Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kacka #132387:
No tak to je iný hardcore ? to by aj hluchý utiekol z tej električky ?
Reply on: luky133 #132382:
no jedno lepsie jak druhe ? ? ?
Reply on: no.ev.di. #132381:
V riadenom hospodárstve je to logické. Každý štát RVHP sa mal špecializovať na niečo iné a to mal vyrábať pre celé RVHP.
Inak ked sme pri električkách Ruskej výroby na pohľad vyzerá dobre toto:
http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:KTM_71-630_experimental.jpg
Ale koľko to vydrží bohvie.
Reply on: no.ev.di. #132381:

Tak to určite to dokazuje nasledovný fakt pri električkách. Kým mnoho vozov napr. typu KTM8 v Rusku či na ukraine dávno zhnilo, staršie T3jky v ich ťažkých podmienkach sa držia dlhšie.
http://www.youtube.com/watch?v=iPmDX9Vrkb8 Po zhliadnutí tohto si myslím, že harmonikári boli lepší. ?
Reply on: MiroBA #132380:
V súvislosti s tým režimom to dáva logiku, len nedáva logiku jedna vec - nejaké obchodovanie na úrovni staroveku sa robilo na úkor kvality a ešte pre to aby aj ZSSR "ukázal" že niečo vedia vyrobiť, aj keď to čo vyrobili by vo férovom súboji s výrobkami z ČSSR neobstálo ružovo a to je nad všetko jasné.
Reply on: no.ev.di. #132379:

Ono to bola vtedy aj akási forma výmenného obchodu. Československo zase do celeho ex ZSSR dodalo tisíce T3jok, 9Tr, T6B5 + iné druhy električiek. Tak kvázi na oplátku sem posielali okrem Lietadiel aj Ruské Mašíny.
Reply on: S499.1023 #132373:
Tú obľúbenosť si kde zobral? Chceš povedať, že rušňovodiči ich nemali radi a preto sa dovážali Sergeje nie? ? si pozri ten dokument trdlo, jasne tam je opakované, že najvýkonnejšie rušne mohol vyrábať len Sovietsky Zväz, a ČSSR mohla len druhú kategóriu, teda do 2000 koní. Spomína sa, že prvé Sergeje mali množstvo závad, ktoré sa ťažko riešili, kam patrila aj ťažká hmotnosť a vysoká hladina hluku. Neskôr sa zistilo, že náklady ktoré ťahali Sergeje dokážu utiahnúť aj ľahšie, menej hlučnejšie lokomotívy s nižšou spotrebou. Neviem čo ťa vedie k tomu aby si vždy sa tváril akosi, že za komunistov , že sa nemuselo odstupovať od takýchto nádejných alebo technicky vyspelých projektov. To si tak prežraný tou chorou doktrínou alebo čo?!
Reply on: no.ev.di. #132376:
Skus toto : http://www.ceskatelevize.cz/program/10209988352-25.01.2009-05:00-1.html
Po pravej strane mas aj Prehrat tento dil a pod clankom diskusiu ? Je to tak o Kyklope ako aj Pomarancoch to video.
Reply on: S499.1023 #132373:

Hmm, inak ja by som tiež povedal , že to bolo naopak -ale zase do lokomotív sa tak podrobne nerozumiem. Skorej že všetky bežné ruské výrobky nestáli za veľa.
Ale myslím si že tam bolo kvázi povinné odoberať určité množstvo tovaru od ZSSR vrámci RVHP. Ale pre ZSSR bola určená predovšetkým výroba lietadiel či aj vlakov?
Alebo to bolo tak, že ČSSR dodávalo do ZSSR T3ky a 9tr a oni nám zato platili tými lokomotívami.
Reply on: Mikimaus #132375:
? prosím len to nie, ja som sa tam raz motal neviem ako dlho, lebo mne to kraviny robilo tak hoď mi na to link,ok? Poprosil by som ťa.
Reply on: no.ev.di. #132374:
Najdi si diskusiu na CT k programu Zaslapane projekty a uvidis ?
Reply on: S499.1023 #132373:
Chceš snáď povedať, že sme sa slobodne rozhodli pre to, že sa výroba Pomarančov zastavila a začali sa dodávať Sergeje?
Reply on: no.ev.di. #132333:
Pretože si nekvalifikovaný šotouš. Rušňovodiči pomaranče nenávideli a sergeje milovali.
Reply on: B@rdi #132365:
No ak by to bol pre DPB znamená to ďalší komfort a ako vidím autobus je klimatizovaný (vpredu a aj vzadu), ale otázne je ako sú spoľahlivé. ? Ja som rozmýšľal aj nad tým či ich nekúpili Zájazdy a od nich si ich DPB prenajme nakoľko BB Karosy už nemajú...
Reply on: no.ev.di. #132350:
predrazene je to uz teraz, ak je potrebná oprava v rozsahu, ktorý zodpovedá 18 mil.€, potom sa týka asi do 1/3 objemu hmoty (odstránená - nahradená - pridaná), v buducnosti nebude treba tahat esá z rukáva,
na každej investičnej akcii v réžii orgánov mesta vždy dakto veľmi dobre zarobil, niet dôvodu, pre ktorý by práve táto akcia mali byť výnimkou, zmena by prisla vhod, uz len vediet, kam vyslat poslov pre "sedem statocnych", ktorí tú "mexickú dedinu" zbavia "Calveru a jeho chlapov"
Reply on: B@rdi #132365:
ešte trošku posprejovať a bude to dobré...
Reply on: Petto #132353:
Tieto Ikarusiky pravidelne jazdia tiez v Prahe na linkach 128 a 291.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.