Reply on: Ike #127943:
Ludia by sa nasli. A myslim, ze to mozem uplne otvorene povedat, ze u namestnika primatora som osobne pred vyse rokom ponukol veducemu ODP ze spracujem normalnu dynamicku preferenciu aspon pre ten banalny prejazd pri PKO, a potom sa uvidi, ci bude mat zmysel pokracovat aj pri dalsich krizovatkach. Uz sa mi len mal veduci ODP ozvat. A myslite, ze sa aj ozval? Tak sa pytam - mam ja vsemozne vtirat, aby som spravil pracu za niekoho ineho? Mozno sa niekto boji, ze by im niekto zvonka ukazal, aki su neschopni...BTW vcera som bol na danom prejazde zase svedkom, ze 1 (slovom jedno) auto zastavilo dva elektrickove vlaky a jeden autobus. Len aby to auto mohlo prejst.
Taktiez sa nam podarilo v septembri 2008 ziskat prislub namestnika magistratu a cloveka z KDI, ze sa vypne svetelna krizovatka Kamenne nam. A zeby sa nieco zrealizovalo? Figu. Lebo v tomto meste nik z kompetentnych nema zaujem, aby sa nieco progresivne robilo. A ani sa nedivim, viem o pekne vela biznisoch, ktore za krizovatkami a vobec dopravnymi projektami su a celkom by sa niektori divili, kto vsetko za tym je... Tak preco si kazit biznisy, vsakze... Preco ukazat, ze niekde to ide aj bez semaforov...
Mimochodom kvoli tej otrasnej signalizacii budu 11 a 14 pocas nadchadzajucej vyluky tunela skratene po Kamenne nam./Nam. SNP, lebo elektrickovu zapchu na Kamennom nam. - Jesenskeho / Sturova - Kamenne nam. nik nechce a pri dodrziavani vsetkych predpisov jednoducho zo Spitalskej do Jesenskeho neprejde viac ako 1 suprava za 90 sekund.
Takze taka je smutna realita a treba to nahlas povedat...
Mar.z.y