Reply on: tr3mp #132270:
myslel som si to, inak si pamätám, že kedysi strašne dávno, cca 20 rokov dozadu, bola súčasná B1 prezentovaná ako "zákaz vjazdu všetkých motorových vozidiel", lenže mi zišlo na um - čo keby som za tým zjazdom zjazd na Krasovského bicykel kvázi tlačil popri ceste dajme tomu v protismere od zjazdu po most ako chodec? ? a druhá vec - naozaj nemusím mať na bicykli svetlá (myslím fyzicky namontované, nie iba zapnuté) keď je deň?
Re #132272 Jezo: lenže maršky mali nevýhodu, že sa platilo "na drevo" tým pádom mal DPB veľkú výhodu v električenkách... a bude ju mať zrejme vždy oproti hocijakému súkromnému nedotovanému prepravcovi, ktorý by si réžiu mal vykryť iba v cene lístka...
MiroBA
Na taxibusy východoeurópskym názvom maršrutky si pametám dobre a som bol s tých mála ľudí ktorí ich využívali. Škoda že sa neudržali, s výhľadom zaintegrovania do BID.
Myslím, že taká doplnková dopravy by nebola na škodu. Pretože napr. z konca Petržalky som bol pri hl. Stanici za 10min. Vhod to padlo napr. tomu komu ušla 93 a nestíhal už tým pádom vlak.
Ak si dobre pamätám prišiel s tým nejaký ruský podnikateľ - len jeho podnikanie bolo akési čudné. On zabezpečoval dopravu paradoxne predovšetkým v období špičiek cez pracovné dni, až po čase rozšíril premávku i o soboty, proste vtedy ked bol bohatý výber bežných liniek MHD a človek až tak nepotreboval ten taxibus.
On mal urobiť vtedy to - zabezpečovať dopravu práve hlavne po večeroch, práve cez víkendy ked spojov MHD je menej. Mal vychytať tieto nedostatky MHD a pokiaľ možno jazdiť v prekladoch s MHD linkami. Myslím že by sa mu viac darilo.
A k tomu, že mu to rachlo sa podpísalo pomerne vysoké cestovné, neviem teda akú mal náklady, za predpokladu, že to bolo podnikanie na "východoeúrópsky spôsob" -za 5minút aby bol zo mňa milionár. Asi toľko k tomu.