Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 2xT3SUCS #132730:
aha tak to sa potom nepozname ?
Reply on: kacka #132728:
JD.
Reply on: S499.1023 #132724:
heh...
dať prednosť jazde znamená povinnosť vodiča počínať si tak, aby vodič, ktorý má prednosť, nemusel náhle zmeniť smer alebo rýchlosť jazdy...
tak nejak to bolo v 315/užsomzabudolkoľko, nejak podobne to hádam bude aj v 8/200... kua, 8?
pokúšam sa predstaviť si tebou popisované konanie na miestach uvedených Beus-om v prac. deň škol. roka v rannej špici... ?
Reply on: 2xT3SUCS #132725:
z ktorej si vozovne?
Reply on: MiroBA #132714:
Zase hlásaš bludy. Žiadna taká norma nie je. Výhybka bola umiestnená tak, ako je preto, že sa v tom sklone zanášala bahnom a bordelom a v prípade nedokonalého prestavenia výhybky nebola istota, že by naše dokonale obrzdené vozidlá K2 počas prestavovania výhybky vodičom nenabrali smer späť na Námestie SNP.
Dnes som pred ZOO o 16:00 videl tri rútiace sa solarisi po dialnici smerom do petržalky, tie solarisi nepatrili DPB, jeden 18 metrový, a dva malé, neviete niekto niečo viac... ?
Reply on: kacka #132721:
jáj... prepáč... ? no skús teda... ?
Reply on: 2xT3SUCS #132715:
Zastavíš pred výhybkou a prejdeš, až keĎ prejde protiidúce vozidlo. Čo je na tom zložitého?
Reply on: 2xT3SUCS #132713:
No a tu je šelma psovitá domáca zakopaná - si na to proste zvyknutý.
Reply on: Beus #132720:
pozorne počúvať nemusí vždy a nevyhnutne aj pamätať si, obzvlášť keď už uplynulo pár piatkov... ?
Reply on: 2xT3SUCS #132719:
ale to nebola ta otazka ktoru som sa chcela opytat ?
Reply on: 2xT3SUCS #132715:
Veľmi jednoducho - predstav si, ze by dráha tvojho vozidla s dráhou toho oprotiidúceho kolidovať MOHLA (napr. v prípade prasknutia struny prestavníka výhybky počas tvojho prejazdu cez ňu, a jej následného samovoľného prestavenia pred niektorým z podvozkov tvojej súpravy - to sa už stalo, našťastie nič nešlo oproti). Veruže si slabo počúval inštruktorov v električkoškole, pretože minimálne jeden z nich to určite všetkým vraví, že kedysi platilo dávanie prednosti pri jazde proti hrotu, a hoci už neplatí, oplatí sa to dodržiavať. Ja som tiež jeden z tých, ktorí túto zásadu takmer vždy dodržiavajú (výnimkou je snáď len križovatka na Floriánskom v smere na stanicu/Obchodnú, a križovatka na Americkom v smere na Trnavské, obe z už spomenutých dôvodov).
Reply on: kacka #132717:
už sa stalo... ?
Reply on: S499.1023 #132710:
nemyslím, že je to problém. a už vôbec nehrozí, že by som sa downgradoval na čokoľvek kvôli nejakej blbej páke. a hovoril som nielen o výkoľajoch (často sa zadarí aj pedálovej) ale o vážnych nehodách typu jurigovo námestie...
Reply on: 2xT3SUCS #132716:
mozem otazku na teba?
Reply on: S499.1023 #132711:
netrúfam si posúdiť...
Reply on: S499.1023 #132712:
zabi ma, ale fakt netuším, ako dať prednosť vozidlu, ktorého dráha s dráhou mnou vedeného nijako nekoliduje... ?
Reply on: no.ev.di. #132696:

Myslím, že tie výhybky sú tam tak preto -pre nejakú normu ktorá nedovoľuje umiestňovať výhybky od určitého sklonu - ono od zastávky nám. SNP trať stále stúpa tak je celý úsek riešený ako koľajová splitka.
Inak podobne je to aj na Obchodnej ulici od zastávky Poštová smer Kapuscínska / nám . SNP.
Reply on: S499.1023 #132710:
s tým sa vyrovnávam veľmi ľahko. nevisím v kabíne za riť meter nad podlahou ako poniektorí, ale sedím, takže mám pedále PRED sebou len mierne odlišne od auta, ktorých vedením (a učením vedenia) som sa živil cca štvrťstoročie, takže mi to príde asi ako dýchať?
Reply on: 2xT3SUCS #132708:
To, čo som napísal, nie je v rozpore s tvojím tvrdením - vozidlo, idúce proti hrotu výhybky, muselo dávať prednosŤ protiidúcemu vozidlu BEZ OHĽADU na postavenie jazykov výhybky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.