Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: no.ev.di. #131978:
Musim opravit, vyhodeny som nebol. Clovek, co chce aj nieco skutocne dokazat, sa niekedy musi zmierit s tym, ze sa tu robi akurat tak dobry marketing, ale odbornost je umlcovana. Nastastie, inde takyto pristup nemaju 🙂
Reply on: no.ev.di. #132022:
A kto normálny z východnej časti mesta pôjde na Búdkovu, alebo Hrad cez Dubovú?
Reply on: AAA #132004:
Pre ľudí z DNV, Lamača a Dúbravky nemá zmysel ísť dole na Dubovej. Pre ľudí idúcich z východných m.č. však výstup na Dubovej a peší prechod k zastávke Lovinského šetrí čas ?
Reply on: 91roman27 #132020:
Capacity má klímu preto, lebo ju mal ten voz aj predtým ako ju IKEA kúpila pre DPB a Many preto, lebo nie sú DPB 😃
To je fakt pekná blbosť,že v Bratislave by bola klimatizácia neúčinná ? Ved ked niekde stojí t-bus,elina alebo autobus v najväčšom teple s množstvom cestujúcich je to ako v saune.Okrem toho verím,že DPB uviedol pri tendri na klbáky,že ich chce mať plne klimatizované.Nie len pracovisko vodiča ako to je v prípade Tedomov ?
Aspoňže Capa City a ZV sú výnimkami ?
Reply on: luky133 #132014:
§11 klimatizaciabybolavbratislaveneucinna vidim stale este zohrava ulohu ? Kto je ta odborna verejnost, co tvrdi, ze by bola neucina, lebo hustota zastavok...? ? Dufam, ze nie ta ista co tvrdila ze otocku na molecke netreba trolejovat ? ?
Reply on: Mischo1 #132015:
Myslím, že je už neskoro. Už sa vôbec neoplati upraviť nakoľko čoskoro sa zrovná zo zemou (snáď). ? Nebolo by to rentabilné.
Reply on: Mischo1 #132015:
Ty by si sa mal hlavne za svoj pravopis hanbiť...
Reply on: Mischo1 #132015:
Podla mna je to skor problem mesta a nie DPB
DPB by mohol robit nieco so zastavkou na hlavnej stanici, je to katastrofa smrad, bezdomovci, cigani, hambim sa za turistov ktory sem denne prichadzaju vlakom a taktiez ludi ktory cestuju do BA za pracou....
Ak ste ešte nevidel je už v archíve o tej klíme: http://www.tvba.sk/?main=6&sub=8&url=dispart.php?cat=16_24_6_8 Sranda, že tam hovoria aj o tej neúčinnosti preto to bude overovacia séria. ? A ináč tým Tedomom sa nejako kazí ten podtlakový vetrací systém... Už som pár krát cestoval v Tedomoch, kde boli prelepené, alebo neboli otvorené tak ako majú... Ináč neviem prečo ich nepoužíva každý vodič lebo potom sa tam nedá ani dýchať... ☠
Reply on: luky133 #132012:
je to nas prototyp 6701 - hlavna vec, ze plno 15TrM uz potahy ako nase vozy ,ale nasmu vozu daju henten co az bije do oci ?
Neviem teraz, ktorá 25Trka (zabudol som číslo 😃 ), ale jedna z nich má na zadnom sedadle dolný poťah používaný v #6401 ? To keď uvidí jeden obyvateľ DD, že aký cirkus urobili vo vozidle vysielanom na DD, nechcel by som byť v ich koži... ? ?
Reply on: kecho #132009:
Predlzenie trate k Tescu Lamac je aspon racionalnejsie ako trat na Studnicku . Ale ja by som si tam vedel skor predstavit predlzenu 207ku z Valasskej.

a pri tych uvodzovkach v prispevku nizsie si sa asi sekol,ze ? ?
trochu staršie, ale:
http://www.eday.sk/default.aspx?p=articlepage&a=5640
"V západnej časti Bratislavy by sa výstavbou nových obojsmerných trolejbusových tratí zvýšila obslužnosť dopravného uzla na Patrónke. Presmerovali by sa trate trolejbusov č. 211 z Kramárov do Vojenskej nemocnice, č. 212 z Vojenskej nemocnice na Zimný štadión O. Nepelu a č. 201 z Dolných Honov až po Tesco v Lamači. Prepojením trolejbusovej trate č. 41 z Hlavnej stanice na Amfiteáter by sa zlepšila obsluha v okolí Horského parku so študentskými internátmi a prípojom na vozovňu na Hroboňovej ulici by sa ročne dalo ušetriť až 45.000 neproduktívnych kilometrov a na úsporách elektrickej energie znížiť prevádzkové náklady o približne 66.388 eur (dva milióny Sk), dodal Bajan."

čo je z toho reálne?
Reply on: luky133 #131997:
to bol nejaký jeho volebný top secret a ty si to prekukol. takže po voľbách az trest zrušia 133 ?
Re #131999 Petto: kam by mali ísť? veď sú predsa "po technickej životnosti", takže taká L80 ich ešte v pohode znesie 😉
Reply on: Ik #132003:
Nechápem čo na mojom príspevku nebolo plnohodnotné a prečo to "plnohodnotné" si dal k SORkám? Ja som myslel to, že SOR 10.5 BN sú dobrá náhrada za Karosy B 732.
Reply on: 810zssk #131966:

Hmm, to je veru o ničom taká BID. U Slovak Lines neviem aký to má význam, ked len zahrnuli do toho len územie mesta - to už mohli do toho zahrnúť do toho aspoň okolité dediny Ivanka pri Dunaji, Most pri Bratislave, Jur pri Bratislave... Aspoň u vlakov to nastalo čo pozerám.
A kedy sa začne BID podobať napr. IDS JMK? - to je očíslovanie prímestkých liniek, preklady, úprava trasovania, zrušenie súbehov s vlakmi atď...
Lebo toto je len akási "Demoverzia" plnohodnotnej integrovanej dopravy.
Reply on: Valec #131981:
Napíš mi na mail čo konkretne potrebuješ CP nevlastním ,ale akurat k bakalarke ratam spoje v BA kraji + niečo navyše z CP 90/91, 01/02, 07/08 clovekerik@gmail.com
Reply on: Peon #131998:
ak Ti to pomôže tak v CP 1990/91 sú v Rovinke uvedené zastávky: cestné stavby, MNV, Jednota, VúPT v 2001/02 sa v Rovinke nachádzajú tieto zastávky: cestné stavby, kostol, ObÚ, VVPT ; žiadnu zmienku o Montostostroji som nenašiel
čo sa týka zastávky bratislava- termostav tak v CP 90/91 sa v samotných CP navyskytuje , avšak pri niektorých linkách je poznámka "Spoje zastavajú na zastávke bratislava- termostav" alebo "Spoje zastavajú na zastávke bratislava- termostav len na vystupovanie". Sú to linky idúce od Rovinky a od Mostu pri Bratislave, osobne by som to tipol niekde na Slovnaftskú. V 2001/02 žiadna zmienka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.