Reply on: luky133 #133682:
Bratislava má tú škodu, že si do tých dvadsiatich prenajatých Tedomov nezajednala klímu do salónu, v tom autobuse sa v tomto teple nedá existovať. Ten, kto stál za tým autobusom, by som pripútal dozadu k motorovej veži, kde by mu okrem neskutočného tepla pálilo slnko cez presklený strešný vetrák.
Ike
Ako tu už bolo naznačené, trolejbus nie je nástroj zvyšovania kapacity, ale nástroj zvýšenia ohľadu na životné prostredie a nákladov na spotrebu. Trolejbus sa teda prioritne (bez ohľadu na interval) hodí najmä do hornatých oblastí ako sú Dlhé diely, Koliba, eventuále by sa hodil aj na Železnú studienku, miesto 41 a podobne.
Isteže aj ekológia je dôležitá aj na rovine, kde leží Petržalka, ale keď sú možnosti, prečo to nevyužiť a nepostaviť tam rovno tú rýchloelektričku, ktorá nielen že berie ohľad na ŽP ale tiež zvyšuje prepravnú kapacitu (k tomu, je náročná na výstavbu z hľadiska topografie, tá je však v Petržalke priaznivá).
Celý nápad s trolejbusmi v Petržalke by som zotrel zo stola z jedného dôvodu - akonáhle sa niečo také spraví, politici vám obyvateľom zalepia huby s tým, že už sa pre Petržalku spravilo strašne dôležité riešenie a zostanete na ďalších 50 rokov bez nosnej dopravy (lebo trolejbusy nech sú akokoľvek ekologické, nosné nebudú).
Trolejbusy môžu potom nahrádzať doplnkové linky, keď nosná električka už bude stáť..