Reply on: Majo #129406:
ten prispevok bol reakciou na porovnanie L13 a L93 od 21tr, pokusil som sa popisat preco nie je realne zvysit prepravnu kapacitu vedenim elektricky po Stefanikovej, dovolil som si napisat, ze skratenie prepravneho casu je mozne tak, ze namiesto elektricky by spojenie s hlavnou stanicou zabezpecili T-busy, ak by isli po Starom moste, Sturovej, nam SNP a dalej na hl. stanicu, cesta i cas by sa skratili, a to tak v porovnani s L13, ako aj L93
vlado13
dopravnou teoriou sa asi myslelo to, co prednasaju na Slovensku v Ziline, predtym VSDS a dnes ZU, priznam sa, ani toto nie je moja Alma Mater, ale obsah poznam, nejaku desiatku rokov som mal odtial informacie z prvej ruky - prevadzka a ekonomika dopravy,
k cislam pre jednotlive linky iba tolko, odbornici z BA Dopravoprojektu, ktori spracovali spravu o hodnoteni vplyvov NS MHD, a odbornici z VUD, ktori sa k nemu vyjadrovali, nedospeli k takemu zaveru, okrem toho, linky 83, 93 a 94 nejazdia v linii Stareho mosta