Moja predstava o Starom moste: (v smere toku Dunaja)
- lavka pre pesich
- 2 jazdne pruhy pre auta
- 2 elektrickove pruhy
- priestor pre cyklistov.
elektrickovy pas by som oddelil nejakym vysokym obrubnikom od gumokolov a dal tam kryty povrch (asfalt). Tento pruh by bolo mozne v pripade mimoriadnej udalosti vyuzivat pre zvysne prostriedky MHD (bus, prip. T-BUS), vozidla zacharannej sluzby, policie, poziarneho zboru. Aby tam nevliezol ziaden "tiez panboh", tak tento pas by bol monitorovany kamerovym systemom policie.
krizovanie na Safku by som asi riesil mimourovnovo - auta podjazd (ak to ale dovoli spodna voda, nad tym sa tu nikto nezamyslal), prip. urovnovo.
Martiner: auta na nabrezi ti urcite nedovolia ochranari - v pripade akejkolvek havarky by bolo obrovske riziko toho, ze sa ti olej, benzin/nafta dostane rovno do Dunaja
all: Most Kosicka je uz schvaleny tak, ako je. je to dost nafigu, pretoze zachvilu na nebude stacit. Takze s tym teraz uz nic nespravime. Ja len dufam, ze Durkovsky je natolko rozumny, ze vyhadze nekompetentnych ludi z magistratu a zacne robit nieco s MHD.
MHD je sice fajn, no v sucasnosti by som asi aj ja radsej pouzival auto - je zial na 90% rychlejsie nez MHD (aj so rannou zapchou na nabrezi som na Prievozskej rychlejsie nez kombinaciou elina9 + trolik 208 a to mam odsledovany taky spoj, ze mi na seba nadvazuju. Nehovoriac o tom, ze cestujem ako sardinka v konzerve). Ale zase na druhu stranu, v pripade dobre fungujucej MHD s kratkymi intervalmi prestava mat zmysel - pridem na miesto A odtial pesi na miesto B stadial na najblizsiu zastavku a hura domov. Nemusim sa vracat pre auto, hladat miesto na zaparkovanie a pod.
Sorry za dlhy prispevok.
- lavka pre pesich
- 2 jazdne pruhy pre auta
- 2 elektrickove pruhy
- priestor pre cyklistov.
elektrickovy pas by som oddelil nejakym vysokym obrubnikom od gumokolov a dal tam kryty povrch (asfalt). Tento pruh by bolo mozne v pripade mimoriadnej udalosti vyuzivat pre zvysne prostriedky MHD (bus, prip. T-BUS), vozidla zacharannej sluzby, policie, poziarneho zboru. Aby tam nevliezol ziaden "tiez panboh", tak tento pas by bol monitorovany kamerovym systemom policie.
krizovanie na Safku by som asi riesil mimourovnovo - auta podjazd (ak to ale dovoli spodna voda, nad tym sa tu nikto nezamyslal), prip. urovnovo.
Martiner: auta na nabrezi ti urcite nedovolia ochranari - v pripade akejkolvek havarky by bolo obrovske riziko toho, ze sa ti olej, benzin/nafta dostane rovno do Dunaja
all: Most Kosicka je uz schvaleny tak, ako je. je to dost nafigu, pretoze zachvilu na nebude stacit. Takze s tym teraz uz nic nespravime. Ja len dufam, ze Durkovsky je natolko rozumny, ze vyhadze nekompetentnych ludi z magistratu a zacne robit nieco s MHD.
MHD je sice fajn, no v sucasnosti by som asi aj ja radsej pouzival auto - je zial na 90% rychlejsie nez MHD (aj so rannou zapchou na nabrezi som na Prievozskej rychlejsie nez kombinaciou elina9 + trolik 208 a to mam odsledovany taky spoj, ze mi na seba nadvazuju. Nehovoriac o tom, ze cestujem ako sardinka v konzerve). Ale zase na druhu stranu, v pripade dobre fungujucej MHD s kratkymi intervalmi prestava mat zmysel - pridem na miesto A odtial pesi na miesto B stadial na najblizsiu zastavku a hura domov. Nemusim sa vracat pre auto, hladat miesto na zaparkovanie a pod.
Sorry za dlhy prispevok.
hroch2
si: krizove situacie typu naburana lod by sa museli riesit pomocou busov, ale nie som si isty, ci smer petrzalka-mileticova bez dotyku mestom je taky atraktivny. ak by si chcel ist do trnavky, velmi by si si nepomohol a ak by si chcel ist do race, to uz rovno mozes ist inakadial... zmysluplne by to bolo iba v pripade, ze by sa vybudovala okruzna trat, spajajuca vsetky radialy a tym umoznovala vyhnut sa centru. ale opat hovorim - snazim sa mysliet triezvo, takze sa mi aj takato varianta zda byt prilis nakladna.
riko: ad most - dodavam len jedno. AMEN