Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viliam22 #130791:

Diki ? , som si aj myslel...na 92jke vačšinou tým veľmi nechodím.
Reply on: MiroBA #130788:
Stačí pozrieť v dispečerovi príspevok od klasIK-a a máš ich tam na dvoch linkách hneď 6 ?
Reply on: MiroBA #130788:
4802 bol v sobotu na 68. 4810 je 68 voz aj dnes tam bol.
Reply on: MiroBA #130788:
ja som dnes videla 480x (asi 😎 len uz neviem linku. ale mohla to byt aj 68
Chcel by som sa spýtať. Ako je to vlastne s Ikarusmi 435.
Nižšie čísla napr. 4801-4811 premávajú ešte vôbec? Len, preto že som ich dlhšie v premávke nevidel alebo aspoň nepostrehol. možno je to i tým že chodia na linkách ktorými necestujem. Osobne chodím L93 a 95 najčastejšie. Sú nejaké dlhodobo odstavené? Lebo pozerám katalóg a vyradený zatial nie je ani jeden.
-Nevie, prosím niekto viac o tom?
Reply on: 22Tr #130785:
?
Reply on: kacka #130782:
Žeby preto, že tie linky nepoužívajú len Račania? Máš to isté ako keby si sa pýtala prečo dakto kto nebýva na Kramároch rieši linku 212. Asi preto, že dotyčný tam chodí na vyšetrenie, takisto do škôl na Račianskej a v Rači nechodia len Račania.
čo stoji elektricenka? ?
Reply on: 22Tr #130781:
preco riesis racianske linky? ked nevadi racanom ako chodia tak preco to trapi teba? ?
Reply on: kacka #130779:
Trasy a intervaly poznám všetky naspamäť, dosť liniek si pamätám ešte so starým označením a so starými trasami. A nezaujímam sa len o linky, ktoré používam alebo mi jazdia popod nos. 41 som šiel 3x v živote ale tiež mi nie je jedno, že je DPB lakomý obetovať 1 voz navyše aby jazdila opäť v režime 15/30/15//30 a zrazu nie je vôbec problém zaviesť 40min interval aj keď už ho dakde žiadali ľudia a DPB sa vyhováral, že je ťažko zapamätateľný...
Ďalej ma zaujíma to, že prečo linka 52 premáva v špičke, cez víkend a neskoro večer ale cez sedlo počas pracovných dní vôbec. Takto je počet spojov Východné - Rača 8/2/7//4. Cez víkend som tam bol a 52 odviezla maximálne 10 ľudí z Východného. Preto ma napadá či by nebolo lepšie posilniť 56 aby premávala celotýždenne s intervalom 20min, zlepšilo by sa tak spojenie Rača - Východné - Zlaté piesky počas sedla a víkendov, nasadzovali by sa 12m busy a 52 by premávala len počas špičky ako doplnok k 56. Mimo toho, čo som videl na vlastné oči som sa pýtal už aj ľudí ako jazdí 52 a 56 obsadená, preto ma napadá tento návrh.
Reply on: Emo #130770:
No a? Kde je napísané, že uniforma musí byť komplet oblečenie?
Reply on: 22Tr #130778:
hm ty mas nastudovane komplet vsetky linky? trasy, intervali, plnost busov a tak ked stale nieco ine riesis? ? nepamatam sa ze by tu niekto iny riesil tolko liniek jak ty.
Reply on: M3go #130776:
Z miest kde ti nestojí linka 98 je komplikovaná doprava do Rače mimo pracovnej špičky. Ale zas napríklad keď potrebuješ ísť na Pioniersku, Ursínyho alebo Račianske mýto tak najkratšia trasa je cez Starý most od Šafárikovho nám. potom 11, resp. teraz linkou 5, 98 je to zachádzka keď potrebuje človek dojsť len tam. Keby som hľadal komplikované spojenie tak určite nájdem napr. Východné a zvyšok mesta. Nebolo by od veci keby 52 premávala aj cez sedlo pracovných dní v preklade s 56. Neviem v čom je problém keď 52 premáva cez víkend, až do 22:30 a cez špičku ale v sedle pracovných dní nejde nič. Nestačilo by skôr keby linka 56 premávala celotýždenne v 20min intervale a 52 by premávala len počas špičky? Napr. aj k Logistickému parku v Rači je problém sa dostať. Cestu do mesta by uľahčilo to keby spoje 65 nešli 21 28 51 58 cez víkendy a o pracovných dňoch nehovoriac kedy spoje 65 splývajú. Keby sa to preložilo aby boli 15min intervaly tak by sa dalo ísť buď do Rače alebo na Zlaté piesky bez zbytočného čakania. Či bráni niečomu nastaviť ochody 65 cez víkendy a sedlo do 15min prekladu?
Reply on: 22Tr #130771:
ja byvam na konci (alebo zaciatku) petrzalky a keby som chcela ist do race ked nechodi (nejde) 59 tak by som isla bud 98 skoro na konecnu a na elektricku, ale to je na dlho. druha moznost je 98+93 na stanicu a na elektricku. alebo este 98+68 (neviem do kedy chodi) na trnavske, odtial na racko a na elektricku.
kazdy den musim prestupovat 2x a vobec mi to nevadi a to idem cez celu petrzalku (98+95+elektricka).
Reply on: 22Tr #130773:
Nechápem čo stále riešiš napíš mi sem nejake spojenie ktoré je moc komplikované a zdlhave...
Reply on: Emo #130774:
Tak vždy lepšie mať 5 a 9 po ruke celý deň ako 12 a 16. 5 robí trasu linky 12 a 11 (cca), a 9 trasu 14. Aj tak spojenie Obchodná - Trnavské mýto končilo na linke 9 pred 20:00.
Reply on: 22Tr #130771:
Ľahká pomoc. Stačilo by linku 5 potiahnúť aj po 21:00. A neviem, neviem, či je po tomto čase tak dôležité spojenie Petržalka - Rača.
Reply on: M3go #130772:
Prestaň už byť ty aj ostatný upnutý na to vstávanie do kelu! Také dačo, že človek je v práci a z práce ide na vlak, ktorý potrebuje stihnúť ti nič nehovorí? Alebo keď ide dakto zo školy na tréning, zo školy na brigádu napríklad a môžme ďalej menovať. Tam si má človek tiež privstať alebo utiecť z práce keď má povinnost, zo školy utiecť? Si to premysli celé, že MHD slúži ľuďom a nie ľudia jej, platia si električenky tak by mali dostať také spojenie aby všade nedochádzali s vyplazeným jazykom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.