ano to by bolo najlepšie najjednoduchšie možné riešenie avšak vieš ako to tu chodí.
1) tam, kde semafory treba a kde by zabezpečovali bezpečnosť premávky, tam ich nedáme (križovatka II/505 a I/2, Ivanská-Vrakunská, privádzač z Vajnor na D1)
2) tam, kde ich absolútne netreba, tam ich dáme (Jelenia, Kuklovská, Prokopa Veľkého a pod), pretože spomalovanie premávky je náš cieľ.
3) napriek tomu, že v BA je najväčší absolútny počet vysokoškolských vzdelaní, že tu sídli STU a rôzne VŠ rôzno-technického zamerania, napriek tomu sa nenájde jeden jediný človiečik, čo by to vedel zosynchronizovať (viď. zelená vlna, premenné dopravné značenie na diaľnici, "preferencia")
Myslíš si, že tie závory sú len tak mirnix-dirnix prenosné?
možno trepnem somarinu, ale zabezpečenie pri zvaráčaku je made in ZSSR a zabezpečenie na Ivanskej je AŽD made by ČSSR, neviem či sú kompatibilné, odhliadnúc od toho, že prenášať staré plesnivé závory by asi bolo troška kontraproduktívne
Nebol by to rozumnejšie. ChoĎ na prechádzku a pozri sa, aká je tam podjazdná výška.
Ospravedlňujem sa, že som sem napriek záväzku vstúpil ale to, čo ste tu koloektívne nazvracali o nehode vlaku s autobusom, už presahuje všetky medze a zhadzuje túto diskusiu na úroveň nejakej diuskusie na topkách. Najmä Gagarin Tomík je zrelý na pár faciek a DunčoTr si udržiava stabilnú slabomyseľnú úroveň.
železničným podjazdom - problém: bežný bus tam prejde tesne o milimetre.. išlo by to ak by tam išli np vozy.. teda IK 412 a tušim aj sorky sa tam zmestia... a minibusy sú tiež nižšie ?
Nebola by lepšia (kratšia a logickejšia) nasledujúca trasa? Za zastávkou "Bojnická" by obslúžila aj svoje pôvodné zastávky "Rádiová" a "Bulharská".
Potom by pokračovala po Bulharskej ul. ako trolejbusy a pri zastávke "Hanácka" by odbočila na Repnú a Krasinského ulicu, čím by sa železničným podjazdom dostala priamo k Martinskému cintorínu. Na 67-ke chodia kraťase, tak problém by tam iste nebol...
Tam potom na Ivánskej ceste by zastavila na zastávke "Clementisova" a od zastávky "Ivánska cesta" by sa napojila na svoju pôvodnú trasu.
PS: Čo sa myslí ten "obrat do protismeru pri ŽST Nové Mesto"? To bude bez zastavania až pred budovu železničnej stanice zachádzať?
Na to, že si zo železničiarskej rodiny, si v oblasti železnice sprostý úplne rovnako ako v iných oblastiach, ak nie sprostejší.
110 tam síce nie je, ale inak je to zmes žvástov: Cez stanice sa môže jazdiť podľa miestnych pomerov ja 160 a na ÚNS to nie je kúsok.
Idiot.
"Pri strhnutom vrchnom plechu, ktorý strhli Vaše primitívne neustále nadávajúce a mlátiace sa hlavy, ktoré nevedeli osadiť signalizáciu príjazdu vlaku som vyhotovil fotku, kde je vidieť, že sú aj vnútorné nosníky na tej Karose vo veľmi dobrom stave, ani zmienka o hrdzi a s Tebou moj milý končím, pá pá."
Jediný primitiv mi zde příjdeš ty, a to těmi svými ubohými narážkami, inteligentními nápady a odhadováním rychlosti vlaků na přejezdu "je tam 50, ale vlaky jezdí i 110" ?
Napadla ma kacírska myšlienka - bolo by aspoň teoreticky možné presťahovať rampy od Zváračského ústavu na Ivanskú cestu ? Pri tých občasných posunoch na filiálke by to nemuselo vadiť. Teraz tam tie rampy pôsobia skôr kontraproduktívne. Signalizácia tam samozrejme ostane. ZŠR by potom vydali predpis, ktorý by upravoval pravidlá posunu v tomto úseku. V núdzovom prípade zabrzdiť pos. vlak idúci cca 30 km/h je predsa len bezpečnejšie. ?
SWTC