hroch2: Co sa tyka vedenia elektrickovej trasy medzi skolskym dvorom gymnazii Haanova a Pankuchova a lesom situacia je nasledovna: Jeden pas tvoria sportoviska (bikorosova draha a tenisove kurty). Vedla toho je dost siroky chodnik, 4-5m odhadom. Nasleduje pas zelene, takych 6-8m a az potom je skolsky dvor. Takze umiestnenie bez plosneho zaberu skolskeho dvoru alebo sportovisk je mozne. Skor sa obavam, pretoze takato trasa by lezala medzi sidliskom a bikrosovou drahou, ze by decka behali aj po trati a s bezpecnostou by to bolo zle.
riko
ja by som bol teda za kompromis, že Starý most by mal takéto pruhy: 2x elina + 3 pruhy pre automobily, kde jeden by bol vždy vyhradený pre MHD ráno do mesta, popoludní do Petržky, pretože 4 pruhy x 3,5m + 2x cca 3,5m pre eliny + 2x 1,5m pre chodcov a cyklistov = 24m šírka mosta a to neviem kam by sa dalo zaústiť na Šafku. Pri 3 pruhoch by to bolo 20,5m a to by už hádam nejak dalo natrepať.
Takže môj názor je nevylučovať IAD, lebo je to pri 3 vnútromestských mostoch luxus, ktorý si nemôžeme dovoliť.