Myslím že lepšie riešenie by bolo dať do každého busu 4 - 5 x SBS a 4 x revízor, ktorí by urobili kontrolu medzi CSU a Televíziou (v prípade veľkej preplnenosti by sa mohla kontrola robiť povinným výstupom na tejto zastávke. Kto by mal lístok by nastúpil späť a šiel ďalej a kto nie, naňho by čakala hliadka PZ a pokuta). DPB by aspoň neprerobil.
4858 (ex 4800) - 92/2
4801 - 95/8
4802 - 93/6
4803 - 92/7
4804 - 68/10
4805 - na viacerých linkách
4806 - 92/6
4807 - 93/9
4808 - ???, v poslednom čase akosi nestabilne
4809 - 94/12 ráno, poobede neviem
4810 - 68/?
4811 - jeden týždeň na 92/1, ďalší na 95/9, strieda sa so 4397
Prečo by po tomto čase nemalo byť dobré spojenie Petržalka Rača? -Ľudia sa mocú....napríklad ja z Rače do Petržalky zvyknem hlavne o víkendoch po 21ej chodievať.
Osobne to realizujem takto momentálne:, -je leto. Počkám na L16 príde a vystúpim na SNP alebo Jesenského a Štúrovú ulicu prejdem pešky. Horšie to bude však v zime, to asi budem chodiť L3 na stanicu + 93.
ja tam chodila rok a netrvalo mi to dlhsie ako 10 minut. ale bolo to pred dvomi rokmi tak si to uz tak presne nepamatam. a tych desat minut myslim az do roboty, co bolo este asi 2 minuty peso.
Veľmi by sa inak hodila linka ktorá by premávala hore na Kadnárovu keď nepremáva linka 75. Lebo tam sa dotrepať hore trvá dlhšie a tiež to nie je v rovinatom teréne.
Inak ked tu bola reč o 59ine. Mna napadlo aj v súvyslosti s tým že do rače chodievam. Ale čo som chcel, nebolo by v celku možné keby o víkendoch sa na L59 točil aspoň jeden minibus? - alternatíva pre cestujúcich ktorí chcú ísť z jedneho konca mesta na druhý pri čom v meste by ani nestáli.
Inak nie len na L 59 ale aj iné mestké časti takto poprepájať takými to expresnými spojmi. Samozrejme nie výprava veľkými vozmi, takými Ivecami alebo 1901, 1902...samozrejme vozy by sa na to dokúpili.
Viliam22