Ten clanok o lokalkach je super, len nechapem preco sa autorovi nezda fakt ze ZSSK dali tlacit nove CP pred zasadanim vlady. Vlada rusenie OD na tychto tratiach neschvalovala, minister dopravy vladu len "informoval". Vlada si u ZSSK objednala vykony vo verejnom zaujme za 4,3 miliardy. ZSSK si len splnila povinnost a informovala jednotlive VUC. ZSSK si kupuje trasy(dopravnu cestu) u ZSR, takze zmenu GVD + tlac novych CP za menej ako 3 tyzdne asi nikto nestihne a to je riadne sibenicny termin.
Co sa tyky tych poplatkov za dopravnu cestu tak si nemyslim ze u nas su najvysie, ale skor najmenej dotovane.
Inak clanok je super. Ale nejakych 400 mil. je fakt smiesna suma v porovnani s tym, ze len minuly rok dostalo cca 16 zel. rodin byty v novo postavenom dome na Sancovej (cenu odhadujem) za min. 100mil. Sk
Len tak mimochodom za chybajucu miliardu Sk pre dotovanie zeleznicnej dopravy si stat postavy tak 1-5 km dialnice. Nech zije cestna lobby a magorkovia typu Pro*****ovic a vseved c.2 Rusko (vseved c.1 je Fico).
J: Ta spolocnost bola AMTRAKa to co prezentoval pan OPaterny je s prepacenim. pekna peachovina. Pozri sa sem:
http://www.amtrak.com/about/amtrakfacts.html
AMTRACK je len operator v osobnej doprave a vlastni len 730 mil trati a na tych ostatnych len jazdi. A pozri sa na ten vykon na tych 40000km trati prepravi denne len 65000 osob. Boha to je vykon a v nakladnej doprave ani tonu. Vidim ze vymyvanie mozgov prostrednictvom TV Markiza a inych pisalkov pokracuje.
Co sa tyky tych poplatkov za dopravnu cestu tak si nemyslim ze u nas su najvysie, ale skor najmenej dotovane.
Inak clanok je super. Ale nejakych 400 mil. je fakt smiesna suma v porovnani s tym, ze len minuly rok dostalo cca 16 zel. rodin byty v novo postavenom dome na Sancovej (cenu odhadujem) za min. 100mil. Sk
Len tak mimochodom za chybajucu miliardu Sk pre dotovanie zeleznicnej dopravy si stat postavy tak 1-5 km dialnice. Nech zije cestna lobby a magorkovia typu Pro*****ovic a vseved c.2 Rusko (vseved c.1 je Fico).
J: Ta spolocnost bola AMTRAKa to co prezentoval pan OPaterny je s prepacenim. pekna peachovina. Pozri sa sem:
http://www.amtrak.com/about/amtrakfacts.html
AMTRACK je len operator v osobnej doprave a vlastni len 730 mil trati a na tych ostatnych len jazdi. A pozri sa na ten vykon na tych 40000km trati prepravi denne len 65000 osob. Boha to je vykon a v nakladnej doprave ani tonu. Vidim ze vymyvanie mozgov prostrednictvom TV Markiza a inych pisalkov pokracuje.
J
Ja proste len vidím, že vozy sú z vonku čisté. Hovorím o vonkajšej čistote, stále len ty to akosi ignoruješ. Dnes sa dokonca leskol (naozaj leskol) I280. Trolíky nevídam, ale dnes ste si VY všimli, že sú čisté. A nie je to tým, že pršalo, skôr naopak,by to potom malo byť, či sa mýlim.(Bývym v Petržalke). 1. kolóna jazdí o dosť čistejšia, no fakt, je ten že na 4. nemajú kde vozy sušiť, keď vonku mrzne. Bol som dnes aj v K.V. Eliny z Júráku boli ako dobytčáky z vonku, no ja som išiel s T6 s novým náterom a bola čistá. Ostatné vozy som si nevšimol, lebo som pozeral mimo trať. A tiež musím, uznať, že za dverami býva humusu hodne a keby bolo na mne tak pár ľudí za to vyrazím. Na umývynie busov, zamestnáš aj postihnutého a tento bude robiť rád a spravíš ešte aj dobrý skutok. A hlavne bude to robiť poctivo. Do toho depa bezdomovci asi nechodia, kedže tam je permanente min. 20cm vody. Projekty stály asi 500mil no čo je to oproti 6 mld CZK, ktoré boli dané, BEZ verejnej zakázky za to že sa nezavreli dvere, ktoré sa mali. To čo sa stalo je hrozné a je mi to ľúto. Dp .... P to zvládol skvele no asi to nemuselo byť také dramatické, keby systém fungoval tak ako mal. A asi je fakt že som optimista a vidím, že aj tu sa veci hýbu dopredu. Som si istý, že týto ľudia tu zvládnu a spravia skvelé veci. A keď sa pôjdeme učiť tak naozaj do Viedne, hlavne pri fakte, že sa pravdepodobne bude prepájať systém MHD Viedne s Bratislavou.
KLF: no neviem, ale podzem vrazíš ako metro tak aj elinu. Uvidíme, ak bude mať BA raz podľa predpokladu 700 - 900 tis. obv tak zrejme bude nutné.