Rozhodne zaujímavý článok. Prekvapil ma fakt že, "s výstavbou sa začalo v září 1983". ja si osobne pamätám že stavať začali v r. 1989 a tak ako rýchlo začali tak i skončili a podarilo sa vyhĺbiť dve jamy. Odvtedy sa projekt okresáva - najprv ťažké metro, potom ľahké metro, potom električka. -No realita je taká ako každý vie -Petržalka nemá ani metro, ani električky a navyše nebudeme mať čo chvíla zrejme ani autobusy! -už len preto lebo IK 435 melú z posledného, Tambusom tiež praskajú rámy a CNG karosy bohvie koľko vydržia a ich je len 100.
Akurát dnes som bol v Šalingrade a musím povedať, že Bratislava výrazne zaostáva za Brnom ohľadom verejnej dopravy.
Čo som osobne videl -električková trakcia. Vypravované vačšinou vozy K2 +ich modifikácie a Anitry na L2,4,6,12,13 na L7 chodili kupodivu KT8D5 zrejme pre nejakú výluku. Na L3 a občas L1 13T. K videniu bolo ozaj minimum súprav vozov 2xT. Občas sólo vozy T aj to úspornou výzbrojou TV1,TV8 a pod. Čo sa týka vozidiel 13T -ohúril ma ich počet -približne každá tretia zo všetkých čo som videl -hlavne na L3.
Čo pozerám v stave ich majú zatial 16 tak zrejme vo výprave boli všetky a pravdepodobne aj všetky Anitry.
Interaval na nosnej linke 1 cez víkendy! -7,5 minuty oproti nasim intervalom 20minút.
Čo som sa viezol 13T -úplne, úplne iný komfort jazdy než ako by som šiel našou rozhrkanou súpravou 2xT.
Trolejbusová trakcia -vypravované drvivou vačšinou 21Tr a kĺbové 25Tr. Brnenské 25Tr majú aj lepšie - krajšie riešenú hornú kryciu lištu po bolkoch. Za celú dobu som videl možno jeden 14Tr a takisto jeden 15Tr.
Autobusy -autobusov som videl minimum, z toho čo som mal možnosť -Citelis, Citibus, Karosy9xx. ANI JEDNU 7xx.
-Zhrnutie: na rozdiel od Bratislavy zo všetkých náhodne videných vozidiel bola minimálne polovica ak nie 2/3tiny nízkopodlažných.
Je to Hamba pre Bratislavský dopravný podnik vzhľadom na to že Brno nie je ani hlavné mesto.
Ja som to myslel inak. Mali nachystať linkové vedenie 2-och liniek na radiálu, teda konečne dačo zmysluplné urobiť. Tomu, že by si nevystúpil proti návrhu L16 keby ho niekto uverejnil pred výlukou sa mi nechce ani trochu veriť, nakoľko ťa poznám už nejaký ten piatok čo sa tvojich reakcií na podobné nápady týka. A neverím, žeby si taký paškvil ako je L16 schvaľoval keby vyšiel z klávesnice dakoho pred výlukou. A myslím, že niesom jediný...
Jezisi, co je na tomto nevyhovujuce? Mali to spravit ako linky 11 a 14 s tym ze by menili ciel a nikto by nepindal.. mimochodom, nikdy som sa proti takemuto navrhu nevyjadril.
Však čert to vzal aj s L16, viem, že Šafko by neunieslo ešte aj 11 a 14 navyše. Ale mohli aspoň 5 a 9 potiahnúť do 23 večera a 16 ukončiť o 20-21. Aj tak zo Šafka sa dá do Ružinova dostať L50, ale do Rače je to najhoršie zo všetkých m.č.
Ale ty si mimo, mi nepovedz, že sa výlukové trasy nedajú spraviť tak, aby to vyhovovalo viacerým. Ešte než sa zvrejnili samotné výlukové trasy, tak sme tu experimentovali a niekto navrhol aj takéhoto motáka a hneď bol oheň na streche. Vymyslí to DPB a už to je super-duper-eno-nuno-technical-progressive. ?
Ináč mám otázku. 3541 má po nehode oranžové smerovky v predu, ale nie je v TP náhodou písaný aj typ svetiel? Teda napr. číre smerové svetlá atď? Lebo ak áno tak pochybujem, že má aj zmenu v TP. ?
pardon ale L16 je tak blbá električková linka, že by postačovalo keby premávala do 20, a nie, že 5 a 9 ktoré spájajú dva konce mesta končia o 20-21 a hento zlepené čudo premáva do 23 ?
Inak prečo sa v električkách zmenila výprava vozidiel?
Na L16 chodia K2S a na L9 2xT. To mali nechať tak ako bolo. Na L16 treba vačšiu kapacitu predsa ved má dlhšiu trasu. K2S na L16 je teda dobrá blbosť.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
MiroBA