Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #127936:
? Mal som na mysli iba závory. Celú elektroniku zabezpečovača preboha nie ? . Na Ivanskej by sa logicky inštaloval už nový zabezpečovač so závorami.
Reply on: Mike #127934:
Aha, už dávno som tade nešiel a vtedy som ten podjazd moc nesledoval. Dík za vysvetlenie. ?
Reply on: toso0077 #127938:
Alebo AUPARK
Reply on: toso0077 #127938:
Einsteinova alebo Dvory
z ktorej zastavky je to najblišie k Inchebe???Idem ma autosalon a niesom z BA.... diki
Reply on: S499.1023 #127935:
a este dodam, ze sa tu zrazu vyrojilo vela novych uzivatelov ?

Podla mojho nazoru by stacili semafory na tej krizovatke (samozrejme nejakym sposobom zosynchronizovane so zelecnicnym priecestim) ?
Reply on: SWTC #127926:
Myslíš si, že tie závory sú len tak mirnix-dirnix prenosné? 🙂

možno trepnem somarinu, ale zabezpečenie pri zvaráčaku je made in ZSSR a zabezpečenie na Ivanskej je AŽD made by ČSSR, neviem či sú kompatibilné, odhliadnúc od toho, že prenášať staré plesnivé závory by asi bolo troška kontraproduktívne 🙂
Reply on: Peon #127933:
Nebol by to rozumnejšie. ChoĎ na prechádzku a pozri sa, aká je tam podjazdná výška.
Ospravedlňujem sa, že som sem napriek záväzku vstúpil ale to, čo ste tu koloektívne nazvracali o nehode vlaku s autobusom, už presahuje všetky medze a zhadzuje túto diskusiu na úroveň nejakej diuskusie na topkách. Najmä Gagarin Tomík je zrelý na pár faciek a DunčoTr si udržiava stabilnú slabomyseľnú úroveň.
Reply on: Peon #127933:
železničným podjazdom - problém: bežný bus tam prejde tesne o milimetre.. išlo by to ak by tam išli np vozy.. teda IK 412 a tušim aj sorky sa tam zmestia... a minibusy sú tiež nižšie ?
ZMENA TRASY LINKY 67 - http://skratka.sk/4i2h0x

Nebola by lepšia (kratšia a logickejšia) nasledujúca trasa? Za zastávkou "Bojnická" by obslúžila aj svoje pôvodné zastávky "Rádiová" a "Bulharská".

Potom by pokračovala po Bulharskej ul. ako trolejbusy a pri zastávke "Hanácka" by odbočila na Repnú a Krasinského ulicu, čím by sa železničným podjazdom dostala priamo k Martinskému cintorínu. Na 67-ke chodia kraťase, tak problém by tam iste nebol...

Tam potom na Ivánskej ceste by zastavila na zastávke "Clementisova" a od zastávky "Ivánska cesta" by sa napojila na svoju pôvodnú trasu.

PS: Čo sa myslí ten "obrat do protismeru pri ŽST Nové Mesto"? To bude bez zastavania až pred budovu železničnej stanice zachádzať?
VrahDetíAKanibal

VrahDetíAKanibal

Reply on: 21Tr #127861:
Na to, že si zo železničiarskej rodiny, si v oblasti železnice sprostý úplne rovnako ako v iných oblastiach, ak nie sprostejší.
110 tam síce nie je, ale inak je to zmes žvástov: Cez stanice sa môže jazdiť podľa miestnych pomerov ja 160 a na ÚNS to nie je kúsok.
Idiot.
Reply on: Peto3700 #126893:
Inak #3700 by sa vraj mala zachvať ? Keby aj #3710 (samo ,že v tom normalnom bielo-žlto-modrom laku)
VrahDetíAKanibal

VrahDetíAKanibal

Reply on: gagarintomik #127881:
Chlapče, ty si normálny *****!
Reply on: gagarintomik #127923:
"Pri strhnutom vrchnom plechu, ktorý strhli Vaše primitívne neustále nadávajúce a mlátiace sa hlavy, ktoré nevedeli osadiť signalizáciu príjazdu vlaku som vyhotovil fotku, kde je vidieť, že sú aj vnútorné nosníky na tej Karose vo veľmi dobrom stave, ani zmienka o hrdzi a s Tebou moj milý končím, pá pá."

NETREP❗
Reply on: gagarintomik #127923:
A jakou zase signalizaci příjezdu vlaku?

Jediný primitiv mi zde příjdeš ty, a to těmi svými ubohými narážkami, inteligentními nápady a odhadováním rychlosti vlaků na přejezdu "je tam 50, ale vlaky jezdí i 110" ?
Napadla ma kacírska myšlienka - bolo by aspoň teoreticky možné presťahovať rampy od Zváračského ústavu na Ivanskú cestu ? Pri tých občasných posunoch na filiálke by to nemuselo vadiť. Teraz tam tie rampy pôsobia skôr kontraproduktívne. Signalizácia tam samozrejme ostane. ZŠR by potom vydali predpis, ktorý by upravoval pravidlá posunu v tomto úseku. V núdzovom prípade zabrzdiť pos. vlak idúci cca 30 km/h je predsa len bezpečnejšie. ?
Reply on: gagarintomik #127923:
Zajímavé že píšeš něco jiného tu a na k-reportu ... hmmmm ?
Reply on: kecho #127922:
akurát že so substrátom do ľava nedbočuje kĺbový voz
Reply on: GlEx #127914:
práve preto je ten problém, že tá Karosa je 2,5roka po GO u Vás, v Zlineri... Ale výnimočne, je vo veľmi dobrom stave. Pri strhnutom vrchnom plechu, ktorý strhli Vaše primitívne neustále nadávajúce a mlátiace sa hlavy, ktoré nevedeli osadiť signalizáciu príjazdu vlaku som vyhotovil fotku, kde je vidieť, že sú aj vnútorné nosníky na tej Karose vo veľmi dobrom stave, ani zmienka o hrdzi a s Tebou moj milý končím, pá pá.

Nie, ale bolo meranie ? kde sa zistila nadmerná hladina hluku a rýchlosti vlakov, najprv to chceli vyriešiť bariérov, lenže zistili, že ju nemajú kam dať... V roku 2003 sľubovali železnice viadukt, 6 rokov prešlo a ani zmienka o tom...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.