Nazdar, toto nepatri do Vasej diskusie, ale potrebujem sa trosku vyzurit, pretoze nasa milovana cestujuca verejnost dava sväte hlasky. Podla Vacsiny opytanych, by vodic mal:
1) Cakat vzdy na dobiehajucich ludi
2)ked mu svici na semafore pred nim aj ked je daleko cervena tak stat na zastavke
3) Ked je skarede pocasie tak nestat na obratisku ale prist na nastupiste a nalozit ludi a byt tam s nimi az do odchodu....
4) Na vsetkych sa pekne usmievat a byt k nim mili
5) Mat vysoku skolu
6) Nemat poruchy
7) Nemal byt fajciar
Takze, prosim vas, moze ma dakto ukludnit a povedat m i daco, co si o tom mysli clovek, ktory ma IQ vacsie ako hupaci konik a vie trosku po BEUS-acky?? diki.....
asi áno... môžeš totiž koľajnice jedného rozchodu viesť bárs stredom druhého rozchodu a vzniknúti medzi koľajnicami dostatočné vzdialenosti
Re #125883 ufo:
najmä keď
- z číny je preprava lacnejšie loďou
- my by sme zo ŠRT naozaj nič nemali (možno trochu)
- máme (mali by sme mať) iné priority (dostavať koridor, elektrifikovať a modernizovať južný ťah) a dostavať diaľnice...
Má niekde vôbec zmysel robiť ŠRT (tam, kde je normálny rozchod), keď napr. PKP používa na nákladných vozňoch a aj na WLAbdmnu podvozky s meniteľným rozchodom - ŠRT je mnohonásobne drahšia investícia, nie?
Navyše keď sa ako dôvod výstavby uvádza dovoz po železnici z Číny, kde je tiež normálny rozchod.
Spleť 1435/1520 nemôže byť trojkoľajnicová, keďže dve koľajnice necelých 9 cm vedľa seba nepoložíš. Štvorkoľajnicová spleť znamená nemožnosť strojového podbíjania, zložité výhybky, samostatné traťové zabezpečovacie zariadenie, tadiaľto cesta nevedie. Myslím, že sa môžeme zhodnúť na tom, že ŠRT cez územie SK je momotina.
Pokiaľ bude pán Z. v predstavenstve riaditeľ bývajúci v Petržalke nastúpi na tento post až vtedy keď sa bude dokončovať s traťou E Bratislavského metra. (Teda o niekoľko storočí). ?
Add výluka na nábreží od 21.3.
-mám pocit,že sa už schyľuje k dlho očakávanej oprave tunela , kedže sa opravuje trať,ktorá bude zhruba na rok jedinou traťou do KV ,Dúbravky .
Keby sa niekto pozrel na mapu na mesta Cop a Vieden, velmi rychle by zistil, ze ich stavebne najlacnejsia spojnica vedie rovinatym Madarskom BEZO ZBYTKU a slovenskeho uzemia sa ani len nedotyka.
Postavenie takej trate neprospeje Slovensku, ale skor Rusku a Rakusku. Zaujimalo by ma, ako vypocitali navratnost investicie, tj. ake budu musiet byt tranzitne poplatky za prejazd vlaku, aby sa vratili naklady na vystavbu za, dajme tomu, 40 rokov. Podla mna budu aj v takom pripade neprijatelne vysoke. Aby sme teda nakoniec nestavali Rusom drahu za nase peniaze.
A keby sa aj tento vyplod choreho (resp. prenajateho) mozgu nedajboze mal zrealizovat, tak jedine formou rekonstrukcie existujucich trati na kolajovu splietku 1435/1520.
Re #125870 TeBeCe: Je to politický nominant. Pred nástupom do DPB pôsobil ako riaditeľ pekární (tuším on má na svedomí zrušenie Dúbravanky a jej preunutie do Petržalky, ale nie som si tým na 100% istý, mohol to byť aj jeho predchodca/nástupca).
Ike
Re #125883 ufo:
najmä keď
- z číny je preprava lacnejšie loďou
- my by sme zo ŠRT naozaj nič nemali (možno trochu)
- máme (mali by sme mať) iné priority (dostavať koridor, elektrifikovať a modernizovať južný ťah) a dostavať diaľnice...