Reply on: pressburger #132570:
a ešte aj preto, že L93 berie ľudí z celej Budatínskej až po Vyšehradskú, zatiaľ čo L94 začína na Holíčskej. DPB by podľa mňa mal každý druhý rok vyhodnocovať vyťaženosť liniek a opodstatnenosť intervalov a trás. Možno keby byrokrati na Olejkárskej odlepili rite od stoličiek a prestali trepať sprostosti spoza kancelárskeho stola, zistili by, že linky 2,3 a 8 sú využívané po Vazovovu, resp. mierne k STU a spojili by L3 a L8. Ale vysvetli niečo DP ktorý sa tvári že je neomylný a navyše odmieta komunikáciu s webstránkou ktorá práveže info o MHD poskytuje prehľadne a rýchlo.
Valec
- cestujúci z Petržalky vystupujú na zastávkach od Mlynských nív po Zimný štadión.
- z Mlynských nív sa iba pár ľudí vezie vezie ďalej ako po Bajkalskú,
- od Trnavského mýta sa voz postupne začína napĺňať ľuďmi cestujúcimi vo Vrakune a na Dolné Hony.
V prípade zrušenia L78 do Petržalky môžu títo ľudia cestovať kombináciou 95+50 resp. 95+4. Ak linku skrátiť, tak ani nie po Šafko, ale po Nivy príp. na Trnavskom. V prípade posilnenia L66 do pôvodného intervalu (12/20/12//20) a jej predĺženia zo Záhradníckej cez Trnavské mýto na AS Nivy by mohla byť L78 skrátená len po Astronomickú.
Avšak po dobudovaní EUROVEi už zasa môže byť všetko inak.