DPB by mohol robit nieco so zastavkou na hlavnej stanici, je to katastrofa smrad, bezdomovci, cigani, hambim sa za turistov ktory sem denne prichadzaju vlakom a taktiez ludi ktory cestuju do BA za pracou....
Ak ste ešte nevidel je už v archíve o tej klíme: http://www.tvba.sk/?main=6&sub=8&url=dispart.php?cat=16_24_6_8 Sranda, že tam hovoria aj o tej neúčinnosti preto to bude overovacia séria. ? A ináč tým Tedomom sa nejako kazí ten podtlakový vetrací systém... Už som pár krát cestoval v Tedomoch, kde boli prelepené, alebo neboli otvorené tak ako majú... Ináč neviem prečo ich nepoužíva každý vodič lebo potom sa tam nedá ani dýchať... ☠
Neviem teraz, ktorá 25Trka (zabudol som číslo ), ale jedna z nich má na zadnom sedadle dolný poťah používaný v #6401 ? To keď uvidí jeden obyvateľ DD, že aký cirkus urobili vo vozidle vysielanom na DD, nechcel by som byť v ich koži... ? ?
trochu staršie, ale: http://www.eday.sk/default.aspx?p=articlepage&a=5640
"V západnej časti Bratislavy by sa výstavbou nových obojsmerných trolejbusových tratí zvýšila obslužnosť dopravného uzla na Patrónke. Presmerovali by sa trate trolejbusov č. 211 z Kramárov do Vojenskej nemocnice, č. 212 z Vojenskej nemocnice na Zimný štadión O. Nepelu a č. 201 z Dolných Honov až po Tesco v Lamači. Prepojením trolejbusovej trate č. 41 z Hlavnej stanice na Amfiteáter by sa zlepšila obsluha v okolí Horského parku so študentskými internátmi a prípojom na vozovňu na Hroboňovej ulici by sa ročne dalo ušetriť až 45.000 neproduktívnych kilometrov a na úsporách elektrickej energie znížiť prevádzkové náklady o približne 66.388 eur (dva milióny Sk), dodal Bajan."
to bol nejaký jeho volebný top secret a ty si to prekukol. takže po voľbách az trest zrušia 133 ?
Re #131999 Petto: kam by mali ísť? veď sú predsa "po technickej životnosti", takže taká L80 ich ešte v pohode znesie
Nechápem čo na mojom príspevku nebolo plnohodnotné a prečo to "plnohodnotné" si dal k SORkám? Ja som myslel to, že SOR 10.5 BN sú dobrá náhrada za Karosy B 732.
Hmm, to je veru o ničom taká BID. U Slovak Lines neviem aký to má význam, ked len zahrnuli do toho len územie mesta - to už mohli do toho zahrnúť do toho aspoň okolité dediny Ivanka pri Dunaji, Most pri Bratislave, Jur pri Bratislave... Aspoň u vlakov to nastalo čo pozerám.
A kedy sa začne BID podobať napr. IDS JMK? - to je očíslovanie prímestkých liniek, preklady, úprava trasovania, zrušenie súbehov s vlakmi atď...
Lebo toto je len akási "Demoverzia" plnohodnotnej integrovanej dopravy.
Napíš mi na mail čo konkretne potrebuješ CP nevlastním ,ale akurat k bakalarke ratam spoje v BA kraji + niečo navyše z CP 90/91, 01/02, 07/08 clovekerik@gmail.com
ak Ti to pomôže tak v CP 1990/91 sú v Rovinke uvedené zastávky: cestné stavby, MNV, Jednota, VúPT v 2001/02 sa v Rovinke nachádzajú tieto zastávky: cestné stavby, kostol, ObÚ, VVPT ; žiadnu zmienku o Montostostroji som nenašiel
čo sa týka zastávky bratislava- termostav tak v CP 90/91 sa v samotných CP navyskytuje , avšak pri niektorých linkách je poznámka "Spoje zastavajú na zastávke bratislava- termostav" alebo "Spoje zastavajú na zastávke bratislava- termostav len na vystupovanie". Sú to linky idúce od Rovinky a od Mostu pri Bratislave, osobne by som to tipol niekde na Slovnaftskú. V 2001/02 žiadna zmienka.
Pozrime sa!
Prišiel k nám nejaký nový "lolo"
Ty si zase jeden z tých čo len vedia mudrovať a nadávať na všetky strany.
Tvoj príspevok veľmi plnohodnotný veru nebol, na rozdiel od tých tvojich "plnohodnotných SOR-iek" ?
Skôr predpokladám, že k Montostroju len zachádzali nejaké robotnícke spoje na ceste zo Šamorína do Bratislavy.
Re #132000 intony: Hmm, tak potom už neviem. Keby na BID stránke chýbali len SADistiké zastávky v regióne, tak by som povedal, že ich zabudli skopírovať z tých ostatných listov. Ale ak (v oboch zdrojoch) chýbajú aj ŽST (a nie dve, ale hneď 4, lebo však aj Lábske jazero a Vysoká pri Morave zastávka), tak potom už neviem. Však využi formulár na http://www.bid.sk/kontakt/ a možno sa dozvieš.
Je tam to iste co aj v zozname zastavok na stranke BID. Chybaju tam mimobratislavske SADisticke zastavky a zo zeleznicnych Zahorska Ves a Vysoka pri Morave; tieto dve nebudu integrovane? Pretoze tomu akosi nie dobre chapem a je v tom bordel...
No uvidime , co bude este , kazdopadne uz cakam na 36ku - kedy ju spustia. A stymi Capacity si to myslim aj ja,ze ich tresnu na L133 ( aj ked je to volovina ? )
a konecne sa daju nove Tedomy 2101- 10 tam kde prinasaju najvacsi efekt ako NP vozidlo a nie na daku 77 prip. na linku kde chodil namiesto klbaku ? ? ?
Este by ma zaujimalo, kam pojdu kratke Tamy namiesto L20,22
Ten Termostav ma zaujal kvôli tomu, že neviem o tom, že by niekedy (čo si ja môžem pamätať) niekedy tade premávali prímestské autobusy.
Vychádza mi z toho, že teda niekedy SAD DS premávala po tej ceste súbežne so železničnou traťou 132 (buď do Miloslavova ALEBO do Štvrtku na Ostrove a ďalej ALEBO okolo jazera Nové Košariská do Dunajskej Lužnej).
MiroBA
Hmm, to je veru o ničom taká BID. U Slovak Lines neviem aký to má význam, ked len zahrnuli do toho len územie mesta - to už mohli do toho zahrnúť do toho aspoň okolité dediny Ivanka pri Dunaji, Most pri Bratislave, Jur pri Bratislave... Aspoň u vlakov to nastalo čo pozerám.
A kedy sa začne BID podobať napr. IDS JMK? - to je očíslovanie prímestkých liniek, preklady, úprava trasovania, zrušenie súbehov s vlakmi atď...
Lebo toto je len akási "Demoverzia" plnohodnotnej integrovanej dopravy.