veď stačí si pozrieť "ako blízko" majú nominanti koalície k ŽP... najprv to bol architekt, potom absolvent vojenskej akadémie v LM a teraz tento posledný nejakým zázrakom je vyštudovaný lesohospodár... ale aj to neviem, či nie v zmysle, ako les premeniť na eurokorunky....
Treba si všimnúť v článku slovíčka "prenajatých", "dočasnú výpomoc", "Nové autobusy však z dôvodu zrušenia tendra doteraz neprišli" atď.
Neviete aká bola presná zmluva medzi BA a BB? Možno to bol prenájom práve do konca Júna 09 (śkolského roka, LOL) . Kto vie, pri tých informáciach čo spoločnosti dávajú by som sa nečudovať ak by bol nad tým menší otáznik. Samozrejme, pre verejnosť.
Autobusy môžu nahradiť iné v BB, prípadne sa môžu predať inde (nie som BBfil, ale niekde som narazil, že nejaké prímestské tuším C954 skončili v Prahe, ďiaľkové sa tiež niektoré rozpredali, niečo aj zdedil SAD Zvolen).
Ak by o ne mala BA záujem, myslím, že si ich mohla kúpiť. Veolia Transport Nitra si tak kúpila 4 Karosy B952E (dve jazdia vo Slovnafte a zvyšné dve prvé si zatiaľ docela úspešne na MHD v NR). Prenajaté mala 3 (oficiálne, toľko bolo zaradených do premávky) Karosy B741. I tie sa vrátili do BB (teda jedna určite 035BM, 036BM skončila rozobratá v Nitre a 033BM je N/A).
Nie si lesník ani biológ a NIČ NÁM NEVIEŠ POVEDAŤ, akurát stále zase a dokola tie tovoje nezmyselné premúdrelé amatérske žvásty. Proste to tak nie je a ty si tupoň.
"a teraz 3-4 spoje robené 9.5 SORkou sú teda zas opačným pólom zvrátenosti MHD v BA"
Pokiaľ viem, "3-4 spoje" (za hodinu) znamená v praxi BUĎ interval 15 ALEBO 20 minút, a teda podľa tvojho horeuvedeného citátu sú obe tieto možnosti "zvrátené". Ja som sa ťa opýtal, čo by si tam chcel namiesto toho, tak mi láskavo odpovedaj a neprekrúcaj moje slová.
P.S.:Jazdím tade pravidelne, na rozdiel od teba, a aj preto sa k tomu vyjadrujem, tiež na rozdiel od teba.
Pindať hej ale pochopiť nie. Pre teba je to zanedbateľné 3-4 SORky na L66 za hodinu, však asi tam nejazdíš. Čakať 15 a 20 min v poobednej špičke je rozdiel, možno to pochopíš keď budeš na OD Ružinov čakať na L66 a bude na teba poriadne liať, akurát keď ti ujde L66 a budeš tam moknúť 20minút ?
Tak to aspoň dúfam, ked takto, že v BB na hlavných linkych budú lepšie intervaly hlavne tamojšie linky 22,24,25,26,34.
A nie ako ked som šiel od bratranca zo sídliska Sásovej v minule a hodinu som trčal na zastávke.
-Pre tých čo nechodia do BB a nevedia -poviem tak -cez víkendy je pomaly zázrak vidieť v tom meste autobus.
No bodaj by sa to aspoň tam vylepšilo.
Budeš sa diviť, ale tie vozy od rána do večera jazdiť budú. A to, že ty si myslíš, že v BA by boli užitočnejšie je úplne bezpredmetné - doba prenájmu vypršala a ich majiteľ si ich vyžiadal naspäť, nakoľko ich mieni využívať. To že BA nebola schopná za jedenásť rokov kúpiť jediný kĺbový autobus naozaj nie je problém Bystrice...
Tych Sorov sa bat na L93,95 nemusis (nakolko je to aj ina vozovna ) ,na "sklade" je este stale vela 17xx,27xx, ktore prichodom Tedomov 21xx a Sorov nemaju kde jazdit.
Skor si myslim ze od septembra padne 1 linka alebo lepsi variant - ze bude klbova linka nahradena kratasmi - osobne tipujem 74ku, kde uz teraz jazdievaju kratasy v kombinacii s klbakmi.
Add tendre na klbaky - ak tie dalsie dva tendre budu o5 ramcovky ako ten na "Capacity" tak nam to bude prd platne , ak dojde zase 5 ks dakeho typu. Cize mal by sa vypisat cisto nakup novych vozidiel ako to bolo u Solarisov ktore prisli v 1 dodavke pocas juna/jula 2006.
A ma zajíma čo bude chodiť v septembri ked sa zvýšia opäť nároky. Neprekvapí ma keď na L 95, 93 budú aj SORy ? .
Tie B941, B961 tu boli jediné ako tak dobré vozy. Čo nepredĺžili tú zmlvu?
Bohvie kde tie busy budú teraz hniť. Už vidím ako pilne premávajú po BB od rána do večera -len čo je pravda.
Keby som BB nepoznal.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.