neviem ako JD, ale Krasňany sa starajú biedne lebo šiel som v tých najnovších K2S - kách a tie boli vzadu potagované a určite to nebolo natagovane 1. deň ?
Nepovedal by som, že upadlo, skôr sa vozidlá viac čistia (hlavne električky). Pomohlo tiež nahrádzanie nepriehľadného skla priehľadným na kabínach vodičov zadných vozňov súprav 2xT3 z Jurajovho dvora. A taktiež teraz kamery, aspoň v tých pár vozidlách, čo sú (viem minimálne o 7911+7912 a 7917+7918, postupne by mali byť vo všetkých súpravách).
o tej tzv. kyseline som počul od kamošov (niekdajší writeri) , ale neviem aká je to kyselina, lebo raz som šiel v zadnom vozni a tam to bolo čerstvo natagované tak som sa aj toho dotkol, ale nič mi to nespravilo, ale kým by sa tom stihlo zažrať tak som zotrel tak neviem na akej báze to funguje , ale nejak už tagovanie upadlo, lebo veľmi málo ľudí taguje
Takže vlastne k veci nič nevieš, ale mudrovať vieš...
Nemôžeš predsa porovnávať autobus, ktorý bol vyrobený v roku 1995 - 1998 (Ikarusy 400) a vozidlá vyrobené niekedy okolo roku 2001 (Karosy 931/941) a zvlášť nie bystrické vozy, ktoré zväčša stáli v BB na ploche a po 7 rokoch prevádzky mali nabehané kilometre skoro ako voz u nás za rok! Samozrejme, že je v lepšom stave.
Každý jeden Ikarus 415 je jednoznačne v lepšom stave ako akákoľvek Karosa B 732...
Ako prví nafasovali električkári a tí to už povinne nosia.. potom nafasovali trolejbusáci (minulý týždeň) ale tí to tušim ešte nemajú ako povinnosť, neviem či to už majú všetci..
autobusáci sú na rade ako poslední a tiež sa to budepodľa mňa líšiť podľa kolón, akurát neviem ktorá bude ako "prvá" a kde to dostanú ako poslední
Samozrejme, že mám. Ale najbližšie prosím využi na takéto otázky iný spôsob komunikácie než diskusné fórum, lebo som presvedčený, že ostatných diskutujúcich tu nezaujíma obsah mojej knižnice. ?
Je to jeden pán z ministerstva dopravy, ktorý má na starosti dráhy a kvôli ktorému tu viac vecí viazne. Nebyť jeho, už mohli byť na T3P 7789+7790 podvozky s dvojitým vypružením, ale keďže to neschválil, museli sa vymieňať za obyčajné. Jeho zmysel života evidentne spočíva v tom, aby mala Bratislava rozchod 1435 mm. Okrem iného je spoluautorom knihy 100 rokov električiek v BA a autorom starého loga DPB. Raz mal článok v bratislavských novinách, kde sa vyjadroval k novému logu (samozrejme kriticky), a na záver nezabudol podotknúť, že aj tak nemá zmysel zavádzať nové logo, keď máme stále rozchod koľajníc 1000 mm. ? Čo ma spoločné logo s rozchodom sa ma nepýtaj, zrejme nikto okrem neho nie je dosť inteligentný na to, aby to pochopil...
Počkaj nemyslíš Ty náhodou tie, čo sú tam "vyryté" kyselinou? Tie som videl zatiaľ iba na zastávkach so skleneným prístreškom a keď je to vyžraté od kyseliny, to už veru dole nepôjde. Alebo myslíš niečo iné?
Tak toto som zatiaľ počul iba od Teba, ale nevylučujem to. Každopádne schválenie nového vozidla je podstatne komplikovanejší proces ako keď je len modernizované, hlavne vďaka súdruhovi Tisícštyristotridsaťpäťmilimetrovému... Možno Igor bude vedieť doplniť...
Ik
Nemôžeš predsa porovnávať autobus, ktorý bol vyrobený v roku 1995 - 1998 (Ikarusy 400) a vozidlá vyrobené niekedy okolo roku 2001 (Karosy 931/941) a zvlášť nie bystrické vozy, ktoré zväčša stáli v BB na ploche a po 7 rokoch prevádzky mali nabehané kilometre skoro ako voz u nás za rok! Samozrejme, že je v lepšom stave.
Každý jeden Ikarus 415 je jednoznačne v lepšom stave ako akákoľvek Karosa B 732...