Reply on: Jezo #132273:
Na taxibusy východoeurópskym názvom maršrutky si pametám dobre a som bol s tých mála ľudí ktorí ich využívali. Škoda že sa neudržali, s výhľadom zaintegrovania do BID.
Myslím, že taká doplnková dopravy by nebola na škodu. Pretože napr. z konca Petržalky som bol pri hl. Stanici za 10min. Vhod to padlo napr. tomu komu ušla 93 a nestíhal už tým pádom vlak.
Ak si dobre pamätám prišiel s tým nejaký ruský podnikateľ - len jeho podnikanie bolo akési čudné. On zabezpečoval dopravu paradoxne predovšetkým v období špičiek cez pracovné dni, až po čase rozšíril premávku i o soboty, proste vtedy ked bol bohatý výber bežných liniek MHD a človek až tak nepotreboval ten taxibus.
On mal urobiť vtedy to - zabezpečovať dopravu práve hlavne po večeroch, práve cez víkendy ked spojov MHD je menej. Mal vychytať tieto nedostatky MHD a pokiaľ možno jazdiť v prekladoch s MHD linkami. Myslím že by sa mu viac darilo.
A k tomu, že mu to rachlo sa podpísalo pomerne vysoké cestovné, neviem teda akú mal náklady, za predpokladu, že to bolo podnikanie na "východoeúrópsky spôsob" -za 5minút aby bol zo mňa milionár. Asi toľko k tomu.
Petto
Čo sa týka tej rámcovej dohody - tam si DPB určí, koľko bude chcieť vozov ročne počas tých 3 rokov nie ??? Keby chcel jednorazovo 40, tak asi nevypíše tender na 3 roky.