"No pre mňa je racionálny dôvod to, že to vyzerá nevkusne a na autobus dosť blbo. Low-entry busy vyrábajú aj iné továrne a bez hrbu, takže neviem prečo to nejde teraz."
Milý Dunčo, toto je táááák subjektívna záležitosť... Mne osobne hrb ani vajcovitý vzhľad vôbec nevadia. Dokonca by som povedal, že sa mi to aj páči. Čo mne na vadí hrbatých SORkách, je málo miesta na nohy medzi sedačkami v zadnej časti. My vyšší sa tam jednoducho nezmestíme.
: "No došlo mi, že tieto testovačky sú akurát ako alibi DPB pre krytie klientelizmu a pre oko cestujúceho"
E-e, nepochopil si. Tie testovačky sú dobré na otestovanie vozidla v podmienkach daného mesta. Je to výhodné jednak pre výrobcu (aby mohol vychytať prípadné muchy) ako aj pre dotyčný DP (výsledky testovania zavážia pri rozhodovaní o kúpe).
No pre mňa je racionálny dôvod to, že to vyzerá nevkusne a na autobus dosť blbo. Low-entry busy vyrábajú aj iné továrne a bez hrbu, takže neviem prečo to nejde teraz. A zlatý klinec sú tie schody do vyvýšenej časti, ktoré teda fatk dobre "pečú", to som v živote nevidel v žiadnom autobuse taký stupeň víťazov ako más SOR v tom BN.
Osobne schvaľujem MIDI busy tam kde to nevadí ale nie na 30,37,56 a 65, čo sú linky ktoré v prípade prvých dvoch obsluhujú časti kde to robí akurát zlobu, najmä čo sa týka linky 37. Čo sa týka posledných dvoch tak to sú linky čo nepremávajú viac ako 3x do hodiny. MIDI busov by nám stačilo do 40ks keď nepočítam linky kde sú 9.5 nasadzované aj napriek tomu, že sa na to ľudia sťažovali a kde sú nevhodné.
Oni s tym podla mna nevedia jazdit. Ja som za mojho kratkeho pobytu v Londyne siel klbakom raz a to sme zobrali postovu schranku hned v prvej zakrute... Takze dlhu jazdu som si neuzil ?
No došlo mi, že tieto testovačky sú akurát ako alibi DPB pre krytie klientelizmu a pre oko cestujúceho. Keď Praha nakupuje SOR, tak asi to nie je tak zlé... Hlavne nech niesú výpadky na 83 a pod. a nech sa dajú intervaly do takého stavu aby to bolo postačujúce. Na jednej strane by som chcel aby posilnili 95 ráno zo 4min na 3, a 68 na 3/10/5//12, ale je to potrebné, keď sa človek povozí celú trasu zistí, že nie!
Linka 68 : Najväčší problém je neexistujúci BUS-pruh na Košickej a to, že tam kde by mohol byť si veselo parkujú autá až po križovatku s Mlynskými Nivami. Keby ešte existoval podjazd pre vozidlá smerujúce v smere Prievozská - Mlynské nivy tak by sa darilo ráno udržať vozidlá v rozostupoch 3-5min a poobede 5-7.
Na 95 je toto ten istý problém - na križovatkách pred Lúčankou, za Topoľčianskou, Technopol, Nám. hraničiarov a Farského. Jantárova cesta je úplne na figu postavená. Úzka, autá idúce z Jantárovej na Pajštúnsku smer TERNO zdržujú vozidlá smerujúce k Technopolu, potom úsek križovatka Rusovská cesta x Jantárova cesta - Nám. hraničiarov je tiež riadna brzda. Roky tam sú zácpy a nie je tam ani semafor, ani žiadne plánované úpravy terénu a následne križovatky niesú v pláne MČ pokiaľ viem. To aj Betliarska ulica kde je koniec Petržalky je priepustnejšia.
"Nebol to ten na linke 78, ktorého vodič blbo odbočil a potom sa na Nivách skúšal otočiť? Ak sa dobre pamätám, nešla mu zaradiť spiatočka a zostal trčať krížom cez ulicu."
Londyn chcel sice upustil od double deckerov no teraz sa vsetky klbove citara vyraduju kvoli ich nehodovosti takze sa double deckeri vracaju spät. Mimochodom Berlin prevádzkuje taktiež vela double deckerov (MAN). Ale ten Sirius či jak sa vola je aj dizajnovo na tom velmi zle.
Emo
E-e, nepochopil si. Tie testovačky sú dobré na otestovanie vozidla v podmienkach daného mesta. Je to výhodné jednak pre výrobcu (aby mohol vychytať prípadné muchy) ako aj pre dotyčný DP (výsledky testovania zavážia pri rozhodovaní o kúpe).