Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #129747:
"30 rokov bude BA aj s aglomeráciou väčšia" - to som sa nepriamo pýtal. Či sa "zväčšia" hranice aglomerácie, alebo počet obyvateľov v hraniciach v súčasnosti Ikom definovaných?
OK, nechajme to tak...
Reply on: Martin Fundárek #129749:
"Potom sa nečudujme, že si dôchodcovia presadia nezmyselné návrhy á la 84..."
- Ale v civilizovanom svete o doprave rozhodujú odborníci, ktorí sú za posielanie dôchodcov do kelu s takými návrhmi platení. Takže to normálny človek nemusí robiť.
http://spravy.pravda.sk/vodicov-vykolajenych-elektriciek-zrejme-neminie-vypoved-pm5-/sk_regiony.asp?c=A090518_175413_sk_regiony_p23

Teraz sa nám to machruje, keď je vodičov dosť. Som zvedavý, či o pár rokov, keď bude po kríze a zase sa pomaly nebude kvôli nedostatku ľudí vypravovať, nepošlú aj týmto dvom dopis, či by sa prosím pekne nechceli vrátiť...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 21Tr #129542:
Račianska by sa v pohode mohla prepojiť s Vajnorskou pri dostavbe Tomášikovej ulice. To sa, bohužiaľ, tradične plánuje bez zakomponovania MHD.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: MiroBA #129540:
Prepáč, ale tu púšťaš jednu kravinu za druhou.
Električkové trate sa v 70-tych rokoch veľmi nebudovali, skôr naopak – Praha stavala metro, v Ostrave sa trate skôr rušili (vrátane Bohumína), aj v Košiciach niečo padlo. Svoju sieť významnejšie rozširovalo len Brno (napr. trať na Starý Lískovec, do Modříc či spojenie Pisárky-Komín).
Račianska radiála bola hotová v roku 1966. Trať do Dúbravky sa vybudovala až v rokoch osemdesiatych, trať do Karlovej Vsi sa v 70-tych len zrekonštruovala a predĺžila z dnešného priestoru Jurigovo nám. - Segnerova po dnešnú konečnú.
Koľajnice sa zo Starého mosta nevytrhali v roku 1961, zostali tam, len sa nepoužívali. Až oveľa neskôr sa zaasfaltovali.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: vlado13 #129527:
Klemensovu. Clementisova je na Ostredkoch.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: vlado13 #129448:
Hoppusmark01 má pravdu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: vlado13 #129427:
Ak pod „nezávislými držiteľmi certifikátov“ máš na mysli Slávikových tzv. „autorizovaných dopravných inžinierov“, tak vedz, že nijaký „autorizovaný dopravný inžinier“ neexistuje. Tí jeho autorizovaní inžinieri sú (možno) autorizovaní stavební inžinieri v odbore dopravných stavieb. A dokonca ani nevedel povedať, ktorý zo Schlosserovcov je jeho „poradcom“ (na to som sa ho pýtal, pretože tituly mu poskladal od dvoch). Pozri tiež diskusiu z cca decembra 2007-februára 2008 medzi mnou a Slávikom (nick „marcelllooo“).
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ike #129371:
Odpovede nájdete na http//jaspi.justice.gov.sk, zákon 618/2003, §§ 18, 21, 24 a nasl.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: hoppusmark01 #129320:
„Ktory normalny clovek by sa tam isiel dohadovat s dochodcami“
Potom sa nečudujme, že si dôchodcovia presadia nezmyselné návrhy á la 84, keď sa nikto „normálny“ nebude chodiť dohadovať s dôchodcami.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Majo #129228:
„prečo zbytočne uberať“ Z Račka sa dalo do Karlovky po starom päťkou priamo, teraz len zachádzkou, zato z Trnavského sa dá troma linkami priamo. To nie je nelogické?:-) Ale vážne: predovšetkým je nelogické, že sa neupravili signálne plány v oblasti Kamenné nám. - Jesenského tak, aby sa tam vošlo všetko, čo by bolo treba. To je základný problém – a následkom toho sa môžeme baviť len o zlých a ešte horších riešeniach.
Reply on: drink #129745:
a to sa vylučuje? o 30 rokov bude BA aj s aglomeráciou väčšia... či predpokladáš vplyv nejakého dekoncentračného činiteľa?
Reply on: Ike #129744:
Čo je na tom offtopic?
Reply on: Ike #129744:
Lenže ty si tu hovoril o výhľade 30 rokov. To všetko čo tu teraz píšeš sa asi výrazne zmení. Alebo nie?
Reply on: drink #129739:
moja aglomeračná hra je úplne jednoduchá.... Bratislavská aglomerácia siaha tam, pokial sú jej denné väzby...
pretože nie počet obyvateľov samotnej mesta je dôležitý, ale počet cestujúcich... to znamená, že na Slovenskej strane vklude kopíruje hranice okresov Senica, Trnava, Galanta, Šaľa, Dunajská Streda... (v najextrémnejšom prípade)... Ale môžme zostať v hranici Bratislavského kraja, tu tiež počet obyvateľov rastie rýchlym tempom...
Viedeň - vieš o výraznom dochádzkovom pruhu z viedne?
Györ? - ako ironická poznámka dobré
a prečo? lebo cezhraničné vzťahy ešte nie sú na takej úronvni ako vnútroštátne...
offtopic off
Reply on: M3go #129740:
nejaké nedorozumenie alebo čo. ja nie som "Brankov" hovorca ☺
pravda ale je, že posledné dni sú obzvlášť "úrodné"...
keby sa to všetko stalo v priebehu polroka, ani pes neštekne. ale prísť za pár dní o desať vozov je dosť, nehovoriac o zraneniach. smola, kua... ?
Reply on: Mike #129738:
Práve tento dopravný poriadok, teda lepšie povedané vyhláška MDPT 250/1997 ktorou sa vydáva dopravný poriadok dráh vykonáva zákon o dráhach.
Reply on: Majo #129483:
Tvoje tliachanie tiez stoji za ...
Reply on: 2xT3SUCS #129736:
To chce Branko vyhodiť toho vodiča?
Kvoli takejto kravine?
Reply on: Ike #129666:
Neviem, neviem, ale tá tvoja aglomeračná hra sa mi akosi nezdá. Rátaš do bratislavskej aglomerácie aj Viedeň? Ak áno/nie, tak prečo? Gyor? Odkiaľ kam sa bude dochádzať za 30 rokov do práce? Máš nejaké varianty? Aká je ich pravdepodobnosť?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.