Keď už je teda linka 133 taká super a električka zlá zlá zlá... tak potom nech zrušia električkové zastávky v Karlovej Vsi
pekne po zastávke Nad Lúčkami bude nasledovať Botanická.... Ušetrenie aj 5 minút ?
Si myslíte, že môžete len tak mirnichts-dirnichts brať na konečných pauzy ? ?
Re #124874 Karakol: S ktorou električkovou linkou ide 39 väčšinu svojej trasy v súbehu?
Re #124897 Petto: Načo si treba pri intervale max. 7 minút pamätať grafikon? Ten grafikon je taký, aký je, lebo je potrebné tam dosiahnuť čo najväčšiu kapacitu a centrum mesta, kde je súbeh s d-1 limituje priepustnosť.
Od stredy 4. mraca budú vstupenky na domáce zápasy Slovana v play off hokejovej extraligy zakúpené cez ticketportal.sk budú platiť aj ako cestovné lístky na miestnu hromadnú prepravu počas obmedzeného časového obdobia pred a po zápase.
Zajtra je na danú tému tlačovka na zimáku.... účasť Ďurkovský, Krajči, Záhradník, Drdák (ticketportal.sk)
konečne normálne pro-európska vec, ktorá sa v tejto krajine a tomto meste deje...
Ja si tiež pozriem (ak mám možnosť) CP vopred. Ale z vlastnej skúsenosti som dospel k záveru, že pri intervale 7,5 minúty a menej to už nerobievam. Jednak preto, že táto doba sa mi už zdá primerane dlhá na čakanie a tiež hlavne preto, že sú okolnosti ktoré pri svojej ceste na zastávku nedokážem ovplyvniť a naplánovaný presun na zastávku by mi dostatočne narušili.
Neviem ako ty a vy ostatni ale ja si vzdy zistim kedy ide daco -nech cakam co najmenej . Pri intervale do 5 min je to zbytocne si daco pamatat - vid taka L95 zo Safka
Pretože časť bratislavského obchvatu (D1) je jedno provizórium... Skutočný obchvat bude ak bude postavená D4...
Tým chcem povedať to, že je to stále v súčasnosti najlepšie možné riešenie, avšak nedostatky má napr. v tom, že v čase keď bol navrhovaný prístavný most sa nerátalo s tým, že bude takáto intenzita premávky a že tam pôjde mestská aj tranzitná doprava spolu...
A už som sa ospravedlnil, že tento fakt som nevedel - nič to však nemení na tom, že si stojim za tým, že v minulosti s takouto premávkou nerátali. Dokazuje to aj to, že keď bol teda plánovaný ako súčasť D61, tak si treba pozrieť vtedajšie plánovanie dialnic (vlastne bolo platné do roku 1999). Na Slovensku mali byť AŽ 3 diaľnice D1+D61+D2
Však už máme:
3,5 trolejbusu (53, 80, 152, 6505),
1,5 autobusu (236, 3350)
a 6 električiek (18, 38, 104, 135, 215 a 317).
Počítal som len vystavovateľné vozidlá a tie, ktoré sa k vystavovateľnému stavu blížia. Ak by sa tam časom dostali aj ostatné historické vozidlá, tak to bude len plusom.
Re #124838 Ike: "súčasný stav je v podstate provizórny, lebo pri výstavba Prístavneho mostu sa nerátalo s tým, že bude diaľničný"
Hééj, a prečo sa mi už pri výstavbe hovorilo diaľnično-železničný. Prečo potom bol vždy v správe Riaditeľstva diaľnic Bratislava? Prečo o ňom píšu vo všetkých knihách, v ktoré sa zaoberali diaľnicou D61, resp. diaľnicami všeobecne.
Predpokladám, že ty by si vyrobil nejaký lepší. Tak si to skús a pošli nám ho. Ale hlavne pri takom krátkom intervale, tie presné odchody nie sú také podstatné. A napr. čo si tu navrhoval 24 minút na 32 tak to tiež veľmi zapamätateľné nie je.
AAA