôbec, len dva páry 810). Nevieš mi dačo povedať aj o vlakovom spojení do Maďarska cez Šahy? Videl som asi len dve fotky aj to len asi 50m za hranicou a potom už nič. Mám na mysli také dačo kedy naposledy trať fyzicky existovala a pod. Tiež či nevieš dačo o trati Tornanádaska - Hídvegardó - Turňa n. Bodvou. Na Google Earth som videl fotky, ktoré dokazujú, že trať ešte fyzicky existuje a v slušnom stave.
2xT3SUCS
nebuď malicherný. na tomto fóre si podobnú otázku naozaj vôbec nik nekladie. (skoro) všetci navrhujú trasy (pochopitelne najkratšie) a grafikony (pochopitelne s čo najkratším intervalom v čase, v ktorom sami cestujú, v inom čase nemusí ísť nič, veď načo aj) a žiadajú najlepšie možné vozidlá... pridaj sa! buď in! ?