Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #125881:
Má niekde vôbec zmysel robiť ŠRT (tam, kde je normálny rozchod), keď napr. PKP používa na nákladných vozňoch a aj na WLAbdmnu podvozky s meniteľným rozchodom - ŠRT je mnohonásobne drahšia investícia, nie?
Navyše keď sa ako dôvod výstavby uvádza dovoz po železnici z Číny, kde je tiež normálny rozchod.
Reply on: S499.1023 #125881:
Keď nemôže byť trojkoľajnicová, nemôže byť ani štvorkoľajnicová, nie?

Re #125859 Valec: Nevedel by som, keby si mi to nepovedal... Myslíš, že na základnú a strednú som nechodil?
Reply on: Papyr #125874:
Spleť 1435/1520 nemôže byť trojkoľajnicová, keďže dve koľajnice necelých 9 cm vedľa seba nepoložíš. Štvorkoľajnicová spleť znamená nemožnosť strojového podbíjania, zložité výhybky, samostatné traťové zabezpečovacie zariadenie, tadiaľto cesta nevedie. Myslím, že sa môžeme zhodnúť na tom, že ŠRT cez územie SK je momotina.
Reply on: M3go #125876:
Pokiaľ bude pán Z. v predstavenstve riaditeľ bývajúci v Petržalke nastúpi na tento post až vtedy keď sa bude dokončovať s traťou E Bratislavského metra. (Teda o niekoľko storočí). ?
Reply on: Papyr #125874:
Čo som ja počul z kuloárov ŽSR predbežné odhady sú že návratnosť investície bude nikdy... teda že sa to nikdy nevráti ? ?
Reply on: M3go #125876:
Jasne, skoda len ze v petrzalke su bud moc stary alebo moc mlady ludia ? (humor)
Reply on: luky133 #125872:
Šak raz tam príde niekto z petržalky... 😃
Add výluka na nábreží od 21.3.
-mám pocit,že sa už schyľuje k dlho očakávanej oprave tunela , kedže sa opravuje trať,ktorá bude zhruba na rok jedinou traťou do KV ,Dúbravky .
Reply on: Karakol #125863:
Keby sa niekto pozrel na mapu na mesta Cop a Vieden, velmi rychle by zistil, ze ich stavebne najlacnejsia spojnica vedie rovinatym Madarskom BEZO ZBYTKU a slovenskeho uzemia sa ani len nedotyka.

Postavenie takej trate neprospeje Slovensku, ale skor Rusku a Rakusku. Zaujimalo by ma, ako vypocitali navratnost investicie, tj. ake budu musiet byt tranzitne poplatky za prejazd vlaku, aby sa vratili naklady na vystavbu za, dajme tomu, 40 rokov. Podla mna budu aj v takom pripade neprijatelne vysoke. Aby sme teda nakoniec nestavali Rusom drahu za nase peniaze.

A keby sa aj tento vyplod choreho (resp. prenajateho) mozgu nedajboze mal zrealizovat, tak jedine formou rekonstrukcie existujucich trati na kolajovu splietku 1435/1520.
Reply on: AAA #125869:
Re #125870 TeBeCe: Je to politický nominant. Pred nástupom do DPB pôsobil ako riaditeľ pekární (tuším on má na svedomí zrušenie Dúbravanky a jej preunutie do Petržalky, ale nie som si tým na 100% istý, mohol to byť aj jeho predchodca/nástupca).
Fíha takže riaditeľ bývajúci na DD odišiel a prišiel nový bývajúci o ulicu ďalej. ? Aká to je náhoda. ?
Reply on: AAA #125869:
Pokiaľ viem pred voľbami v 2006 nerobil v DPB
Reply on: AAA #125869:
pokial sa nemylim, tak politicky. ale mozno ma niekto opravi...
Reply on: TeBeCe #125868:
Tak sa opýtam inak. Derkay robil v DPB už pred voľbami 2006, alebo je to len politický nominant?
Reply on: AAA #125867:
to bolo davno uz 🙂
Reply on: TeBeCe #125862:
A ten Derkay je ozaj z vnútra DP, veď pred ním bol riaditeľ divízie Kállay ak sa nemyslím. Tak čo bol on vtedy? Výpravca, vedúci prevádzky?
Reply on: Andy #125860:
Príjemná správa. ?
Reply on: Karakol #125863:
"Po Jesenské (Tornaľu) postaviť súbežne so súčasnou traťou"

Načo kopírovať súčasnú trať? To by potom dopadlo tak, že jazdilo by sa síce po oboch tratiach, ale ani jedna by nebola využitá naplno.
Reply on: Andy #125860:
Zahradnik a cele predstavenstvo DPB by ho mali nasledovat ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.