Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #132164:
No vidíš, takže:

Ad. 1.
Miešaš dokopy rôzne združenia s rôznym zameraním, preto tvoje paušálne vyjadrenie ani nemôže sedieť. Ad. Tichá/Kôprová, je to OT, ale viď ostatné príspevky - nemôžem s tebou súhlasiť.

Neviem o tom, že proti električke v Petržalke by bojovalo nejaké vyslovene ochranárske združenie - skôr je to R14 a teraz tá nová iniciatíva.


Čo sa týka občianskych združení či iniciatív, tu je momentálne v BA pole dosť pestré, t.j. možno nájsť aj iniciatívy, ktoré sledujú vyslovene sebecké ciele, ale aj také, ktoré sledujú niečo širšie. Keďže žijeme v slobodnej a občianskej spoločnosti, každý má právo formovať také iniciatívy, aké chce.

Ad. 2.
Myslím si, že v BA aj na celkove na Slovensku sú oveľa väčšie brzdy rozvoja verejnej dopravy ako ochranárske združenia.

Ak by sa ti dostala do rúk publikácia Bratislava Nahlas, ešte z koncom 80-rokov, vtedy asi najzásadnejší výstup z kruhov bratislavského ochranárstva, hovorí sa tam dosť veľa práve o podpore a rozvoji verejnej dopravy.
Reply on: Emo #132161:
Pokiaľ viem, tak na to územie Petržalka tak či tak pripravuje územný plán zóny, momentálne je to pozastavené, čakajú práve kvôli zapracovaniu definitívnej verzie NS MHD (otázne je, kedy sa dočkajú ? ). Tým pádom by sa tá zástavba mohla nejako rozumne regulovať, aby povedzme tých výškových budov nebolo priveľa. Ak je to tak, odpadá aj argument, že električka znamená masívnu urbanizáciu, nakoľko prostredníctvom ÚPZ to môže m.č. Petržalka ovplyvniť.

Avšak nie som si istý, keďže Petržalka City, podľa ich webstránky, už podala žiadosť o územné rozhodnutie.
Reply on: kacka #132198:
ešteže vodiči pozerajú skôr nadol ako hore ?
Reply on: ivanbuto #132201:
aj my mame take?
Reply on: kacka #132198:
Však pekné? ?
Reply on: S499.1023 #132154:
OK, rozumiem, ako si to myslel.
Čo sa týka Bratislavy, či prestane byť miestom vhodným pre život... podľa mňa sa tak deje už v súčasnosti, veľa pozitívnej energie toto mesto človeku nedodá.
Reply on: no.ev.di. #132147:
Ty si úplne mimo, a diskusia s tebou nie je možná, lebo spletieš tri veci dokopy. Takže nereagujem. Maj sa.
Reply on: zakaznik #132178:
veď stačí si pozrieť "ako blízko" majú nominanti koalície k ŽP... najprv to bol architekt, potom absolvent vojenskej akadémie v LM a teraz tento posledný nejakým zázrakom je vyštudovaný lesohospodár... ale aj to neviem, či nie v zmysle, ako les premeniť na eurokorunky....
Reply on: MiroBA #132183:
Opakovane ta vyzyvam. Netrep.
Reply on: MiroBA #132180:
Tak sa do toho radsej nestaraj, lebo trepes...
Tak, odpočúčam s týmto sa kuknúť na sekciu BB imhd a aktuálne komentáre, budete mať v tom jasnejšie aká je v BB situácia.
http://www.imhd.sk/bb/index.php?w=3825242e29ef212933352b332924ea

Pardón za trojkomentár za sebou, ale nedá sa editovať. Čo už. ?
Reply on: Bubak #132192:
Teda ten SAD ZV mal zdediť niečo, nie? ?
Reply on: MiroBA #132180:


Treba si všimnúť v článku slovíčka "prenajatých", "dočasnú výpomoc", "Nové autobusy však z dôvodu zrušenia tendra doteraz neprišli" atď.

Neviete aká bola presná zmluva medzi BA a BB? Možno to bol prenájom práve do konca Júna 09 (śkolského roka, LOL) . Kto vie, pri tých informáciach čo spoločnosti dávajú by som sa nečudovať ak by bol nad tým menší otáznik. Samozrejme, pre verejnosť.

Autobusy môžu nahradiť iné v BB, prípadne sa môžu predať inde (nie som BBfil, ale niekde som narazil, že nejaké prímestské tuším C954 skončili v Prahe, ďiaľkové sa tiež niektoré rozpredali, niečo aj zdedil SAD Zvolen).

Ak by o ne mala BA záujem, myslím, že si ich mohla kúpiť. Veolia Transport Nitra si tak kúpila 4 Karosy B952E (dve jazdia vo Slovnafte a zvyšné dve prvé si zatiaľ docela úspešne na MHD v NR). Prenajaté mala 3 (oficiálne, toľko bolo zaradených do premávky) Karosy B741. I tie sa vrátili do BB (teda jedna určite 035BM, 036BM skončila rozobratá v Nitre a 033BM je N/A).
Reply on: MiroBA #132175:
A náš kultúrny autista ešte sprostejší.
Reply on: no.ev.di. #132168:
PROSÍM ŤA!!! PRESTAŇ UŽ KONEČNE DRÍSTAŤ O TOM, O ČOM GOWNO VIEŠ!!!
Reply on: Emo #132164:
S tými lesoochranárskymi združeniami si nielen mimo misu ale úplne mimo miestnosť. Diskutuj o tom, čomu rozumieš, tam sa to celkom dá.
Reply on: no.ev.di. #132156:
Nie si lesník ani biológ a NIČ NÁM NEVIEŠ POVEDAŤ, akurát stále zase a dokola tie tovoje nezmyselné premúdrelé amatérske žvásty. Proste to tak nie je a ty si tupoň.
Reply on: no.ev.di. #132186:
najprv ťa zacitujem...

"a teraz 3-4 spoje robené 9.5 SORkou sú teda zas opačným pólom zvrátenosti MHD v BA"

Pokiaľ viem, "3-4 spoje" (za hodinu) znamená v praxi BUĎ interval 15 ALEBO 20 minút, a teda podľa tvojho horeuvedeného citátu sú obe tieto možnosti "zvrátené". Ja som sa ťa opýtal, čo by si tam chcel namiesto toho, tak mi láskavo odpovedaj a neprekrúcaj moje slová.

P.S.:Jazdím tade pravidelne, na rozdiel od teba, a aj preto sa k tomu vyjadrujem, tiež na rozdiel od teba.
Reply on: pepke #132174:
Pindať hej ale pochopiť nie. Pre teba je to zanedbateľné 3-4 SORky na L66 za hodinu, však asi tam nejazdíš. Čakať 15 a 20 min v poobednej špičke je rozdiel, možno to pochopíš keď budeš na OD Ružinov čakať na L66 a bude na teba poriadne liať, akurát keď ti ujde L66 a budeš tam moknúť 20minút ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.