Reply on: 2xT3SUCS #132715:
Veľmi jednoducho - predstav si, ze by dráha tvojho vozidla s dráhou toho oprotiidúceho kolidovať MOHLA (napr. v prípade prasknutia struny prestavníka výhybky počas tvojho prejazdu cez ňu, a jej následného samovoľného prestavenia pred niektorým z podvozkov tvojej súpravy - to sa už stalo, našťastie nič nešlo oproti). Veruže si slabo počúval inštruktorov v električkoškole, pretože minimálne jeden z nich to určite všetkým vraví, že kedysi platilo dávanie prednosti pri jazde proti hrotu, a hoci už neplatí, oplatí sa to dodržiavať. Ja som tiež jeden z tých, ktorí túto zásadu takmer vždy dodržiavajú (výnimkou je snáď len križovatka na Floriánskom v smere na stanicu/Obchodnú, a križovatka na Americkom v smere na Trnavské, obe z už spomenutých dôvodov).
2xT3SUCS
do akej miery je to spôsobené faktom, že vodič nemôže dosť dôležitú činnosť vykonávať PRED sebou, lebo je nútený ju vykonávať VEDĹA a čiastočne aj ZA sebou, by si hádam zaslúžilo seriózny rozbor (nielen si tak mirnixdirnix z brucha vystreliť, že to je prirodzené a ergonomické...)