DPB bude chcieť za chvíľu žalovať všetkých ? som si nemyslel, že aj v Prahe by boli takí blázni, že namiesto toho, aby si to dali do poriadku, tak budú radšej zastrašovať toho kto na problém poukáže. Ale taká je asi doba, že radšej než budeme problémy riešiť, budeme za ne viniť toho, kto o nich píše ?
1. Pôvodne som mal v úmysle použiť výraz "občianske" združenia, to by ale tiež nebolo presné. Lebo aj imhd.sk je občianske združenie a nemyslím si, že by škodilo doprave. ?
2. No jo, ale kedy to bolo. Odvtedy sa situácia zmenila.
„Nejde mi o útok na ľudí, ktorí upozorňujú na chyby,“ povedal Branislav Zahradník" ..evidentne reakcia na
"Ak DPB upozorníte na chybu, je to trestný čin?"
? ? ?
Mnoho spolocnosti predavajucich listky cez net / mobil (napr. ZSSK, OBB, Slovak Lines atd.) overuje identitu uzivatela menom. Napriklad vo vlaku sprievodca, pripadne revizor skontroluje kod a ci je Vasa identita zhodna s tou ktoru ste zadali.
Pri SMS by to mohlo fungovat tak ze poslem SMS s mojim menom na 1100 a pri kontrole revizorovi predlozim mobil a OP/pas/whatever... alternativne by to mohlo fungovat s nejakym inym unikatnym identifikatorom (stale tu mame stovky Janov Novakov v Bratislave :D)
Ad. 1.
Miešaš dokopy rôzne združenia s rôznym zameraním, preto tvoje paušálne vyjadrenie ani nemôže sedieť. Ad. Tichá/Kôprová, je to OT, ale viď ostatné príspevky - nemôžem s tebou súhlasiť.
Neviem o tom, že proti električke v Petržalke by bojovalo nejaké vyslovene ochranárske združenie - skôr je to R14 a teraz tá nová iniciatíva.
Čo sa týka občianskych združení či iniciatív, tu je momentálne v BA pole dosť pestré, t.j. možno nájsť aj iniciatívy, ktoré sledujú vyslovene sebecké ciele, ale aj také, ktoré sledujú niečo širšie. Keďže žijeme v slobodnej a občianskej spoločnosti, každý má právo formovať také iniciatívy, aké chce.
Ad. 2.
Myslím si, že v BA aj na celkove na Slovensku sú oveľa väčšie brzdy rozvoja verejnej dopravy ako ochranárske združenia.
Ak by sa ti dostala do rúk publikácia Bratislava Nahlas, ešte z koncom 80-rokov, vtedy asi najzásadnejší výstup z kruhov bratislavského ochranárstva, hovorí sa tam dosť veľa práve o podpore a rozvoji verejnej dopravy.
Pokiaľ viem, tak na to územie Petržalka tak či tak pripravuje územný plán zóny, momentálne je to pozastavené, čakajú práve kvôli zapracovaniu definitívnej verzie NS MHD (otázne je, kedy sa dočkajú ? ). Tým pádom by sa tá zástavba mohla nejako rozumne regulovať, aby povedzme tých výškových budov nebolo priveľa. Ak je to tak, odpadá aj argument, že električka znamená masívnu urbanizáciu, nakoľko prostredníctvom ÚPZ to môže m.č. Petržalka ovplyvniť.
Avšak nie som si istý, keďže Petržalka City, podľa ich webstránky, už podala žiadosť o územné rozhodnutie.
OK, rozumiem, ako si to myslel.
Čo sa týka Bratislavy, či prestane byť miestom vhodným pre život... podľa mňa sa tak deje už v súčasnosti, veľa pozitívnej energie toto mesto človeku nedodá.
veď stačí si pozrieť "ako blízko" majú nominanti koalície k ŽP... najprv to bol architekt, potom absolvent vojenskej akadémie v LM a teraz tento posledný nejakým zázrakom je vyštudovaný lesohospodár... ale aj to neviem, či nie v zmysle, ako les premeniť na eurokorunky....
jandro