martin: yle si ma pochopil. Ja som myslel , že dať možnosť výberu vodičom či áno alebo nie doplnkový preto, avy sme DPB zobrali argument, čo keď nám budú vraždiť vodičov. Potom by sme mohli povedať, každý vodič sa royhodne, či chce podstúpiť to riyiko. Samoyrejme každý vodič, by si chcel privyrobiť.
Ten most by mal mať kapacitu 80000 vozidiel za hodinu, čo je dosť. Ale mal tam byť pruh pre busy a eliny, to je jeho blbá stránka. 2x2 pruhy pre autá bz aj tak zostali.
Ak bude namiesto y z a opačne tak sorry je to tu naopak.
Ten most by mal mať kapacitu 80000 vozidiel za hodinu, čo je dosť. Ale mal tam byť pruh pre busy a eliny, to je jeho blbá stránka. 2x2 pruhy pre autá bz aj tak zostali.
Ak bude namiesto y z a opačne tak sorry je to tu naopak.
martiner
klimo: ochranari by tiez nemali byt problem, ked havaruje auto na novom moste, je riziko podobne az vacsie. Gumokoly prepravujuce nebezpecne chemikalie maju vjazd do centra zakazany. A ked s tym nie je problem na devinskej ceste.
Netvdrim, ze to riesenie je idealne, urcite je vsak lacnejsie a ma vyssiu priepustnost ako podjazd. Okrem toho vchod do tunela by Vajanskeho nabrezi na krase rozhodne nepridal , staci sa kuknut na Suche myto.