Pokiaľ to tu nikto nespomínal tak do dvoch rokov sa má začať stavať prepojenie trate z Dlhých dielov na ostatnú tr. sieť za 664 000€ a plánujú dokúpiť 20 trolejbusov typu 25Tr... Teda tak to povedal Záhradník pre NČ. A ako prioritu označil spojenie Dlhých dielov s ostatnou sieťou ? (náhoda?) potom trolejbusová trať k Avionu a ako tretia priorita je trať na Železnú studničku...
Ale bol. Okrem dôvodov, ktoré tu boli spomínané (karoséria), by to bol zase typ, aký tu nemáme... S našou 21TrAC to neporovnávajte, tá má ÚPLNE inú elektrovýzbroj a trakčné motory. A hlavne ak by boli tie vozidlá v dobrom stave, Jihlava by ich asi nevyraďovala...
Ta antikorozna ochrana sa tyka len oplechovania ci aj skeletu ? Pokial by to boli len plechy ( o com pochybujem )a boli by este po motorickej stranke dobre, tak preco nie. Ak by bol aj skelet uz v zlom stave - tak v ziadnom pripade nekupovat - takych tu mame dost - hoci vysokopodlaznych 14 TR
12: Asi to bude tým, že daný diel sa ešte len bude vysielať štvrtok 25.6. najskôr na CT1 a CT2 a do i-vysielania sa dostane neskôr.
Re #131813 Petto: Ich antikorózna ochrana je rovnako biedna ako pri 14Tr tak asi vedia prečo ich vyraďujú.
Dal som prekopírovať do okna ale ukázalo mi len o tom písaný dokument, kde to tam dám prehrať? Skúšal som dať aj "prehrať dokumen" a nič... hodilo ma to na stránku ČT
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=6366
Škoda 26Tr pro Jihlavu.
Jihlava si objednala 23 těchto trolejbusů k současným 6 trolejbusům 24Tr a 10 21Tr. Po dodání všech trolejbusů 26Tr bude DPMJ vyřazovat všech deset 21Tr.
Neměla by Bratislava zájem?
neviem ako JD, ale Krasňany sa starajú biedne lebo šiel som v tých najnovších K2S - kách a tie boli vzadu potagované a určite to nebolo natagovane 1. deň ?
Nepovedal by som, že upadlo, skôr sa vozidlá viac čistia (hlavne električky). Pomohlo tiež nahrádzanie nepriehľadného skla priehľadným na kabínach vodičov zadných vozňov súprav 2xT3 z Jurajovho dvora. A taktiež teraz kamery, aspoň v tých pár vozidlách, čo sú (viem minimálne o 7911+7912 a 7917+7918, postupne by mali byť vo všetkých súpravách).
o tej tzv. kyseline som počul od kamošov (niekdajší writeri) , ale neviem aká je to kyselina, lebo raz som šiel v zadnom vozni a tam to bolo čerstvo natagované tak som sa aj toho dotkol, ale nič mi to nespravilo, ale kým by sa tom stihlo zažrať tak som zotrel tak neviem na akej báze to funguje , ale nejak už tagovanie upadlo, lebo veľmi málo ľudí taguje
Takže vlastne k veci nič nevieš, ale mudrovať vieš...
Nemôžeš predsa porovnávať autobus, ktorý bol vyrobený v roku 1995 - 1998 (Ikarusy 400) a vozidlá vyrobené niekedy okolo roku 2001 (Karosy 931/941) a zvlášť nie bystrické vozy, ktoré zväčša stáli v BB na ploche a po 7 rokoch prevádzky mali nabehané kilometre skoro ako voz u nás za rok! Samozrejme, že je v lepšom stave.
Každý jeden Ikarus 415 je jednoznačne v lepšom stave ako akákoľvek Karosa B 732...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo