Reply on: 810zssk #126684:
Ak ten MAN kúpia tak zožeriem kefu aj so šnúrkou na zavesenie! Ja viem, že platí "prezumpcia neviny" ak to mám tak nazvať, že ty veríš v to, že v DPB nevymreli slušní ľudia, čo aj berú na vedomie výsledky tých skúšok. A ešte mi povedz prosím ťa, či je treba od roku 1998 zbierať výsledky testov tých všetkých autobusov? Takto môžeme pokračovať non-stop, lebo na trh sa dostane vždy niečo nové, len raz si treba povedať "dosť, nemôžeme len testovať, treba aj dačo kúpiť" avšak našu dopravu len testovania a zapožičané vozidlá nespasia! Navyše, tie vozidlá čo Bratislava len testuje, tak v iných mestách aj jazdia takže referencie na tie vozidlá určite sú a Bratislava nie je ničím extrémna, čo sa týka ulíc, teplôt. Jediné čo je extrém je obsaditeľnosť vozidla, ktorú DPB prekračuje, ba nastavuje na také hodnoty, ktoré nie je ani možné uskutočniť. Určite keď Citybusy, Citelisy, Solarisy, MAN, Mercedesy a Volvá jazdia po stovkách kusov po Európe, tak niečo bude na tom, že asi tie vozidlá nemajú také muchy aby ich nemohla mať aj Bratislava.
MiroBA
Nechcem tu nikoho krkolomne presviedčať, ale kľudne to môže byť aj pravda - sme na Slovensku.
Už len čo si človek môže myslieť aj o nákupe toľkých 9.5 a 10.5 SORov -a to bol evidentie tender šitý na SOR ...že do 11m.
Aj to na tie klbáky pripravujú dlho pre dlho a je to nafigu ...
nehovoriac o iných tendroch mimo dopravy všeobecne v SR.
A potom, že má človek niečomu veriť.