Moja predstava stareho mosta: zhodit existujucu kovovu konstrukciu, opravit piliere a pripadne trocha rozsirit (a pripadne nadvihnut aby tu nik nebrblal ze most je nizky:-) ). Na to umiestnit novu kovovu konstrukciu (prutovku), ktora z pohladu z lode by vyzerala bud rovnako ako sucasna alebo ako konstrukcia ktora tam bola pred 2. svet. vojnou (t.j. s oblukom v strede). Prejazdovy profil by tvorili 2 kolaje, ktore by boli zadlazdene, resp. boli by zaasfaltovane a po takto vytvorenej vozovke by boli opravneny jazdit vodici MHD, sanitiek, poziarnych vozidiel a policie. Na strane k rakusku by bola cast pre pesich a cyklistov (sirsia ako dnes).
riko
dobrý článok, len pár vecí k nemu.
To že po moste Košická nebude jazdiť elina je presne ako si napísal zásluha Metro a.s., lebo by tým pádom bola absolútne negovaná ich existencia ich s tučnými platmi a odmenami!
Takže už je to pasé a nič s tým neurobíš, to som tu už nekoľkokrát písal. Teraz sa treba sústrediť na rekonštrukciu Starého mosta a aby sa pri projektovaní "nezabudlo" na električky. Treba sa zamerať na Starý most, neoplakávať most Košická ale zároveň si zobrať ponaučenie ako to môže dopadnúť ked veci riadia a schvalujú ignoranti a diletanti.
P.S. Ak uverejnia v novinách odkaz na stránku IMHD s popisom elín v Petržke, dúfam že si ľudia neskopírujú odkaz aj s bodkou na konci Tvojej vety, kde uverejňuješ odkaz, lebo vtedy im to vyhodí ERROR že stránka neexistuje.