znamenitý busík ☺ možno práve na linky ako 35 a 44 by toto úplne sadlo. Zaujímalo by ma inak ako je využíavaná L35 na Veternicovej a Hlaváčikovej, lebo čo som ňou šiel tak vždy nastúpil nanajvýš 1-2 ľudía.
ciastocne to ale pravda je, pretoze pri zapadnom portali neboli BKV panely, ale tiez kolaje na podvaloch v strkovom lozku (foto podbijacky v tuneli z 30.8.1983 na otvorenom zvrsku).
No z kontextu to tak vyznieva ("...električka prešla prvýkrát tunelom..." a "...koľajisko ale nebolo zadláždené..."). Aj keď v Tvojom článku to bolo napísané zrozumiteľne, to len tá novinárka to spackala...
Len aby nám nevyšlo, že rekonštrukcia mosta sa bude "záhadne" predražovať a ku koncu nám výjde číslo nemálo vzdialené číslu, ktoré by sme dostali keby sme stavali komplet nový most. Ja mám tucha, že majú skryté esá v rukáve a počas rekonštrukcie odhalia to čo predošlými výskumami akože nešlo. Oni budú dobre vedieť čo most potrebuje ale budú to tajiť a potom vyťahovať, že o to a to treba navýšiť rozpočet lebo sa nepočítalo s tým a tým. A na rekonštrukcii dakto dobre zarobí, podľa mňa ak sa nezmení osadenstvo magoriátu a VÚC a ostatných organizácii čo do toho kafrú, tak za krátko po rekonštrukcii sa bude stavať nový mosť, takže som úplne kľudný čo sa "STARO-NOVÉHO" mosta týka.
Petto