Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #133700:
to bude urcite nejaka babicka, ktora je nervozna aj ked suchne list, preco nekrici aj na OCL, ze to pipanie po vlozeni listka je hlucne?? alebo na revizorov ked im pipaju stroje na elektricenky? ?
sprostost bratislavskych ludi nema niekedy hranice ? ☠
Cesty linkou 99 sa stávajú čoraz, (ako by som to slušne opísal?!) viac na prd. Pomaly každá 2-3 moja cesta čo s tým idem je sprevádzaná nejakým smradľavým indivíduom alebo hlučnými a vulgárnymi ľuďmi (sú to vôbec ľudia). Prirodzene všetky tieto osoby vystupujú a nastupujú na zastávke Kopčany-sídlisko a niekedy aj Závod Matador. Najlepšie by bolo keby L99 minimálne na Kopčany-sídlisko prestala zastavovať a tiež skrátiť premávku L80 po Kúpalisko Matador. Neviem prečo by sa mali slušní ľudia voziť v autobuse s takýmito kreténmi, čo je ich správanie na pokraji tomu aby vznikla linka podobná tej čo premáva z Luníka IX.
Reply on: kecho #133700:
Tá pani má asi prah citlivosti ako pes, keď jej hlásiče vadia ? podľa mňa práveže hlásenie zastávok je nevýrazné, tiché a miestami nejasné. Najviac sa mi páči ako to vyhlasujú v Žiline. Tam to majú v praxi oveľa skôr ako u nás, nestretol som sa s vozidlom, ktoré by nevyhlasovalo zastávky a taktiež zreteľnosť a hlasitosť bola na potrebnej úrovni.
http://www.bratislavskenoviny.sk/130228/doprava/nepomaha-nic-zbytocne-si-aj-zapchate-usi

takže už sú zlé aj hlásiče ?, luky musíš tomu brankovi navrhnúť, aby si dal na DD spraviť anketu v štýle "vadia vám hlásiče v busoch" ?
Reply on: Valec #133693:

Já bych jejich webové stránky moc neřešil. Koukal jsem osobně na transparent na zkušebním vozidle 3000 a má tam jasné napsané JKZ! Bohužel detail fotky nemám
http://www.mhdfoto.cz/typy/sor-nb12/foto/5577/
Reply on: kecho #133696:
ono osobne kaslat na tie miesta na sedenie, aj tak nikdy kvoli gerimafii nie su volne (vdaka Lidl ? ). Ono je totiz celkom zazitok vystupovat Pri Suchom mlyne ked ides medzi 8 a 9 napr z Tedomu ?
Reply on: m@rtin #133692:
určite to bude tento, pretože som si písal s jedným vodičom z DPP a on mi to povtrdil ?
Reply on: superstar #133673:
samostatný Lamač nebude, veľmi pochybujem, že by na referendum v BA prišlo aspoň 50% obyvateľov 🙂
Re #133682 luky133: "urýchli nástup, ale zníži počet miest na sedenie" - takže nič pre DD ?
Reply on: vlado13 #133694:
Práve pre to ma znepokojuje fakt, že s NSMHD, resp. podzemnou dráhou sa uvažuje tak, že dosť to kopíruje trasu električky. Keď už by sa malo budovať niečo na báze podzemnej dráhy, rozhodne by to podľa mňa malo byť v takejto trase : Vrakuňa - P.Biskupice - Cint. Ružinov - Prievoz - AS - Kollárovo nám., alebo Americké nám. - Hl.st. - Kramáre - Patrónka - Vojenská nemocnica - TESCO Lamač - Dúbravka, teda tam kde zatiaľ ekologická doprava neexistuje a autobusová má silnú frekvenciu alebo trolejbusová nepostačuje a električkovú trať nemožno zaviesť. Navyše pri Cint. Ružinov alebo v tej oblasti by mohol byť terminák P+R+prímestské SL linky, tie by sa nemuseli trepať cez Prievoz na AS, ale ľudia by si hromadne prestupovali na metrolinku do centra, tak by okrem ľudí Vrakune, Ružinova a P.Biskupíc metro zaručene používali aj ľudia dochádzajúci zo smeru Šamorín, DS,...
Reply on: no.ev.di. #133671:
je to asi z viacerých dôvodov,
1. ak by nemala trčať v zápchach s autami, musela by mať samostatný koridor, čo by to narobilo s autodopravou, je jasné,
ak by bolo dostatk miesta na samostatný koridor pre električku, asi už dávno by sa boli zriadili vyhradené bus-pruhy a k trčaniu v zápchach by nedochádzalo,
2. vedenie vnútornými pruhmi by bolo spojené s takmer neriešiteľným umiestnením nástupných ostrovčekov a dilemou priechodov pre chodcov - riadené vs neriadené a problematickými ľavými odbočeniami
3. vedenie vonkajšími pruhmi by bolo spojené s tolerovaním pravých odbočení a prípajaní čiastočným súbehom s líniou električky, najmä v miestach križovania s diaľnicou,
4. odbočenia z Popradskej na Vrakúnsku, z nej na Uzbeckú a ďalej na Kazanskú v parametroch vyhovujúcich pre električku by si vyžiadali veľké stavebné zásahy, tento úsek je ukážkou toho, koľko problémov môže neskôr narobiť jedno zbrklé rozhodnutie bez dostatočnej predvídavosti a nadhľadu,
5. samostatnú kapitolu by predstavovalo vybudovanie otočky,
6. ak by aj toto všetko už bolo "vyriešené", zostáva ešte určiť miesto napojenia na existujúcu sieť a priviesť trať na Gagarinovu, ani zdanlivo jasná trasa po Prievozskej nie je bez úskalí, odhliadnuc od projektu Twin City a jeho časových a priestorových faktorov, križovatka pri centrále VÚB musela prejsť "omladzovacou kúrou", ak by to malo byť napojené na Šaf. nám., Dost. rad by čakala opätovná prestavba, že by to "zamiešalo karty" na Šaf. nám. ani netreba zdôrazňovať,
napojenia v iných miestach skrývajú rovnaké alebo ešte väčšie úskalia, dôsledky na organizáciu dopravy a nároky na financie
Reply on: m@rtin #133692:
Ak si tam všimneš, tak vonkajšie panely firma neponúka a preto to musí od niekoho nakúpiť. A ten niekto je (žiaľ?) EmTEST.
Odbavovací systém by měl být snad od této firmy
http://www.jkzsim.cz/cz/dopravni-systemy/
Reply on: luky133 #133682:

3 dveřové 12 m Sory by snad měly do Prahy přijít od příštího roku. Pokud vím, požadavek Ropidu na 12 m autobusy jsou 3 dveře od 1.1.2010. Uvidíme.

Odbavovací systém ještě není úplně 100% jistý. Tady bych také nepředbíhal...

A klimatizace? Ta opravdu v nových autobusech i v tramvajích není, což považuji v 21. století za peachovinu. Faktem je, že VŘ na nové autobusy je tak variabilní, že když se rozhodne DP v roce 2012 odebrat třeba patrové Sory na vodík s klimatizací, bude je mít.
Reply on: S499.1023 #133679:

Pokud vím, jedná se o JKZ Olomouc
Reply on: TeBeCe #133688:
Tak to je znak, že sa ide prerábať ? ? ? Naposledy som našiel spomenutie prerábky tu: http://www.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=700000&id=11021338&p1=51337 Ale ďalej sa už informácie rozchádzajú, že podľa niektorých médií sa ide obojsmerne podľa iných len smer mesto. ?

Re #133687 Solider: Pokiaľ viem má len tepelnú. ?
Reply on: luky133 #133686:
vcera malovali prechody na karloveskej smer mesto. zajtra ich asi odfrezuju ?
Reply on: luky133 #133685:
Ako si spomenul, hluk z motorovej veži je neskutočný, tam nie je žiadna akustická izolácia?

#133684 Nodes: Rád by som vedel, koľko zaplatila firma EMtrest agitujúcim pracovníkom v Prahe.
Podľa plánu sa má začať zajtra opravovať 800 metrov dlhý úsek Karloveskej takže ak sa bude (nakoľko mesiac o tom už nie je ani slovo) tak môžete očakávať asi mierne kolóny v tomto úseky a som zvedavý kam dočasne presunú zástavku 32. Ale ako tuším nakoniec sa nejako nebude opravovať. ?
Reply on: Solider #133683:
Veď občas cez tieto horúčavy jazdím domov s 32 a viem aké je to tam. A vždy aj keď nie je teplo nerád sedím vzadu lebo to tam hučí viac než v Tam-Buse. ? Ono kebyže sa DPB dohodne do Tedomov sa dá miesto strešných vetrákov dať klíma, otázne je či sa to dá nakoľko tie slúžia aj ako únikové východy...
Reply on: m@rtin #133674:
DPP to s emtrestom celkom isto nemysli vazne...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.