Mámk pre teba len hrubé urážky, ktoré by mi robocenzor aj tak vyhviezdičkoval. Ty momot, v Ružinove som strávil skoro celý svoj život až do veku 36 rokov. Koľajnice Ružinov nerozdeľujú ani v najmenšom.
Diletantizmom je to, čo si napísal. Jedinou záchranou verejnej dopravy na Slovensku je rozprášenie VÚD a Berufsverbot pre jeho expracovníkov v čomkoľvek, čo by malo len trošku blízko k doprave.
ten prispevok bol reakciou na porovnanie L13 a L93 od 21tr, pokusil som sa popisat preco nie je realne zvysit prepravnu kapacitu vedenim elektricky po Stefanikovej, dovolil som si napisat, ze skratenie prepravneho casu je mozne tak, ze namiesto elektricky by spojenie s hlavnou stanicou zabezpecili T-busy, ak by isli po Starom moste, Sturovej, nam SNP a dalej na hl. stanicu, cesta i cas by sa skratili, a to tak v porovnani s L13, ako aj L93
skusenosti sa rodia v terene, veda v laboratoriach a kancelariach, poznatky ludstva su zhrnute v knihach a ucebniciach, vratane chyb, ktorych sa uz niekto dopustil,
vetvenie elektricky je zaujimave, ako vychadza v kontexte subehu so zeleznicou (usek TNT), uzemnymi narokmi a zabezpecenymi koridormi v UP mesta, resp. jednotlivych UPZ?
Lenže oni to svoje "uťatie sa" dokola a stále obhajujú, aký je to dobrý nápad a ak chceš od nich argumenty, tak Ti len povedia, že to by už bola platená konzultácia...
neviem co predviedli v BB, ale aj majster tesar sa niekedy utne, ak je to raz za dlhy cas alebo dokonca za zivot, niet dovodu apriori zavrhovat ine diela majstra,
je k dispozicii iny material bez hovadin? mam zaujem, aby som "nezil" v bludoch, mozno potom zmenim nazor na zmysluplnost kolajovej dopravy z petrzalky do Stareho Mesta
Ružinov nie je koľajami vôbec, ale vôbec rozdelený, to je totálny nezmysel. K ďalším dvom vetám sa nejdem vyjadrovať, keďže mám silné podozrenie, že to si len opísal definície z nejakej ekonomickej učebnice. Električka v Petržalke bude plnohodnotnou náhradou linky 95 (a časti linky 78), nebude potrebné zavádzať žiadnu novú linku, ktorá by ju križovala. Jediným významným úsekom, ktorý by električka oproti linke 95 neobsluhovala,, je úsek Nám. hraničiarov - Technopol, ale práve preto sa tam predlžovala linka 83, ktorá je v tomto úseku chápaná ako napájač na električku. V budúcnosti však nie je problém električku vetviť aj do iných oblastí Petržalky, najprv sa však musí postaviť základná trať.
k osobnym aspektom, MatFyz, ani EU nie su mojimi Alma Mater,
dopravnou teoriou sa asi myslelo to, co prednasaju na Slovensku v Ziline, predtym VSDS a dnes ZU, priznam sa, ani toto nie je moja Alma Mater, ale obsah poznam, nejaku desiatku rokov som mal odtial informacie z prvej ruky - prevadzka a ekonomika dopravy,
k cislam pre jednotlive linky iba tolko, odbornici z BA Dopravoprojektu, ktori spracovali spravu o hodnoteni vplyvov NS MHD, a odbornici z VUD, ktori sa k nemu vyjadrovali, nedospeli k takemu zaveru, okrem toho, linky 83, 93 a 94 nejazdia v linii Stareho mosta
Ak len nahradíš autobus trolejbusom a budeš ho prevádzkovať na tej istej ceste, neskrátiš dopravnú cestu ani dopravný čas a teda ani nevytvoríš predpoklady pre zvýšenie prepravnej výkonnosti. Jeden trolejbus Ťa výjde cenovo zhruba rovnako ako električka, ak rátaš aj životnosť (nový trolejbus - 15 až 20 rokov, nová električka - 40 až 50 rokov).
ano, mam ten pocit, a nielen ja, ze Ruzinov je kolajami rozdeleny, je to totiz stara znama skutocnot - v pozdlznom smere kolaje spajaju a v priecnom rozdeluju, na prekonaie tohto faktu sa buduju priecestia a upravene priechody,
obstaravacia cena je iba jedna zlozka nakladov zivotneho cyklu,
vela zalezi na odjazdenych km, kedze dlzka trati a nasadzovanie vozidiel nie je rovnomerne po celu zivotnost, tak jedenoduchym scitanim a delenim vychadzaju dost skreslene vysledky,
co sa tyka stredovej (osovej) komunikacie v Petrzalke, nech vznikne, ale aby bola hlavnou tepnou MHD a navyse v kolajovom sate, s tym nesuhlasim, na svoju vykonnost bude vyzadovat saturaciu (podporu) inym subsystemom, lebo ludia v priamej dostupnnej vzdialenosti nepredstavuju dostatocny potencial, ak si uvedomime, ze mnohym z nich nebude vyhovovat linia a celkovy cas prepravy elektrickou v kombinacii s nicim inym na lavej strane Dunaja, tak dotovanie cestujucimi z inych sektorov bude este potrebnejsie, v materiali k NS MHD, ktory bol predmetom posudzovania v ramci EIA sa uvadzalo zriadenie "krizujucej" autobusovej dopravy v podobe novej linky,
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023